Kto si podľa tvojho LinkedInu? Nechaj ho zanalyzovať expertovi
Marketingovica v Bratislave
Konzultácia: Biznis pohľad na marketing
Ako budovať a vyhodnocovať rast značky na sociálnych sieťach?
Aké sú aktuálne kreatívne trendy v slovenskej reklame?
Konzultácia: AI v marketingu
Storytelling, archetypy, 7 základných príbehov
Bolesť ako nevyhnutná súčasť podnikania?
Ako rásť v e-commerce aj v náročných časoch?
Ako myslia a rozhodujú sa rôzne generácie?
Konzultácia: Content marketing
Predávaj viac za menej: Video ako tvoja najsilnejšia zbraň?
Kto si podľa tvojho LinkedInu? Nechaj ho zanalyzovať expertovi
LinkedIn nie je len miesto, kde si ťa niekto „checkne“ pred stretnutím. Je to tvoja online vizitka, toho, kto si. A práve preto si zaslúži viac ako len rýchly update raz za dva roky.
Pripoj sa na online konzultáciu s expertom na LinkedIn Milošom Křepelkom. Spolu sa pozriete na 5 profilov účastníkov a prejdete si:
- Ako daný profil pôsobí na recruitera, klienta alebo kolegu z brandže.
- Aké veci si pri úpravách sám nevšimneš, ale iným bijú do očí.
- Čo na profil patrí, čo radšej vypustiť.
Termín: 19. mája o 19:00
Čo si z toho odnesieš?
- Jasný obraz o tom, čo robí LinkedIn profil silným obsahovo aj vizuálne.
- Schopnosť pozerať sa na svoj profil očami druhých.
- Inšpiráciu pre vlastné úpravy.
- Príklady z praxe: čo funguje, čo odrádza a prečo.
Kto je Miloš Křepelka?
- LinkedIn expert s dlhoročnými skúsenosťami.
- Autor projektu LiDAY 2023, 2024 a 2025 - konferencie zameranej na LinkedIn.
- V marketingu sa pohybuje viac ako 25 rokov.
Chceš, aby sa Miloš pozrel práve na tvoj profil?
Registrácia je potrebná. Konzultácia bude prebiehať cez Zoom. Bude trvať 1-2 hodinu. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom konzultácie.
Marketingovica v Bratislave
Si pripravený na doposiaľ najväčšiu networkingovú párty marketérov?
Príď sa odviazať medzi “svojich” a spoznaj zaujímavých ľudí z marketingovej a biznis brandže.
Termín: štvrtok 22. mája o 19:00
Miesto: EDISON PARK, Prievozská 3987/18, Bratislava
Tešiť sa môžeš na:
- výnimočný networking s Hedin Automotive - Mercedes-Benz
- energickú slovenskú kapelu INÉ KAFE
- stand-up Bekima
- efektnú chemickú show
- marketingovú zoznamku (speed-dating)
- tatérov, ktorí ti vytetujú vysnívané (mini) kerky
- maséra, ktorý ťa zbaví bolesti
- crazy kvíz o skvelé ceny
- polnočné prekvapenie
Celým večerom ťa bude sprevádzať Oliver Jakubík. Jeho humor a energia dodajú večeru ten správny drive.
Ak ešte nemáš naše Prémium členstvo, aktivuj si ho za 20e a získaš vstupenku na Marketingovicu zdarma. Registrácia na podujatie je potrebná.
Konzultácia: Biznis pohľad na marketing
Pripravujeme pre teba konzultáciu s Alexom Prochyrom, zakladateľom agentúry dabl., ktorý vie spojiť svet marketingu a podnikania.
Poradí ti, ako uvažovať nad marketingom strategicky, nie len ako marketér, ale aj ako líder biznisu.
Termín: 26. máj o 19:00
Viac informácii pridáme čoskoro.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie.
Ako budovať a vyhodnocovať rast značky na sociálnych sieťach?
Brand awareness je jedným z najčastejších cieľov (nielen) na sociálnych sieťach. No kým konverzie vieš merať presne, „zvýšenie povedomia“ v Google Analytics ani v Meta Business Suite nenájdeš.
Ako teda pracovať so značkou tak, aby si vedel vyhodnotiť jej rast? Veronika Hesková ti na prednáške ukáže, ako si správne nastaviť ciele a KPIs na sociálnych sieťach a ako vyhodnotiť, či tvoja komunikácia funguje.
Termín: 29. mája o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Ako zaradiť sociálne siete do marketingového mixu, aby podporovali brand awareness.
- Aký obsah tvoriť pre jednotlivé sociálne siete.
