Konzultácia: Ako sa pozerať na marketing biznisovo?
Levosphere: Ako na správnu tvorbu vizuálneho systému?
Ako budovať a vyhodnocovať rast značky na sociálnych sieťach?
Konzultácia: Nastavenie a optimalizácia webu a e-shopu
Aké sú aktuálne kreatívne trendy v slovenskej reklame?
Konzultácia: AI v marketingu
Pavol Minár: Storytelling, archetypy, 7 základných príbehov
Bolesť ako nevyhnutná súčasť podnikania?
Konzultácia: Ako rásť v e-commerce aj v náročných časoch?
Ako myslia a rozhodujú sa rôzne generácie?
Konzultácia: Content marketing
Predávaj viac za menej: Video ako tvoja najsilnejšia zbraň?
Ako vieš vďaka Looker Studiu zistiť viac o svojich zákazníkoch?
Konzultácia: Ako sa pozerať na marketing biznisovo?
Aj dobrý marketing môže brzdiť rast firmy. Hlavne, ak nie je postavený na správnych rozhodnutiach.
Nejde o to, čo všetko robíš, ale prečo a ako. A či to má dopad na to, kam sa chce biznis dostať.
Na konzultácii s Alexom Prochyrom spolu preberiete, ako uchopiť marketing komplexne, aby podporoval rast firmy a neostal len v rovine kreatívnych nápadov.
Termín: 26. mája o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Ako efektívne prepojiť marketing a biznis.
- Ako marketing vychádza z biznisového plánu a celkovej stratégie firmy
- Aký je význam analýz, segmentácie, porozumenia zákazníkom a trhu pred samotnými kampaňami.
- Ako prepojiť produkt, cenu, distribúciu a komunikáciu do jednej funkčnej stratégie.
- Ako merať marketing a čo od neho čakať.
Kto je Alex Prochyra
- Biznisový a marketingový stratég, ktorý pomáha firmám prepojiť ich víziu s realitou trhu.
- Má za sebou viac ako 10 rokov skúseností v strategickom marketingu a vedení projektov pre značky rôznych veľkostí.
- Zakladateľ agentúry dabl. a inovatívnej firmy Zircon Tree.
- Pod jeho vedením získala agentúra dabl. ocenenie Zlatá stolička 2023 za najlepšieho zamestnávateľa medzi marketingovými agentúrami.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie.
Levosphere: Ako na správnu tvorbu vizuálneho systému?
Je dôležité, aby identita odzrkadľovala trendy? A čo to vlastne znamená, keď je identita funkčným systémom?
Vizuálna identita nás totiž sprevádza odpradávna, často bez toho, aby sme si to uvedomovali. Vytvárala vizuálne systémy v rôznych sférach, kým prešla do marketingu a komunikácie značiek.
Na prednáške ti Katarína Gregová a Michal Dudáš ukážu si, čo robí vizuálnu identitu funkčnou a odolnou voči chaosu.
Termín: 27. mája o 19:00
Čo sa okrem toho dozvieš?
- Kde všade si sa s vizuálnou identitou stret aol ani o tom možno nevieš.
- Prečo (ne)podlieha vizuálna identita aktuálnym trendom.
- Čo to znamená kľúčový vizuál a načo je vo vizuálnej identite potrebný.
- Prečo (ne)stačí logo na funkčnú vizuálnu identitu.
Kto ťa bude na prednáške sprevádzať?
Katarína Gregorová:
- Branding manager v Levosphere.
- Zabezpečuje prechod stratégie klientov do tvorby funkčných brandingov.
- Svoje skúsenosti nadobudla v korporátoch v FMCG, kde aplikovala marketingové a obchodné stratégie v mieste predaja.
Michal Dudáš:
- Senior brand dizajnér v Levosphere.
- Pripravuje systémy vizuálnych identít a brandingov pre klientov všade tam, kde sa značka pretavuje do obrazu.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Ako budovať a vyhodnocovať rast značky na sociálnych sieťach?
