Je humor najefektívnejšia emócia?

Popis kurzu

Dokáže humor predávať? Prečo sú všetky značky tak vážne, keď sa svet potrebuje najviac smiať? Môže si každá značka dovoliť komunikovať s humorom?

Na tieto a mnohé ďalšie otázky ti odpovie Juraj Kováč na prednáške podloženej lokálnymi dátami a inšpiráciami pre odvážnejšiu komunikáciu.

Čo sa dozvieš?
- Zistíš, prečo je humor najefektívnejšia emócia a čo vie priniesť tvojej firme.
- Pozrieš sa na rôzne druhy humoru v komunikácii na legendárnych príkladoch.
- Naučíš sa základné tipy, ako na vtipnú reklamu.
- Zistíš, aký humor funguje na Gen Z.
- Case study z oceňovaných prác pre Kaufland Slovensko, ale nie len tie.

Sekcia o lektorovi

Kto je Juraj Kováč?
- Jeden z najoceňovanejších kreatívcov v regióne, ktorý v posledných rokoch získal viac ako 250 ocenení za kreativitu a efektivitu.
- Creative & Strategy Director v agentúre THIS IS LOCCO.
- Prezident Art Directors Club Slovakia, kde sa venuje podpore kreatívnej komunity v krajine.