Vianočný online networking s Panakeia
Desatoro úspešného e-shopára
Dátami k úspechu: Ako vybudovať stratégiu na reálnych insightoch
Psychológii šťastia (ktorú nás v škole neučili)
AI FOMO, alebo Marketing v 2026?
Koučing pre marketérov a podnikateľov
Od chaosu k systému: Potenciál produktového portfólia
LLMO v praxi: 21 zmien pre web v AI ére
DigiUni Meetup - networking marketérov a podnikateľov
Mediálny audit: Ako neplytvať rozpočtom
Meditácia pre marketérov a podnikateľov
Figma pre marketérov: od nuly k profi výstupu - časť 2
Nastavenie ceny a 7 hriechov zliav
Marketingovica v Bratislave
Vianočný online networking s Panakeia
Príď si s nami užiť večer plný inšpirácie, zábavy aj nových kontaktov!
Špeciálnym hosťom večera bude úspešný absolvent Digitálnej Univerzity - Albert Bundala, Co-Owner značky prírodnej kozmetiky a bylinných tinktúr PANAKEIA. Táto vychádzajúca hviezda slovenského podnikania presvedčila investorov, získala finančnú podporu v šou Jama levova, a zároveň si odniesla aj prestížne ocenenie z konferencie Upterdam.
Príď sa inšpirovať príbehom, ktorý ukazuje, ako sa sny menia na úspech. 🤩
Okrem skvelého hosťa ťa čakajú networkingové aktivity a zábavný kvíz o hodnotné ceny.
Termín: 17. decembra o 20:00
Registrácia je potrebná. Online Networking je zdarma. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom networkingu.
Desatoro úspešného e-shopára
Najväčší rozdiel medzi úspešným a neúspešným e-shopom? Nie je v rozpočte.
Slovenský e-commerce je plný začínajúcich e-shopov, no len niektoré dokážu rásť rýchlo a stabilne. Michal Farkaš ti ukáže, čo odlišuje úspešné e-shopy od tých, ktoré stagnujú, a poradí, na čo sa sústrediť od úplného začiatku, aby si predišiel stratám času a peňazí.
Termín: 8. januára o 19:00
Čo sa dozvieš?
- 10 krokov, ktoré naštartujú tvoj e-shop a nasmerujú ho k stabilnému a rýchlemu rastu.
- Či potrebuje tvoj e-shop naozaj vlastný produkt.
- Ako nájsť a definovať unikátnu hodnotu, ktorá predáva.
- Ako túto unikátnosť pretaviť do praxe tak, aby ju konkurencia nedokázala skopírovať.
Kto je Michal Farkaš?
- Ex Head of Marketing Shoptet Slovensko.
- Špecialista na brand, performance marketing a škálovanie e-shopov.
- Má 9 rokov skúseností v e-commerce.Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
Dátami k úspechu: Ako vybudovať stratégiu na reálnych insightoch
Poznáš svoj trh? Alebo si to len myslíš?
Zisti, ako sa dostať k dátam, ktoré ti odhalia skutočný potenciál tvojej značky aj cieľovky. A to bez hádania a domnienok. Zuzka Krasnanská ťa naučí, ako efektívne pracovať s primárnymi aj sekundárnymi dátami, aj keď nemáš rozpočet na rozsiahly výskum.
Termín: 13. januára o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Kľúčové strategické otázky pred plánovaním.
- Primárne vs. sekundárne dáta: použitie, limity.
- Pokročilé metódy zberu dát (kvantitatívne, kvalitatívne, online zdroje).
- Efektívny zber dát pri nízkom rozpočte.
- Prevod dát na akčné insighty pre segmentáciu a taktiku.
Kto je Zuzana Krasnanská?
- Marketingová manažérka s takmer 10 rokmi skúseností z agentúr aj klientskej strany.
- Posunula Packetu na lídra v brand awareness a top of mind.
- Aktuálne vedie marketing v najväčšej realitnej poradenskej firme na Slovensku.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
Psychológii šťastia (ktorú nás v škole neučili)
Prečo nie sme šťastní, aj keď máme všetko?
