Konzultácia: Marketingová stratégia
AI Copywriting: Ako tvoriť texty, ktoré predávajú a budujú značku
Osobný koučing
Ako si organicky vybudovať Instagram?
Konferencia Digital Marketing Masters
Samo zvaný - Život influencera bez filtra
Ako analyticky vyhodnotiť content marketing?
Ako robiť marketing a neporušovať pri tom zákon?
Konzultácia: Automatizácia na úrovni stratégie
DigiUni Meetup
Ako si vybrať influencera a ambasádora?
Marketingovica v Bratislave
Konzultácia: Marketingová stratégia
Miloš Gajdoš ti počas konzultácie pomôže nastaviť efektívnu marketingovú stratégiu, ktorá podporí rast tvojej značky. Bez jasného smerovania môže byť marketing len sériou nesúrodých aktivít bez reálnych výsledkov. Ako teda vytvoriť vyváženú stratégiu, ktorá kombinuje branding, výkon a dlhodobý rast?
Termín: 24.3. o 19:00 cez zoom
Kto je Miloš Gajdoš?
- Marketingový stratég a kouč s viac ako 15-ročnými skúsenosťami.
- Odborník na budovanie značiek, digitálny marketing a rastové stratégie.
- Spolupracoval so značkami ako Google, Orange, Tatra banka a Young & Rubicam.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie. Konzultácia sa nebude nahrávať.
AI Copywriting: Ako tvoriť texty, ktoré predávajú a budujú značku
Ako zabezpečiť, aby generované texty pomocu AI boli kvalitné, presvedčivé a zároveň optimalizované pre moderné vyhľadávače? Marek Menke ti predstaví praktické stratégie a postupy, vďaka ktorým je možeš dosiahnuť profesionálne výsledky pri práci s AI generovaným obsahom.
Termím: utorok 25. marca o 19:00 cez Zoom
Čo sa dozvieš?
- Ako zlepšiť kvalitu AI generovaných textov pomocou úprav a optimalizácie.
- Ako zabezpečiť, aby AI správne pracovala s informáciami o tvojej značke.
- Ako udržať konzistentný brand voice v AI generovaných textoch.
- Ako tvoriť SEO obsah, ktorý je optimalizovaný pre AI aj tradičné vyhľadávače.
Kto je Marek Menke?
- Creative Director v marketingovej agentúre DIVINO.
- Zameriava sa na využitie generatívnej umelej inteligencie v dizajne a PR.
- Integruje AI nástroje do kreatívnych procesov a vedie školenia pre svojich kolegov a klientov
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude aj záznam.
Osobný koučing
Máš v živote nejasnosti a chceš pomocnú silu ako sa pohnúť z miesta? Využi silu koučingu, ktorý môže priniesť do tvojho života odpovede aj novú energiu.
Zakladateľ Digitálnej Univerzity, Ing. Jaroslav Vojtechovský, PhD., je certifikovaný kouč, ktorý sa už 20 rokov venuje pomoci druhým. Môže ti pomôcť napríklad s témami:
- ako si nájsť novú prácu v marketingu
- ako sa posunúť kariérne, alebo objaviť kde je tvoje miesto
- ako si upratať podnikateľské ciele a nastaviť stratégiu
- ako nájsť odvahu a silu pre kariérnu alebo životnú zmenu
- mentálny koučing - práca s cieľmi, zámerom a vnútorným nastavením
- zvládanie emócií, stresu, strachu, či depresií
Registrácia je na koučing potrebná. Konzultácia bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Koučing sa nebude nahrávať.
Ako si organicky vybudovať Instagram?
Ako si organicky vybudovať úspešný Instagram bez platenej reklamy? Už dávno nestačia len estetické fotky. Instagram si vyžaduje jasnú stratégiu, konzistentný obsah a aktívnu komunitu. Poďme si vypočuť ako nastaviť profil tak, aby prirodzene priťahoval followerov.
Termín: 27. marca o 19:00 cez zoom
Čo sa dozvieš?
- Ako funguje Instagram algoritmus a čo naozaj ovplyvňuje viditeľnosť tvojho obsahu.
- Aké stratégie pomáhajú organicky zvyšovať počet followerov a interakcie.
- Praktické tipy, vďaka ktorým František organicky vybudoval svoj profil.
