
Tomáš Kai
27.03.2025 • 20:46
Dobrý deň,
Volám sa Tomáš Karľa a zaoberám sa digitálnym marketingom. Pracujem pre neziskovú organizáciu www.aptet.sk, mám vlastný magazín www.metlamania-magazin.eu.
Mojou doménou je hlavne SEO, ale vďaka Skillshopu som si spravil aj certifikáty z Google Ads. Nenašiel by sa niekto, kto by vedel pomôcť s praxou prosím (uvedomujem si - certifikáty sú jedno, prax iné)...
Bol by som ochotný na pár hodín spolupracovať ako dobrovoľník. Avšak keďže mám zdravotné problémy a pochádzam z najvýchodnejšieho kútu Slovenska, bolo by nevyhnutné spolupracovať remote formou.
Mail: kai99.thomas@gmail.com
Zobraziť viac
Volám sa Tomáš Karľa a zaoberám sa digitálnym marketingom. Pracujem pre neziskovú organizáciu www.aptet.sk, mám vlastný magazín www.metlamania-magazin.eu.
Mojou doménou je hlavne SEO, ale vďaka Skillshopu som si spravil aj certifikáty z Google Ads. Nenašiel by sa niekto, kto by vedel pomôcť s praxou prosím (uvedomujem si - certifikáty sú jedno, prax iné)...
Bol by som ochotný na pár hodín spolupracovať ako dobrovoľník. Avšak keďže mám zdravotné problémy a pochádzam z najvýchodnejšieho kútu Slovenska, bolo by nevyhnutné spolupracovať remote formou.
Mail: kai99.thomas@gmail.com

Roman Knoll
18.03.2025 • 13:47
Čaute,
veľkoobchod s potravinami Lunys hľadá do tímu obsahového špecialitu pre e-shop:
https://www.profesia.sk/praca/lunys/O4994386?search_id=b4eb80ef-012c-44e7-9501-c1495b43ad59
Zobraziť viac
veľkoobchod s potravinami Lunys hľadá do tímu obsahového špecialitu pre e-shop:
https://www.profesia.sk/praca/lunys/O4994386?search_id=b4eb80ef-012c-44e7-9501-c1495b43ad59