- Ako si stanoviť ciele a ako vyhodnocovať úspešnosť komunikácie.
- Ako na sociálnych sieťach komunikujú značky, ktoré neriešia e-commerce alebo priamy predaj.
Kto je Veronika Hesková?
- Freelance social media stratég a špecialista so skúsenosťami z agentúrnej aj klientskej strany.
- Bývalá marketingová riaditeľka Digitálnej Univerzity.
- Má 6 rokov skúseností s tvorbou obsahu, správou sociálnych sietí a riadením online kampaní.
- Pri tvorbe obsahu prepája psychológiu predaja, dizajn a marketingovú stratégiu do tvorby obsahu, ktorý dáva zmysel.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Aké sú aktuálne kreatívne trendy v slovenskej reklame?
Zaujíma ťa, kam smeruje slovenská kreativita podľa výsledkov najprestížnejších domácich kreatívnych súťaží?
Vlado Slivka ti počas prednášky ukáže, čo naznačujú nedávne výsledky Zlatého klinca a Digital Pie. Aj to, aké trendy možno vyčítať z toho najlepšieho, čo na slovenskej scéne vzniklo za posledné obdobie
Termín: 3. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Ako zasiahli do kreatívy nové technológie.
- Kam zmizol humor a či sa ešte oplatí s ním rátať.
- V čom dnes slovenské kampane excelujú – a kde ešte zaostávame.
- Ako (ne)limitujú kreatívne výsledky rozpočty.
A ak máš tip na kampaň (max rok dozadu), ktorá by vo výbere nemala chýbať, pošli ju na vlado.slivka@mlggk.sk.
Kto je Vlado Slivka?
- Kreatívny riaditeľ MULLENLOWE GGK.
- Niekoľkonásobný porotca domácich aj zahraničných kreatívnych súťaží.
- Držiteľ 100+ kreatívnych ocenení, vrátane ceny FILIP za výnimočný osobný prínos do kreativity slovenskej reklamy.
- Člen ADC Slovakia a ADC Europe
- 25+ rokov skúseností z pôsobenia v slovenskej kreatívnej reklame.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Konzultácia: AI v marketingu
Umelá inteligencia už dávno nie je sci-fi. Texty, obrázky, hudbu aj videá dnes dokáže vytvoriť za pár sekúnd. Ale čo všetko AI naozaj dokáže a ako z toho môžeš vyťažiť ty?
Na konzultácii s Róbertom Szabóm si prejdeš, kde sú dnes generatívne AI modely, ako fungujú a najmä a ako ich prakticky využiť v marketingu, podnikaní či pri tvorbe obsahu.
Termín: 9. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Ako fungujú generatívne AI modely (text, obraz, audio, video).
- Praktické využitie AI v marketingu a tvorbe obsahu.
- Výhody a limity nástrojov ako ChatGPT, Midjourney a pod.
- Ako kombinovať rôzne generatívne modely.
Kto je Róbert Szabó?
- Chief Innovation Officer v digitálnej agentúre PS:Digital, kde pôsobí od jej vzniku v roku 2014.
- Zameriava sa na inovatívne projekty pre interné aj klientské riešenia s využitím umelej inteligencie.
- Spoluvytváral nástroje ako HeadRanking (AI nástroj pre HR) a Botsurfer (tvorba chatbotov pre Facebook).
- Jeho cieľom je posúvať PS:Digital k pozícii najinovatívnejšej digitálnej agentúry na trhu.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie.
Storytelling, archetypy, 7 základných príbehov
Väčšina reklamy dnes vyzerá rovnako a znie rovnako nudne. Ľudí nebaví. Nezaujme ich. Nepamätajú si ju. A to je drahé. Pretože neefektívna reklama je zbytočná reklama.
Ako to zmeniť? Odpoveďou je storytelling. Pavol Minár ti ukáže, ako využiť silu príbehov, ktoré fungujú vďaka archetypom a 7 základným príbehom, ktoré fungujú už stáročia
Termín: 10. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Prečo je súčasná reklama nudná a ako sa vďaka tomu odlíšiť.
- Čo robí storytelling nenahraditeľným nástrojom v marketingu.
- Ako fungujú archetypy značiek a ako si ich vybrať pre svoju značku.
- 7 základných príbehov a ako fungujú v reklame.
Kto je Pavol Minár?
- Je skúsený stratég a storyteller s viac ako 20 ročnými skúseností v reklame a marketingu.
- Držiteľ viac ako 20 ocenení za efektivitu marketingovej komunikácie.
- Spolupracoval so značkami ako Slovak Telekom, Zlatý Bažant, VÚB banka, Fun rádio či Škoda Auto.