Na prednáške s Lukášom Bakošom sa nebudeme baviť o KPI ani marketingu, ale o tom, čo nás naozaj robí šťastnými a ako si vedome navrhnúť život, v ktorom sa cítime dobre.
Termín: 15. januára o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Prečo si vyberáme veci, ktoré neprinášajú skutočné šťastie.
- Čo je to “podovolenková deka” a prečo sa deje.
- Ako fungujú neurotransmitery a čo to hovorí o homo sapiensovi.
- Z čoho pozostáva dlhodobá úroveň šťastia.
- Ako nás ovplyvňuje sociálna komparácia.
Kto je Lukáš Bakoš?
- Managing Director v Maxman Consultants.
- Venuje sa rozvoju vrcholových manažérov, pričom jeho srdcovkou je budovanie samoriadiacich tímov.
- Učí budúcich psychológov na Univerzite Komenského.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
AI FOMO, alebo Marketing v 2026?
Ako sa nestratiť v AI svete?
Chystáme pre teba prednášku s Milošom Gajdošom, kde sa dozvieš, ako ovládať umelú inteligenciu a efektívne ju využiť v marketingu a podnikaní. Získaš praktické tipy, overené nástroje a jasný systém, ako s AI pracovať každý deň bez zbytočného chaosu.
Termín: 20. januára o 19:00
Viac informácií pridáme čoskoro.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
Koučing pre marketérov a podnikateľov
Máš v živote nejasnosti a chceš pomocnú silu ako sa pohnúť z miesta? Využi silu koučingu, ktorý môže priniesť do tvojho života odpovede aj novú energiu.
Zakladateľ Digitálnej Univerzity, Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD., je certifikovaný kouč, ktorý sa už 20 rokov venuje pomoci druhým. Môže ti pomôcť napríklad s témami:
- ako si nájsť novú prácu v marketingu
- ako sa posunúť kariérne, alebo objaviť kde je tvoje miesto
- ako si upratať podnikateľské ciele a nastaviť stratégiu
- ako nájsť odvahu a silu pre kariérnu alebo životnú zmenu
- mentálny koučing - práca s cieľmi, zámerom a vnútorným nastavením
- zvládanie emócií, stresu, strachu, či depresií
Termín: 22. januára o 19:00
Registracia na koučing je potrebná. Koučing bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom koučingu. Koučing sa nebude nahrávať.
Od chaosu k systému: Potenciál produktového portfólia
Možno vieš, čo predávaš.
Ale zamyslel si sa, či to predávaš efektívne?
Mnohé firmy investujú do marketingu, no prehliadajú, že ich nesprávne nastavené portfólio spôsobuje chaos, prepálený rozpočet a slabé výsledky. Ak zákazníci strácajú orientáciu a produkty nemajú synergické efekty, prichádzate o predaje.
Na prednáške ti Ľuboš Precner ukáže, ako premeniť portfólio na funkčný ekosystém, ktorý podporuje značku, zrýchľuje rast a uľahčuje komunikáciu a predaj.
Termín: 27. januára o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Ako produkt a portfólio ovplyvňujú celú stratégiu značky.
- Ako vytvoriť funkčný ekosystém produktov, ktoré spolupracujú.
- Prečo komunikácia ≠ marketing a prečo sa bez dobrého produktu ďaleko nepohneš.
- Ako identifikovať svoj hrdinský produkt a naplno ho využiť.
- Ako hodnotiť efektivitu produktov a plánovať ďalšie kroky.
Kto je Ľuboš Precner?
- Senior segment manažér v Telekome so zameraním na retenciu a prácu so 4P.
- V Levosphere pôsobil ako stratég so zameraním na produktové portfólio.
- Stál pri tvorbe 30+ stratégií pre malé a stredné firmy naprieč rôznymi segmentami.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
LLMO v praxi: 21 zmien pre web v AI ére
SEO nezaniká. Mení sa.
Na prednáške s Martinom Drdákom sa dozvieš, prečo vzniklo LLMO, ako prirodzene nadväzuje na tradičné SEO a čo sa pre weby zásadne mení. Ukážeme si, ako overiť pripravenosť webu na AI éru a ako sa vyhnúť najčastejším chybám na praktických príkladoch.