Michal Král
17.03.2025 • 22:34
👑 SÚŤAŽ na konci príspevku 🙂
Počas viac ako 500 konzultácií s majiteľmi a manažérmi e-shopov sa pomerne často stretávam s tým, že dávajú do biznisu maximum energie, majú super know-how okolo marketingu a predaja, naprieku tomu sa im nedarí dosiahnuť zaujímavú ziskovosť. Prečo je to tak? Veľmi často za tým stojí nesprávny výber produktu a teda aj nedostatočný čas venovaný:
👉 príprave biznis plánu
👉 analýze trhu a
👉 analýze konkurencie
A čo by teda mal spĺňať ideálny produkt na on-line predaj?
1️⃣ vyššia cena produktu / hodnota objednávky (ideálne 50 EUR a vyššie)
2️⃣ vyššia marža (40 % a vyššie)
3️⃣ predpoklad opakovaných nákupov (aspoň 2x ročne)
4️⃣ dlhodobo rastúci dopyt (čiže nie "zomierajúce" produktové kategórie)
5️⃣ relatívne nízka konkurencia (čiže nie desiatky konkurentov)
6️⃣ produkt nezastaráva rýchlo (morálne ani fyzicky)
7️⃣ nízka vratkovosť/reklamovateľnosť (viac ako 10 % môže byť problém)
8️⃣ jednoduchá expandovateľnosť do zahraničia
9️⃣ ideálne vlastný produkt/brand
🔥 Chceš praktické tipy pre svoj biznis? Ak áno, zapoj sa do súťaže o hodinovú konzultáciu so mnou. Šancu majú až traja z vás.
🎯 Súťažíme o 3x hodinovú konzultáciu so mnou v oblasti zvyšovania ziskovosti e-shopu, prípadne pri nastavení stratégie nového e-shopu. Stačí ak do komentára napíšeš, koľko bodov z uvedeného spĺňa tvoj produkt, prípadne produkt o ktorom uvažuješ.
Súťaž potrvá od 18.3. do 25.3. do polnoci. Výherca bude vyhlásený 26.3.
Držím palce!
Zobraziť viac
Počas viac ako 500 konzultácií s majiteľmi a manažérmi e-shopov sa pomerne často stretávam s tým, že dávajú do biznisu maximum energie, majú super know-how okolo marketingu a predaja, naprieku tomu sa im nedarí dosiahnuť zaujímavú ziskovosť. Prečo je to tak? Veľmi často za tým stojí nesprávny výber produktu a teda aj nedostatočný čas venovaný:
👉 príprave biznis plánu
👉 analýze trhu a
👉 analýze konkurencie
A čo by teda mal spĺňať ideálny produkt na on-line predaj?
1️⃣ vyššia cena produktu / hodnota objednávky (ideálne 50 EUR a vyššie)
2️⃣ vyššia marža (40 % a vyššie)
3️⃣ predpoklad opakovaných nákupov (aspoň 2x ročne)
4️⃣ dlhodobo rastúci dopyt (čiže nie "zomierajúce" produktové kategórie)
5️⃣ relatívne nízka konkurencia (čiže nie desiatky konkurentov)
6️⃣ produkt nezastaráva rýchlo (morálne ani fyzicky)
7️⃣ nízka vratkovosť/reklamovateľnosť (viac ako 10 % môže byť problém)
8️⃣ jednoduchá expandovateľnosť do zahraničia
9️⃣ ideálne vlastný produkt/brand
🔥 Chceš praktické tipy pre svoj biznis? Ak áno, zapoj sa do súťaže o hodinovú konzultáciu so mnou. Šancu majú až traja z vás.
🎯 Súťažíme o 3x hodinovú konzultáciu so mnou v oblasti zvyšovania ziskovosti e-shopu, prípadne pri nastavení stratégie nového e-shopu. Stačí ak do komentára napíšeš, koľko bodov z uvedeného spĺňa tvoj produkt, prípadne produkt o ktorom uvažuješ.
Súťaž potrvá od 18.3. do 25.3. do polnoci. Výherca bude vyhlásený 26.3.
Držím palce!

Digitálna Univerzita
26.03.2025 • 16:21
Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili do súťaže. Gratulujeme výhercom Joseph Benjamin Benian, Bibiána Kontúrová a Miroslava Buvalič. :) Napíšte nám na klub@digitalnauniverzita.sk

Iveta Tóthová
25.03.2025 • 18:14
U mňa som to zhodnotila na 5 z10 a rozhodujem sa práve či ísť do toho a nezainteresovaný názor odborníka by mi veľmi pomohol ?

Peter Magerčiak
14.03.2025 • 15:42
Ahojte, viete niekto odporucit dobru prednasku/kurz, pripadne nejake odkazy na clanky/studie…., ako ogranicky a efektivne budovat firemny LinkedIn profil vyrastajuci na zelenej luke?
Za vsetky rady, odporucania, tipy… vopred velmi pekne Dakujem!
Zobraziť viac
Za vsetky rady, odporucania, tipy… vopred velmi pekne Dakujem!

Michal Mráz
14.03.2025 • 23:08
A este Richard van der Blom. Aktualne aj v reposte Tonyho Dúbravca so zaujimavymi postrehmi od oboch: https://www.linkedin.com/posts/tonydubravec_algorithm-update-we-are-killing-linkedin-activity-7306323135480365056-P5af

Michal Mráz
14.03.2025 • 20:00
Okrem prednášok tu na DigiUni na túto tému ma nič zatiaľ netrafilo. Hádam, že to bude tým, že tie firemné profily sú pomerne v úzadí. Majú slabé dosahy. Ak ma pamäť neklame, záver k firemným profilom je vždy ten, že ich proste musia potiahnuť osobné profily ľudí v tej firme.
Napadajú mi ľudia, ktorých by som pozrel na LinkedIn, ktorí sa mu venujú a buď majú nejaký kurz, možno konzultáciu, alebo niečo objavíš medzi ich príspevkami.
https://www.linkedin.com/in/mikiplichta/
https://www.linkedin.com/in/hana-jech/
https://www.linkedin.com/in/martapalesova/
https://www.linkedin.com/in/lukas-bednar/
https://www.linkedin.com/in/kristinacichykovacikova/
https://www.linkedin.com/in/ivanabrutenic/
https://www.linkedin.com/in/martinvolek/
https://www.linkedin.com/in/sergejpavljuk/
https://www.linkedin.com/in/miloskrepelka/
https://www.linkedin.com/in/alicjasmin/
https://www.linkedin.com/in/laraacostar/
https://www.linkedin.com/in/ayesha-ameer/
a tak...
Zobraziť viac