Brand awareness je jedným z najčastejších cieľov (nielen) na sociálnych sieťach. No kým konverzie vieš merať presne, „zvýšenie povedomia“ v Google Analytics ani v Meta Business Suite nenájdeš.
Ako teda pracovať so značkou tak, aby si vedel vyhodnotiť jej rast? Veronika Hesková ti na prednáške ukáže, ako si správne nastaviť ciele a KPIs na sociálnych sieťach a ako vyhodnotiť, či tvoja komunikácia funguje.
Termín: 29. mája o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Ako zaradiť sociálne siete do marketingového mixu, aby podporovali brand awareness.
- Aký obsah tvoriť pre jednotlivé sociálne siete.
- Ako si stanoviť ciele a ako vyhodnocovať úspešnosť komunikácie.
- Ako na sociálnych sieťach komunikujú značky, ktoré neriešia e-commerce alebo priamy predaj.
Kto je Veronika Hesková?
- Freelance social media stratég a špecialista so skúsenosťami z agentúrnej aj klientskej strany.
- Bývalá marketingová riaditeľka Digitálnej Univerzity.
- Má 6 rokov skúseností s tvorbou obsahu, správou sociálnych sietí a riadením online kampaní.
- Pri tvorbe obsahu prepája psychológiu predaja, dizajn a marketingovú stratégiu do tvorby obsahu, ktorý dáva zmysel.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Konzultácia: Nastavenie a optimalizácia webu a e-shopu
Chceš, aby tvoj e-shop bežal rýchlo a bez zbytočných výpadkov?
Získaj odborný technický audit a konkrétne odporúčania, ktoré ti pomôžu zvýšiť výkon a spoľahlivosť tvojho webu.
Na tejto konzultácii s expertom Dodim Kuczmanom sa pozriete na všetko, čo ovplyvňuje technickú kvalitu tvojho e-shopu, od servera až po optimalizáciu obrázkov.
Termín: 2. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Na čo si dať pozor pri nastavení serverových hodnôt.
- Odporúčané nastavenia pre WooCommerce / WordPress..
- Optimalizácia médií a cachovanie stránky pre rýchlejšie načítanie webu a e-shopu.
- Odporúčania na online služby a pluginy pre optimalizáciu.
Kto je Dodi Kuczman?
- Frontend a backend developer v Bugesweb.
- Špecializujúce sa na webdizajn a vývoj e-shopov.
- Má takmer 9 rokov skúseností v oblasti tvorby webov.
- Odborník na konfiguráciu a optimalizáciu WooCommerce riešení.
Konzultácia je určená každému, kto chce mať technicky vyladený web bez zbytočných prekážok.
Registrácia je potrebná. Konzultácia bude prebiehať cez Zoom. Bude trvať 1-2 hodinu. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom konzultácie.
Aké sú aktuálne kreatívne trendy v slovenskej reklame?
Zaujíma ťa, kam smeruje slovenská kreativita podľa výsledkov najprestížnejších domácich kreatívnych súťaží?
Vlado Slivka ti počas prednášky ukáže, čo naznačujú nedávne výsledky Zlatého klinca a Digital Pie. Aj to, aké trendy možno vyčítať z toho najlepšieho, čo na slovenskej scéne vzniklo za posledné obdobie
Termín: 3. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Ako zasiahli do kreatívy nové technológie.
- Kam zmizol humor a či sa ešte oplatí s ním rátať.
- V čom dnes slovenské kampane excelujú – a kde ešte zaostávame.
- Ako (ne)limitujú kreatívne výsledky rozpočty.
A ak máš tip na kampaň (max rok dozadu), ktorá by vo výbere nemala chýbať, pošli ju na vlado.slivka@mlggk.sk.
Kto je Vlado Slivka?
- Kreatívny riaditeľ MULLENLOWE GGK.
- Niekoľkonásobný porotca domácich aj zahraničných kreatívnych súťaží.
