Ako budovať a vyhodnocovať rast značky na sociálnych sieťach?
Popis kurzu
Brand awareness je jedným z najčastejších cieľov (nielen) na sociálnych sieťach. No kým konverzie vieš merať presne, „zvýšenie povedomia“ v Google Analytics ani v Meta Business Suite nenájdeš.
Ako teda pracovať so značkou tak, aby si vedel vyhodnotiť jej rast? Veronika Hesková ti na prednáške ukáže, ako si správne nastaviť ciele a KPIs na sociálnych sieťach a ako vyhodnotiť, či tvoja komunikácia funguje.
Čo sa dozvieš?
- Ako zaradiť sociálne siete do marketingového mixu, aby podporovali brand awareness.
- Aký obsah tvoriť pre jednotlivé sociálne siete.
- Ako si stanoviť ciele a ako vyhodnocovať úspešnosť komunikácie.
- Ako na sociálnych sieťach komunikujú značky, ktoré neriešia e-commerce alebo priamy predaj.
Sekcia o lektorovi
Kto je Veronika Hesková?
- Freelance social media stratég a špecialista so skúsenosťami z agentúrnej aj klientskej strany.
- Bývalá marketingová riaditeľka Digitálnej Univerzity.
- Má 6 rokov skúseností s tvorbou obsahu, správou sociálnych sietí a riadením online kampaní.
- Pri tvorbe obsahu prepája psychológiu predaja, dizajn a marketingovú stratégiu do tvorby obsahu, ktorý dáva zmysel.