Jana Malaga
11.03.2025 • 17:49
Stážista wanted: Prilož svoju kreatívnu ruku k nášmu tímu v Contedy
Sme Contedy, renomovaná digitálna agentúra s 8-ročnou históriou a hľadáme možno práve teba. Za uplynulé roky sme stihli nespočet kampaní pre desiatky klientov a neustále hľadáme nové talenty. Medzi našimi spokojnými klientmi nájdeš zvučné značky ako **** ENERGY, YVES ROCHER či XIAOMI.
Čo presne robíme? Venujeme sa primárne influencer marketingu, sekundárne tvorbe kvalitného obsahu a správe sociálnych sietí. Spájame kreativitu, strategické myslenie a nadšenie pre digitálny svet. A opäť sa venujeme influencer marketingu.
V Contedy veríme, že nikto učený z neba nespadol, ale ak je ochotný na sebe pracovať, výsledky môžu byť nebesky dobré. Skúsenosti z reklamných či PR agentúr, v oblasti copywritingu, ideamakingu či social manažmentu sú v Contedy vítané, ale nie sú podmienkou. Dôležitá je chuť učiť sa nové veci a mať rovné nadšenie, ako je to naše.
Čo okrem možnosti realizovať svoje kreatívne nápady, môžeš očakávať od práce v Contedy? Bezodný prísun kávy, výnimočných kolegov, ktorí vedia, ako sa dobre zabaviť, a nekonečné možnosti na osobný a profesionálny rozvoj.
Ak si myslíš, že si to práve ty, pošli nám svoj životopis na mail jana.malaga@contedy.sk a ak si tam prečítam, že si študentom 2.-4. ročníka) ideálne v obore marketing a médiá, nachádzaš sa v BA, vieš po anglicky minimálne na úrovni B2, zavolám ti :-)
PS: prvý mesiac je stáž free, potom 7 eur/hodina alebo 200 eur/mesiac. Dohodneme sa. Remote prvé 3 mesiace neprichádzajú do úvahy 💣
Zobraziť viac
Sme Contedy, renomovaná digitálna agentúra s 8-ročnou históriou a hľadáme možno práve teba. Za uplynulé roky sme stihli nespočet kampaní pre desiatky klientov a neustále hľadáme nové talenty. Medzi našimi spokojnými klientmi nájdeš zvučné značky ako **** ENERGY, YVES ROCHER či XIAOMI.
Čo presne robíme? Venujeme sa primárne influencer marketingu, sekundárne tvorbe kvalitného obsahu a správe sociálnych sietí. Spájame kreativitu, strategické myslenie a nadšenie pre digitálny svet. A opäť sa venujeme influencer marketingu.
V Contedy veríme, že nikto učený z neba nespadol, ale ak je ochotný na sebe pracovať, výsledky môžu byť nebesky dobré. Skúsenosti z reklamných či PR agentúr, v oblasti copywritingu, ideamakingu či social manažmentu sú v Contedy vítané, ale nie sú podmienkou. Dôležitá je chuť učiť sa nové veci a mať rovné nadšenie, ako je to naše.
Čo okrem možnosti realizovať svoje kreatívne nápady, môžeš očakávať od práce v Contedy? Bezodný prísun kávy, výnimočných kolegov, ktorí vedia, ako sa dobre zabaviť, a nekonečné možnosti na osobný a profesionálny rozvoj.
Ak si myslíš, že si to práve ty, pošli nám svoj životopis na mail jana.malaga@contedy.sk a ak si tam prečítam, že si študentom 2.-4. ročníka) ideálne v obore marketing a médiá, nachádzaš sa v BA, vieš po anglicky minimálne na úrovni B2, zavolám ti :-)
PS: prvý mesiac je stáž free, potom 7 eur/hodina alebo 200 eur/mesiac. Dohodneme sa. Remote prvé 3 mesiace neprichádzajú do úvahy 💣