- Držiteľ 100+ kreatívnych ocenení, vrátane ceny FILIP za výnimočný osobný prínos do kreativity slovenskej reklamy.
- Člen ADC Slovakia a ADC Europe
- 25+ rokov skúseností z pôsobenia v slovenskej kreatívnej reklame.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Konzultácia: AI v marketingu
Umelá inteligencia už dávno nie je sci-fi. Texty, obrázky, hudbu aj videá dnes dokáže vytvoriť za pár sekúnd. Ale čo všetko AI naozaj dokáže a ako z toho môžeš vyťažiť ty?
Na konzultácii s Róbertom Szabóm si prejdeš, kde sú dnes generatívne AI modely, ako fungujú a najmä a ako ich prakticky využiť v marketingu, podnikaní či pri tvorbe obsahu.
Termín: 9. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Ako fungujú generatívne AI modely (text, obraz, audio, video).
- Praktické využitie AI v marketingu a tvorbe obsahu.
- Výhody a limity nástrojov ako ChatGPT, Midjourney a pod.
- Ako kombinovať rôzne generatívne modely.
Kto je Róbert Szabó?
- Chief Innovation Officer v digitálnej agentúre PS:Digital, kde pôsobí od jej vzniku v roku 2014.
- Zameriava sa na inovatívne projekty pre interné aj klientské riešenia s využitím umelej inteligencie.
- Spoluvytváral nástroje ako HeadRanking (AI nástroj pre HR) a Botsurfer (tvorba chatbotov pre Facebook).
- Jeho cieľom je posúvať PS:Digital k pozícii najinovatívnejšej digitálnej agentúry na trhu.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie.
Pavol Minár: Storytelling, archetypy, 7 základných príbehov
Väčšina reklamy dnes vyzerá rovnako a znie rovnako nudne. Ľudí nebaví. Nezaujme ich. Nepamätajú si ju. A to je drahé. Pretože neefektívna reklama je zbytočná reklama.
Ako to zmeniť? Odpoveďou je storytelling. Pavol Minár ti ukáže, ako využiť silu príbehov, ktoré fungujú vďaka archetypom a 7 základným príbehom, ktoré fungujú už stáročia
Termín: 10. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Prečo je súčasná reklama nudná a ako sa vďaka tomu odlíšiť.
- Čo robí storytelling nenahraditeľným nástrojom v marketingu.
- Ako fungujú archetypy značiek a ako si ich vybrať pre svoju značku.
- 7 základných príbehov a ako fungujú v reklame.
Kto je Pavol Minár?
- Je skúsený stratég a storyteller s viac ako 20 ročnými skúseností v reklame a marketingu.
- Držiteľ viac ako 20 ocenení za efektivitu marketingovej komunikácie.
- Spolupracoval so značkami ako Slovak Telekom, Zlatý Bažant, VÚB banka, Fun rádio či Škoda Auto.
- Founder marketingového, brandingového a konzultačného butiku Inspirations Minar.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Bolesť ako nevyhnutná súčasť podnikania?
Ak nevieš znášať bolesť, na podnikanie radšej zabudni. Každá veľká príležitosť prichádza zabalená v pochybnostiach, pádoch a krízach.
Jakub Šuster ti ukáže, prečo bolesť nie je nepriateľ, ale vstupenka medzi tých, ktorí menia svet.
Termín: 12. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Prečo väčšina vzdá podnikanie práve v najťažšom bode.
- Ako sa vyrovnať s pocitmi zlyhania a vlastnej neschopnosti.
- Ako premeniť najťažšie momenty na najsilnejšie ponaučenia.
- Sociálne siete vs. realita podnikateľského života.
Kto je Jakub Šuster?
- CEO startupu elv.ai
- Expert na strategickú komunikáciu a umelú inteligenciu.
- Je účastníkom prestížnych medzinárodných programov YTILI a AYLP
- Forbes ho zaradil medzi 30 pod 30 Európa.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Konzultácia: Ako rásť v e-commerce aj v náročných časoch?
