What are the important metrics to watch as organic search traffic evolves?
Instagram Is Testing Reposts
Google PMax, Smart Campaigns to prioritize high-intent offline conversions
Jak uspět s Reels na Instagramu?
New Google AI Mode: Everything You Need To Know & What To Do Next
Konzultácia: Content marketing
Tvoríš obsah, ale neprináša želané výsledky?
Či už sa venuješ sociálnym sieťam, článkom, podcastom, alebo videám, príď sa poradiť s expertkou na content marketing. Zistíš ako vytvárať obsah, ktorý si ľudia naozaj všimnú, budú ho zdieľať a hlavne s nim budú interagovať.
Na konzultácii so Stanislavou Markovičovou si dozvieš efektívne triky content marketingu.
Termín: 23. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Ako si nastaviť obsahovú stratégiu podľa typu biznisu (SaaS, služby, neziskovka, osobná značka).
- Ktorý typ obsahu (ne)patrí na ktorú sieť a prečo.
- Ako funguje HERO – HUB – HYGIENE framework a prečo sa ho držať.
- Ako robiť kolaborácie, ktoré dávajú zmysel a budujú komunitu.
Kto je Stanislava Markovičová?
- Marketing Specialist vo Websupporte.
- Expertka na obsah, ktorá verí, že content má nielen informovať, ale aj baviť a pomáhať.
- Freelance fotografka s 15-ročnou praxou, špecializuje sa na momentky z eventov a tvorbu vizuálneho obsahu pre značky.
Chceš, aby sa Stanka pozrela na tvoj obsah?
Registrácia je potrebná. Konzultácia bude prebiehať cez Zoom. Bude trvať 1-2 hodinu. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom konzultácie.

Digitálna Univerzita
Nový výskum 25 000 vyhľadávaní ukazuje, že weby na 1. mieste v Google sa zobrazujú v AI výsledkoch len v 25 % prípadov.
SEO teda stále žije. A hrá dôležitú rolu aj v ére AI.
Ako dnes AI vyhľadávače vyberajú zdroje?
1️⃣ Najprv identifikujú najlepší obsah pre konkrétny dopyt. Najčastejšie z top výsledkov na Googli.
2️⃣ Potom z týchto stránok vyberú odpovede, ktoré čo najpresnejšie odpovedajú na otázku používateľa.
3️⃣ Nakoniec všetko poskladajú do jednej súhrnnej odpovede.
⚠️ Ale pozor! AI chce presnosť, nie dlhé slohy.
Zabudni na dlhé články, ktoré „pokryjú všetko“. Ak neodpovedáš presne na otázku, AI ťa obíde.
💡 Príklad: Napísal si dlhý článok o iPhone 16, ale neodpovedal si konkrétne na “výdrž batérie”? Si mimo hry.
Čo z toho vyplýva pre teba?
✅ SEO rob ďalej, pretože stále funguje.
✅ Reštrukturalizuj obsah a odpovedaj na konkrétne otázky.
✅ Nepíš len pre algoritmu! Píš pre konkrétnu potrebu.

Dominika Pukalovič

Veronika Valachovicova

Digitálna Univerzita
Ak chceš zo svojich kampaní vyťažiť viac, LinkedIn zverejnil 16-stranový playbook pre pokročilých marketérov.
Nájdeš v ňom:
✅ Ako API implementovať
✅ Ako ho prepojiť s Insight Tagom
✅ Ako čítať výsledky - od generovaných lídov až po priame predaje
👉 Hoci je návod technickejší a vyžaduje si pomoc vývojára, môže byť pre tvoje kampane kľúčový. Stiahneš si ho tu: https://lnk.sk/pjzx1