Kto je František Michalovích?
- Expert na investície, správanie investorov a budovanie značky na sociálnych sieťach.
- Head of Sales SK/CZ v ARTS Asset Management.
- Organicky vybudoval Instagram profil @furtnieco_speniazmi, kde pomáha ľuďom zlepšiť ich finančnú gramotnosť
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude aj záznam.
Konferencia Digital Marketing Masters
Pozývame ťa na konferenciu, ktorá má reálnu hodnotu.
Termín: 29. marca od 9:30 do 17:00, a po 17:00 začne networking.
Miesto: Hotel Tatra (Námestie 1. mája 5, Bratislava).
Príď si pre aktuálne a praktické rady od expertov z marketingového sveta. Získaš inšpirácie v témach, ktoré formujú marketing.
Aký program ťa čaká?
- Sociálne siete: Trendy a novinky s Martinom Piteľom (Managing Director v PS:Digital)
- Osobná značka: Kľúč k úspechu každého z nás s Oliverom Jakubíkom (Employer & Personal Branding expert)
- Pozornosť: najvzácnejšia komodita marketérov s Veronikou Šustrovou (Certifikovaná profesionálna koučka a behoviorálna konzultantka)
- Soft skills pre marketérov s Lukášom Bakošom (CEO v Maxman Consultants, kouč a motivátor)
- Community management: odvrátená strana sociálnych sietí? s Peťom Šebom (Zakladateľ a CDO v PS:Digital)
- Marketingové dáta v biznise: Výzvy, efektívne vyhodnocovanie a pomoc AI s Alexom Prochyrom (Zakladateľ spoločností Zircon Tree a dabl.)
- Rozhovor s Rasťom Bahurinským (šéf ADMA) na tému Freelancer, agentúra alebo interný tím: Ako vybrať správnu cestu pre váš marketing?
- Rozhovor s Jurajom Šlesarom (CMO v Martinuse) na tému Martinus: Ako zákaznícka skúsenosť pomôže vybudovať značku?
Lístok si môžeš kúpiť na tickpo.sk za 40 €, alebo si aktivuj naše premium členstvo len za 20 € a vstup máš zdarma.
Hlavnými partnermi konferencie sú Zircon Tree a Troll Wall.
Samo zvaný - Život influencera bez filtra
Samuel Miškov, známy ako samo_zvany, patrí medzi najvýraznejších slovenských influencerov a tvorcov obsahu. Možno ho poznáš zo sociálnych sietí alebo ako moderátora rádia Europa 2.
V rozhovore nahliadneme do zákulisia života influencera a jeho tvorby.
Termín: pondelok 31. marca o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Ako sa dostal k influencerstvu.
- Čo všetko musí ovládať úspešný tvorca obsahu.
- Aké výzvy a príležitosti prináša svet sociálnych sietí.
- Aké je to pracovať v jednom z najpočúvanejších rádií?
Počas rozhovoru budeš mať príležitosť položiť Samovi priamo svoje otázky a uvoľnene diskutovať.
Registrácia na rozhovor je potrebná. Rozhovor bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začatím rozhovoru. Z rozhovoru bude aj záznam.
Ako analyticky vyhodnotiť content marketing?
Vytvoriť skvelý obsah nestačí. Dôležité je vedieť, či skutočne prináša výsledky. Zisti, ako prepojiť dáta s biznisovými cieľmi a robiť strategické rozhodnutia, ktoré tvoj obsah posunú na vyššiu úroveň. Patrik ti ukáže, ako efektívne merať výkonnosť content marketingu a ktoré metriky majú reálny význam.
Termín: utorok 1. apríla o 19:00 cez zoom
Čo sa dozvieš?
- Ako premeniť čísla na konkrétne kroky, ktoré zlepšia tvoj obsah.
- Ako správne nastaviť KPI podľa cieľov tvojej značky.
- Ako vyhodnocovať dáta pomocou rôznych nástrojov.
- Ako prezentovať dáta tak, aby ovplyvnili rozpočet a stratégiu.
- Praktické ukážky a reálne case studies.
Kto je Patrik Vavrovič?
- Co-founder, Managing Director a konzultant v agentúre ContentFruiter.
- Je odborník na analytiku a výkonnostný obsahový marketing.