Inflácia, meniace sa správanie zákazníkov a obmedzené rozpočty vyvíjajú na e-shopy čoraz väčší tlak. Získaj konkrétne tipy a stratégie, ktoré prinášajú rast aj v neistých podmienkach.
Na konzultácii s Matejom Karabom spoločne odhalíte, kde strácaš výkon a ako ho môžeš rýchlo získať späť.
Termín: 16. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Preverenie efektivity marketingových kanálov (PPC, email, SEO, social).
- Posúdenie užívateľskej cesty a konverzného pomeru.
- Odhalenie nevyužitého potenciálu v sortimente a zákazníckych segmentoch.
- Rady, ako optimalizovať rozpočet bez straty výkonu.
- Rýchle víťazstvá: čo môžeš zlepšiť hneď zajtra.
Kto je Matej Karaba?
- Long-term Impact & Business Consultant v spoločnosti Opinest.
- Ako biznis konzultant sa spolupodieľal na e-commerce projektoch s ročným obratom medzi 1 až 50 miliónov €.
- Podieľa sa na vývoji viac ako 50 prjektoch.
- Špecializuje sa rozvoj biznis stratégie, kreativitu v technológiách, vedenie IT projektov, UX/UI a SEO.
Registrácia je potrebná. Konzultácia bude prebiehať cez Zoom. Bude trvať 1-2 hodinu. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom konzultácie.
Ako myslia a rozhodujú sa rôzne generácie?
Čo generácia, to iný mindset. Ako môžeš porozumieť svojim zákazníkom?
Marián Biesik ti na prednáške priblíži, prečo nestačí „cítiť sa mladý“, ak chceš komunikovať naprieč generáciami.
Termín: 19. júna o 19:00
Viac informácii pridáme čoskoro.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Konzultácia: Content marketing
Chystáme pre teba konzultáciu so Stanislavou Markovičovou z Websupportu, ktorá má obsah v malíčku.
Získaj konkrétne tipy, ako tvoriť obsah, ktorý má drive.
Termín: 23. jún o 19:00
Viac informácii pridáme čoskoro.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie.
Predávaj viac za menej: Video ako tvoja najsilnejšia zbraň?
Meta reklamy sú čoraz drahšie, konkurencia silnejšia a predaje čoraz menej predvídateľné. Ako to zvrátiť?
Marek Majerčík a Filip Langstein ti na prednáške ukážu, ako môže dobrá video kreatíva:
- znížiť náklady,
- zvýšiť predaje,
- priniesť návratnosť v tisícoch eur.
Termín: 26. jún o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Čo robiť, keď cena reklám rastie medziročne o desiatky percent.
- Prečo je kreatíva rozhodujúci faktor výkonu.
- Ako tvoriť predajné videá, do ktorých môžete liať tisíce eur.
- Ako sledovať najlepšie reklamy konkurencie.
- Ktoré AI nástroje a hacky zrýchlia celý proces.
Kto ťa bude na prednáške sprevádzať?
Marek Majerčík:
- Freelance Performance marketér, ktorý odspravoval 4 milióny € v 10 krajinách EU
- Pomohol vyškálovať e-commerce projekt z 1 milióna na 5 miliónov € za 3 roky.
- Vo fladingo posledný polrok s Filipom vytvorili cez 300 predajných videí.
Filip Langstein
- Kreatívny riaditeľ v marketingovej agentúre Birdline.
- Spoluzakladateľ fladingo s.r.o.
- S Marekom vyhrali Zlatú Effie vďaka kampani pre neziskovku
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Ako vieš vďaka Looker Studiu zistiť viac o svojich zákazníkoch?
Chceš pochopiť, kto sú tvoji zákazníci, čo ich zaujíma a ako sa správajú?
Pripoj sa na prednášku s Ľubošom Dubovcom, kde ti ukážeme, ako ti Looker Studio pomôže premeniť dáta na konkrétne rozhodnutia.
Termín: 8. júla o 19:00
Viac informácii pridáme čoskoro.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude aj záznam.