Termín: 3. februára o 19:00
Viac informácií pridáme čoskoro.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
DigiUni Meetup - networking marketérov a podnikateľov
Je tu ďalší skvelý DigiUni Meetup 🤩.
Môžeš si užiť skvelú atmosféru a spoznať ďalších zaujímavých marketérov a podnikateľov. V každom meste bude aj vzácny hosť, s ktorým bude uvoľnená diskusia.
DigiUni Meetup sa uskutoční v rovnakom čase v Bratislave, Banskej Bystrici, Košiciach, Trenčíne, Nitre, Žiline, Námestove, Prešove, Trnave a Prahe.
Termín: 6. februára o 18:00
Informácie k Meetupu aj presné miesto konania pošleme deň vopred.
Vstup je zdarma. Registrácia je potrebná.
Mediálny audit: Ako neplytvať rozpočtom
Viac budgetu ≠ lepší výsledok.
Lukáš Bednár ti na prednáške ukáže, kde sa pri mediálnom nákupe najčastejšie plytvá rozpočtom a ako nájsť skryté rezervy. Naučíš sa optimalizovať každé investované euro tak, aby skutočne budovalo povedomie a posúvalo značku dopredu.
Termín: 10. februára o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Najčastejšie príčiny neefektivity pri nákupe médií.
- Ako optimalizovať mediálny rozpočet a využívať ho naplno.
- Ako zabezpečiť, aby každé euro budovalo značku.
- Pre koho je mediálny audit nevyhnutnosťou.
- Limity PPC kampaní, ktoré mnohí prehliadajú.
- Aký budget je optimálny pre slovenský trh.
Kto je Lukáš Bednár?
- Špecialista na mediálny nákup pre firmy s obratom od 2 mil.€.
- Pôsobí v online marketingu od 15 rokov.
- Má skúsenosti z agentúr a viedol obchod v najväčšom mediálnom dome.
- Bol Google Certifikovaný tréner a člen Správnej rady IAB Slovakia.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
Meditácia pre marketérov a podnikateľov
Novinka v Klube!
Chystáme pre teba niečo nové - meditácie pre marketérov a podnikateľov. Poskytneme ti priestor, kde si oddýchneš, spomalíš a ponoríš viac do seba.
Meditáciu povedie zakladateľ Digitálnej Univerzity: Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD.
Jaro je certifikovaný kouč, ktorý sa už viac ako 20 rokov venuje osobnému rozvoju. Na Fakulte manažmentu Univerzity Komenského okrem iného aj prednáša predmet Relaxačné techniky pre managerov a vedie v tejto oblasti vedecký výskum.
Termín: 2. februára o 19:00
Registrácia je potrebná. Meditácia bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom.
Figma pre marketérov: od nuly k profi výstupu - časť 2
Ako vyťažiť z Figmy maximum?
V druhej časti prednášky s Brunom Húskom sa pozrieme na pokročilejšie možnosti Figmy a efektívnejšie workflow, ktoré šetrí čas a zvyšuje kvalitu výstupov. Naučíš sa pracovať so štýlmi, komponentmi a systémami, ktoré využívajú profesionálne tímy v praxi.
Termín: 24. februára o 19:00
Viac informácií pridáme čoskoro.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
Nastavenie ceny a 7 hriechov zliav
Chystáme pre teba prednášku s Tonom Katrenčíkom z Digital Story o pricingu, kde sa naučíš všetko o nastavení cien a o tom, ako sa vyhnúť 7 hriechom zliav.
Termín: 3. marca o 19:00
Viac informácií pridáme čoskoro.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Google Meet. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky.
Marketingovica v Bratislave
Si pripravený na doposiaľ najväčšiu networkingovú párty marketérov?
Príď sa odviazať medzi „svojich“ a spoznaj zaujímavých ľudí z marketingovej a biznis branže.
Termín: piatok 10. apríla o 19:00
Miesto: EDISON PARK, Prievozská 3987/18, Bratislava
Tešiť sa môžeš na networking, slovenskú kapelu, stand-up a mnoho ďalšieho!
Ak ešte nemáš naše Prémiové členstvo, aktivuj si ho za 20 € a získaš vstupenku na Marketingovicu zdarma. Registrácia na podujatie je potrebná.