- Má viac ako 10 rokov skúseností.
- Pracoval na desiatkach úspešných projektov pre B2B aj B2C značky
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia na prednášku je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude aj záznam.
Ako robiť marketing a neporušovať pri tom zákon?
Online marketing môžeš robiť na viaceré spôsoby. Aj na „hulváta“. V tom prípade, ale riskuješ nedôveru tvojich zákazníkov hneď pri prvom kontakte.
Jozef Lukajka ti na prednáške vysvetlí, ako to robiť zákonne a dôveryhodne.
Termín: 3. apríla o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Zákonná a nezákonná forma online marketingu.
- Marketing na existujúcich zákazníkov, čo k tomu treba.
- Marketing na nových zákazníkov, čo k tomu treba.
- Kedy treba súhlas a kedy nie.
- Čo všetko potrebuješ, aby ste nerobili marketing na „hulváta“.
Kto je Jozef Lukajka?
- Zakladateľ Advokátskej kancelárie LUKAJKA & PARTNERS.
- DPO od roku 2014.
- Viac ako 15 rokov sa venuje spracovaniu dokumentácie a zastupovaniu v súdnych konaniach, konaniach so SOI a s Úradom na ochranu osobných údajov.
- Poskytol viac ako 300 právnych riešení pre prevádzkovateľov e-shopov, webov a portálov, vrátane štátnych kontrol a súdnych sporov.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude aj záznam.
Konzultácia: Automatizácia na úrovni stratégie
Múka je nudná, ale koláč je sexy. Dáta sú nudné, ale stratégia je sexy.
A práve kombinácia stratégie + dát je kľúčom k úspechu.
Zisti, ako premeniť dáta na cenné insighty, ktoré ti pomôžu vyriešiť problémy a nastaviť funkčnú stratégiu na konzultácii s Norbertom Lojkom.
Termín: 7. apríla o 19:00
Kto je Norbert Lojko?
- Data Driven Marketér s viac ako 30-ročnou praxou.
- Odborník na hĺbkovú analýzu marketingových dát.
- Konzultant a mentor, ktorý pomáha identifikovať skutočné marketingové problémy.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie.
DigiUni Meetup
Chceš si užiť večer plný zaujímavých rozhovorov a podeliť sa o svoje skúsenosti s komunitou Digitálnej Univerzity? Alebo spoznať príbehy tých, ktorí úspešne zvládli štúdium?
Príď na pokračovanie DigiUni Meetup-u 24. apríla o 19:00 , kde sa môžeš stretnúť so spolužiakmi, absolventmi aj členmi Klubu Digitálnej Univerzity. Čaká ťa skvelá atmosféra a príležitosť nadviazať nové kontakty.
Meetup prebehne v jednom čase vo všetkých krajských mestách. Presné miesta stretnutia budeme postupne pridávať do tohto eventu.
Registrácia na Meetup je potrebná, aby sme vedeli zabezpečiť vhodné priestory pre všetkých účastníkov. Možnosť registrácie nájdete v tomto okne dva týždne pred eventom.
Ako si vybrať influencera a ambasádora?
Influencer marketing nie je len o číslach. Vieš, na čo si dať pozor?
Janka Malaga ti predstaví efektívny spôsob výberu influencera alebo ambasádora, poukáže na časté chyby a ponúkne reálne príklady, vďaka ktorým budeš vedieť, čo funguje.
Termín: 29. apríla o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Na čo si dať pozor pri výbere influencera.
- Ako správne vyhodnotiť engagement rate (+ vzorec na výpočet).
- Ktoré metriky sú dôležité pri analýze influencerov.
- Aké nástroje a databázy influencerov sú dostupné na trhu.
- Ako by mal vyzerá správny výber influencera.
Kto je Janka Malaga?
- Epertka na influencer marketing a content marketing.
- Má viac než 10 rokov skúseností s tvorbou stratégií pre značky a spoluprácou s influencermi.
- Zakladateľka a riaditeľka agentúry Contedy.
- Spoluautorka Kodexu influencer marketingu.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude aj záznam.
Marketingovica v Bratislave
Ako každú jar, aj tento rok sa môžeš tešiť na našu legendárnu párty v Bratislave.
Program ako aj možnosť registrácie nájdete v tomto okne mesiac pred eventom.