Marek Menke
Vieš, čo je dnes najsilnejšia AI-zbraň marketéra?
ChatGPT o3.
Väčšina ho len testuje, no tí šikovní už vďaka nemu automatizujú, plánujú a analyzujú.
🧠 Nevieš, kde začať? Tu sú 3 inšpiratívne príklady, ako model využívajú marketéri:
📝 Tvorba cenovej ponuky na mieru
📅 Mesačný contentový kalendár
📊 Rýchly report z kampaní
Spolu s Klubom Digitálnej univerzity sme si pre teba pripravili SÚŤAŽ! 🚀
👇 Ako šetrí ChatGPT čas pri každodennej operatíve tebe? Napíš svoj TOP use case do komentára.
27. mája vyžrebujem jedného z vás – výherca získa 1-hodinovú individuálnu konzultáciu, kde spolu objavíme, ako generatívna AI pomôže tvojmu projektu!
Teším sa na inšpirácie!
P.S. Súťaž prebieha od 19.5. do 26.5.2025 na klub.digiuni.sk 😉
#AIvMarketingu #DigitalnaUniverzita #Súťaž


Sekeľová Soňa
Ozvať sa mi môžte na: sekelovasona@gmail.com

Adriana Plechová
🟢 Máte už napísané texty, ale chýba im šťava a silný call-to-action, ktorý by skutočne predával?
🟢 Bojujete s obsahom pre firemné sociálne siete alebo váš osobný LinkedIn profil?
👉 Nechajte to na mňa - content špecialistku a copywriterku so zmyslom pre slová, ktoré nielen znejú dobre, ale aj prinášajú výsledky.
Čomu sa venujem:
- Tvorba komunikačných stratégií
- Content plány pre blogy, sociálne siete a kampane
- Správa Facebook, Instagram a LinkedIn účtov
- Copywriting od výmyslu sveta (SEO, web, kampane)
- Korektúry a copyediting textov
🔗 LinkedIn: www.linkedin.com/in/adriana-plechová-897b58b6
📩 adriana.plechova@gmail.com