- Founder marketingového, brandingového a konzultačného butiku Inspirations Minar.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Bolesť ako nevyhnutná súčasť podnikania?
Ak nevieš znášať bolesť, na podnikanie radšej zabudni. Každá veľká príležitosť prichádza zabalená v pochybnostiach, pádoch a krízach.
Jakub Šuster ti ukáže, prečo bolesť nie je nepriateľ, ale vstupenka medzi tých, ktorí menia svet.
Termín: 12. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Prečo väčšina vzdá podnikanie práve v najťažšom bode.
- Ako sa vyrovnať s pocitmi zlyhania a vlastnej neschopnosti.
- Ako premeniť najťažšie momenty na najsilnejšie ponaučenia.
- Sociálne siete vs. realita podnikateľského života.
Kto je Jakub Šuster?
- CEO startupu elv.ai
- Expert na strategickú komunikáciu a umelú inteligenciu.
- Je účastníkom prestížnych medzinárodných programov YTILI a AYLP
- Forbes ho zaradil medzi 30 pod 30 Európa.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Ako rásť v e-commerce aj v náročných časoch?
Inflácia, meniace sa správanie zákazníkov a obmedzené rozpočty vyvíjajú na e-shopy čoraz väčší tlak. Získaj konkrétne tipy a stratégie, ktoré prinášajú rast aj v neistých podmienkach.
Na konzultácii s Matejom Karabom spoločne odhalíte, kde strácaš výkon a ako ho môžeš rýchlo získať späť.
Termín: 16. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Preverenie efektivity marketingových kanálov (PPC, email, SEO, social).
- Posúdenie užívateľskej cesty a konverzného pomeru.
- Odhalenie nevyužitého potenciálu v sortimente a zákazníckych segmentoch.
- Rady, ako optimalizovať rozpočet bez straty výkonu.
- Rýchle víťazstvá: čo môžeš zlepšiť hneď zajtra.
Kto je Matej Karaba?
- Long-term Impact & Business Consultant v spoločnosti Opinest.
- Ako biznis konzultant sa spolupodieľal na e-commerce projektoch s ročným obratom medzi 1 až 50 miliónov €.
- Podieľa sa na vývoji viac ako 50 prjektoch.
- Špecializuje sa rozvoj biznis stratégie, kreativitu v technológiách, vedenie IT projektov, UX/UI a SEO.
Registrácia je potrebná. Konzultácia bude prebiehať cez Zoom. Bude trvať 1-2 hodinu. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom konzultácie.
Ako myslia a rozhodujú sa rôzne generácie?
Čo generácia, to iný mindset. Ako môžeš porozumieť svojim zákazníkom?
Marián Biesik ti na prednáške priblíži, prečo nestačí „cítiť sa mladý“, ak chceš komunikovať naprieč generáciami.
Termín: 19. júna o 19:00
Viac informácii pridáme čoskoro.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Konzultácia: Content marketing
Chystáme pre teba konzultáciu so Stanislavou Markovičovou z Websupportu, ktorá má obsah v malíčku.
Získaj konkrétne tipy, ako tvoriť obsah, ktorý má drive.
Termín: 23. jún o 19:00
Viac informácii pridáme čoskoro.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie.
Predávaj viac za menej: Video ako tvoja najsilnejšia zbraň?
Meta reklamy sú čoraz drahšie, konkurencia silnejšia a predaje čoraz menej predvídateľné. Ako to zvrátiť?
Marek Majerčík a Filip Langstein ti na prednáške ukážu, ako môže dobrá video kreatíva:
- znížiť náklady,
- zvýšiť predaje,
- priniesť návratnosť v tisícoch eur.
Termín: 26. jún o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Čo robiť, keď cena reklám rastie medziročne o desiatky percent.
- Prečo je kreatíva rozhodujúci faktor výkonu.
- Ako tvoriť predajné videá, do ktorých môžete liať tisíce eur.
- Ako sledovať najlepšie reklamy konkurencie.
- Ktoré AI nástroje a hacky zrýchlia celý proces.
Kto ťa bude na prednáške sprevádzať?
Marek Majerčík:
- Freelance Performance marketér, ktorý odspravoval 4 milióny € v 10 krajinách EU
- Pomohol vyškálovať e-commerce projekt z 1 milióna na 5 miliónov € za 3 roky.
- Vo fladingo posledný polrok s Filipom vytvorili cez 300 predajných videí.
Filip Langstein
- Kreatívny riaditeľ v marketingovej agentúre Birdline.
- Spoluzakladateľ fladingo s.r.o.
- S Marekom vyhrali Zlatú Effie vďaka kampani pre neziskovku
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.