Digitálna Univerzita
Chceš vedieť, ako na to?
Využi neuro writing, ktorý kombinuje psychológiu s copywritingom. Táto metóda je kľúčom k písaniu textov, ktoré nielen zaujmú, ale aj motivujú čitateľa k okamžitému kroku.
1️⃣ Daj 2 čísla do nadpisu
Čísla zvyšujú dôveryhodnosť aj klikateľnosť.
Príklad: Ako ľudia míňajú peniaze v 2025 (oslovili sme 11 093 expertov).
2️⃣ Zapoj prídavné mená
Vhodné prídavné mená v nadpisoch a podnadpisoch vysvetľujú, prečo si obsah zaslúži pozornosť publika.
Príklad: Praktický návod na tvorbu evergreenového obsahu pomocou AI.
3️⃣ Pýtaj sa otázky
Otázky spúšťajú zvedavosť a aktivujú sociálny inštinkt.
Príklad: Nevieš, prečo tvoj obsah nepredáva?
4️⃣ Píš nadpisy ako citáty
Úvodzovky pôsobia dôveryhodne a autoritatívne
Príklad: „Skúsil som 10 AI nástrojov, aby si ty nemusel. “
5️⃣ Využívaj Sokratovú metódu
Polož tri jednoduché otázky.
Príklad: Máš pocit, že tvoj obsah nikoho nezaujíma? Hľadáš cestu, ako ho zlepšiť? Chceš, aby ľudia konečne klikali?
6️⃣ Zasiahni zmysly aj emócie
Používaj silné a senzorické slová, ktoré spúšťajú predstavivosť.
Príklad: dráždivý, ošemetný, pôsobivý, surový, bez servítky
7️⃣ Neboj sa negativity
Strach je silný motivátor, ktorý dokáže tvoje publikum podnecovať k akcii.
Príklad: Prečo tvoj content nefunguje?
A nezabúdaj, nepíš pre algoritmus, ale pre ľudí.🤞
Ako sa rozhodujú a myslia rôzne generácie?
DigiUni Meetup naraz v 8 mestách
Konzultácia: Content marketing
Osobný koučing
Predávaj viac za menej: Video ako tvoja najsilnejšia zbraň?
Konzultácia: Ako rásť v e-commerce aj v náročných časoch?
Inflácia, meniace sa správanie zákazníkov a obmedzené rozpočty vyvíjajú na e-shopy čoraz väčší tlak. Získaj konkrétne tipy a stratégie, ktoré prinášajú rast aj v neistých podmienkach.
Na konzultácii s Matejom Karabom spoločne odhalíte, kde strácaš výkon a ako ho môžeš rýchlo získať späť.
Termín: 16. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Preverenie efektivity marketingových kanálov (PPC, email, SEO, social).
- Posúdenie užívateľskej cesty a konverzného pomeru.
- Odhalenie nevyužitého potenciálu v sortimente a zákazníckych segmentoch.
- Rady, ako optimalizovať rozpočet bez straty výkonu.
- Rýchle víťazstvá: čo môžeš zlepšiť hneď zajtra.
Kto je Matej Karaba?
- Long-term Impact & Business Consultant v spoločnosti Opinest.
- Ako biznis konzultant sa spolupodieľal na e-commerce projektoch s ročným obratom medzi 1 až 50 miliónov €.
- Podieľa sa na vývoji viac ako 50 prjektoch.
- Špecializuje sa rozvoj biznis stratégie, kreativitu v technológiách, vedenie IT projektov, UX/UI a SEO.
Registrácia je potrebná. Konzultácia bude prebiehať cez Zoom. Bude trvať 1-2 hodinu. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom konzultácie.
Heslo do Zoomu: digiuni
Ako sa rozhodujú a myslia rôzne generácie?
Každá generácia má svoje špecifiká. Čo funguje na jednu, nemusí zabrať na druhú. Preto je dôležité nastaviť svoju marketingovú komunikáciu tak, aby odrážala potreby a správanie každej z nich.
Pripoj sa na prednášku s Mariánom Biesikom a získaj osvedčené tipy a rady, ako pracovať v marketingu s generačnými rozdielmi.
Termín: 19. júna o 19:00
Čo sa okrem toho dozvieš?
- Aké sú charakteristiky a hodnoty jednotlivých generácií.
- Aké je ich spotrebiteľské správanie.
- Ktoré marketingové kanály a formáty na nich fungujú.
- Ako efektívne komunikovať a predávať rôznym vekovým skupinám.
- Ako viesť tím ľudí z rôznych generácií.
- Praktické príklady a inšpirácie zo sveta aj domáceho prostredia.
Kto je Marián Biesik?
Mentor, biznis kouč a lektor s 30-ročnou praxou v oblasti podnikania, leadershipu, marketingu a osobnostného rozvoja. Pomohol stovkám podnikateľov a lídrov posunúť ich biznis na Next LEVEL a objaviť ich osobné aj profesionálne silné stránky.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
DigiUni Meetup naraz v 8 mestách
Je tu ďalší skvelý DigiUni Meetup - stretnutie nadšencov marketingu naraz vo viacerých mestách po celom Slovensku. Môžete si užiť skvelú atmosféru, zasúťažiť si v kvíze a hlavne spoznať ďalšich zaujimavých marketérov vo vašom meste. Do každého mesta príde aj vzácny hosť, s ktorým bude uvoľnená marketingová diskusia.
Termín: piatok 20. júna o 19:00
Mesto, ktoré si môžeš vybrať a hosť, ktorý ťa príde inšpirovať:
Bratislava: Marek Šulik - head of digital & strategist Birne
Prešov: Peter Prusák - zakladateľ agentúry hejDUDE
Košice: Peter Šoltés - CEO a zakladateľ agentúry Promiseo
Nitra: Patrik Vavrovič - content marketing expert & director ContentFruiter
Žilina: Daniel Výcha - zakladateľ CoolWriters
Námestovo: Tono Katrenčík - zakladateľ Digital Story
Trenčín: Samuel Ondrišák - master of clients development Dexfinity
Banská Bystrica: Juraj Zaťko - zakladateľ agentúry Birdline
Viac inštrukcií o programe a mieste konania v tvojom meste ti pošleme mailom tri dni pred podujatím. Meetup trvá zvyčajne dve až tri hodiny. Vstup je zdarma. Registrácia je potrebná.
Konzultácia: Content marketing
Tvoríš obsah, ale neprináša želané výsledky?
Či už sa venuješ sociálnym sieťam, článkom, podcastom, alebo videám, príď sa poradiť s expertkou na content marketing. Zistíš ako vytvárať obsah, ktorý si ľudia naozaj všimnú, budú ho zdieľať a hlavne s nim budú interagovať.
Na konzultácii so Stanislavou Markovičovou si dozvieš efektívne triky content marketingu.
Termín: 23. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Ako si nastaviť obsahovú stratégiu podľa typu biznisu (SaaS, služby, neziskovka, osobná značka).
- Ktorý typ obsahu (ne)patrí na ktorú sieť a prečo.
- Ako funguje HERO – HUB – HYGIENE framework a prečo sa ho držať.
- Ako robiť kolaborácie, ktoré dávajú zmysel a budujú komunitu.
Kto je Stanislava Markovičová?
- Marketing Specialist vo Websupporte.
- Expertka na obsah, ktorá verí, že content má nielen informovať, ale aj baviť a pomáhať.
- Freelance fotografka s 15-ročnou praxou, špecializuje sa na momentky z eventov a tvorbu vizuálneho obsahu pre značky.
Chceš, aby sa Stanka pozrela na tvoj obsah?
Registrácia je potrebná. Konzultácia bude prebiehať cez Zoom. Bude trvať 1-2 hodinu. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom konzultácie.
Osobný koučing
Máš v živote nejasnosti a chceš pomocnú silu ako sa pohnúť z miesta? Využi silu koučingu, ktorý môže priniesť do tvojho života odpovede aj novú energiu.
Zakladateľ Digitálnej Univerzity, Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD., je certifikovaný kouč, ktorý sa už 20 rokov venuje pomoci druhým. Môže ti pomôcť napríklad s témami:
- ako si nájsť novú prácu v marketingu
- ako sa posunúť kariérne, alebo objaviť kde je tvoje miesto
- ako si upratať podnikateľské ciele a nastaviť stratégiu
- ako nájsť odvahu a silu pre kariérnu alebo životnú zmenu
- mentálny koučing - práca s cieľmi, zámerom a vnútorným nastavením
- zvládanie emócií, stresu, strachu, či depresií
Registracia na koučing je potrebná. Koučing bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom koučingu. Koučing sa nebude nahrávať.
Predávaj viac za menej: Video ako tvoja najsilnejšia zbraň?
Meta reklamy sú čoraz drahšie, konkurencia silnejšia a predaje čoraz menej predvídateľné. Ako to zvrátiť?
Marek Majerčík a Filip Langstein ti na prednáške ukážu, ako môže dobrá video kreatíva:
- znížiť náklady,
- zvýšiť predaje,
- priniesť návratnosť v tisícoch eur.
Termín: 26. jún o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Čo robiť, keď cena reklám rastie medziročne o desiatky percent.
- Prečo je kreatíva rozhodujúci faktor výkonu.
- Ako tvoriť predajné videá, do ktorých môžete liať tisíce eur.
- Ako sledovať najlepšie reklamy konkurencie.
- Ktoré AI nástroje a hacky zrýchlia celý proces.
Kto ťa bude na prednáške sprevádzať?
Marek Majerčík:
- Freelance Performance marketér, ktorý odspravoval 4 milióny € v 10 krajinách EU
- Pomohol vyškálovať e-commerce projekt z 1 milióna na 5 miliónov € za 3 roky.
- Vo fladingo posledný polrok s Filipom vytvorili cez 300 predajných videí.
Filip Langstein:
- Kreatívny riaditeľ v marketingovej agentúre Birdline.
- Spoluzakladateľ fladingo s.r.o.
- S Marekom vyhrali Zlatú Effie vďaka kampani pre neziskovku
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Live prednáška je zdarma.

Veronika Hesková
Ako budovať a vyhodnocovať rast značky na sociálnych sieťach?

Juraj Kováč
Je humor najefektívnejšia emócia?

Denis Kováč
Ako vybudovať dôveryhodnú značku?

Tomáš Bugáň
Ako vytvoriť e-shop vo WordPress a Woocommerce?

Jana Malaga
Ako si vybrať influencera a ambasádora?

Dominik Vytykáč
Ako skrátiť hodiny postprodukcie videí na pár minút?