Michaela Horbanová
10.03.2025 • 09:56
Ahojte, hľadáme do tímu šikovného webeditora pre české weby: https://www.profesia.sk/praca/jaga-group/O5030905
Zobraziť viac

Jarmila Somolányiová
09.03.2025 • 22:40
Ahojte, chcem sa spytat, ci nahodou niekto nemate na predaj listok na ZLTY EVENT na zajtra. skusam, ci motyka nevystreli. vdaka:)🫶🏻🙏
Zobraziť viac

Lenka Šmogrovičová
09.03.2025 • 22:28
GODADDY domény
Ahojte. Idem si sem po radu. Má niekto skúsenosti s Godaddy ? Bola tam jedna doména , ktorú som chcela kúpiť za 120 eur, tak sme ju kúpili, ale potom nám napísali, že je to len cena za sprostredkovanie a budú jednať s majiteľom a cena je od 10.000 - 25.000 eur. Takže to určite nechceme. Ale uhradili sme poplatok 120 eur. Ako teraz požiadať o vrátenie tých 120 eur ? Má niekto skúsenosti ? Je to vôbec seriózna stránka ? Veľmi pekne ďakujem. Lenka
Zobraziť viac
Ahojte. Idem si sem po radu. Má niekto skúsenosti s Godaddy ? Bola tam jedna doména , ktorú som chcela kúpiť za 120 eur, tak sme ju kúpili, ale potom nám napísali, že je to len cena za sprostredkovanie a budú jednať s majiteľom a cena je od 10.000 - 25.000 eur. Takže to určite nechceme. Ale uhradili sme poplatok 120 eur. Ako teraz požiadať o vrátenie tých 120 eur ? Má niekto skúsenosti ? Je to vôbec seriózna stránka ? Veľmi pekne ďakujem. Lenka

Samuel Zelik
10.03.2025 • 09:37
Ahoj. Ty si kupovala domenu ktora pravdepodobne uz nebola volna. Domeny stoja bezne do 20 euro. Godaddy ponuka sluzbu vdaka ktorej budu kontaktovat majitela a jednat s nim ci nechce domenu predat tebe. Skus kontaktovat godaddy, myslela si si ze kupujes domenu a nemala si o takuto sluzbu vobec zaujem a chces vratit peniaze naspat. Napis ze sa ti to zdalo nepriehladne a myslela si ze kupujes priamo domenu atd a snad vratia. Odporucam kupovat domeny napriklad na websupport
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
06.03.2025 • 17:48
Vieš, prečo niektoré značky dominujú trhu a iné sa strácajú v dave? 🫣
Tajomstvo je v správnom positioningu. Nestačí len povedať, čo robíš. Musíš si jasne určiť, ako chceš byť vnímaný a čím sa odlíšiš. Nestačí ti však jedna veta.
Zaujíma ťa, ako na to?
Vypočuj si najnovší podcast od Levopshere, v ktorom ti Anka Sabolová a Naďa Kacera priblížia:
✅ Prečo musí positioning obsahovať aj emocionálne benefity, nielen fakty.
✅ Ako Volvo a Škoda využili positioning vo svoj prospech.
✅ Prečo Alza vlastne nemá positioning v pravom slova zmysle.
✅ A dozvieš sa aj piškošku, prečo Victoria’s Secret odmietla vstúpiť na slovenský trh.
🎧 Celú epizódu si môžeš vypočuť tu 👉 https://open.spotify.com/episode/7FnrgG7UwqQ3k8goGhwRex?si=FNigHcv-QfKNH4X4TfHXiw
Chceš sa o positioningu dozvedieť viac? Pozri si záznam z prednášky s Naďou Kacerou v časti Prémiové kurzy.
Zobraziť viac
Tajomstvo je v správnom positioningu. Nestačí len povedať, čo robíš. Musíš si jasne určiť, ako chceš byť vnímaný a čím sa odlíšiš. Nestačí ti však jedna veta.
Zaujíma ťa, ako na to?
Vypočuj si najnovší podcast od Levopshere, v ktorom ti Anka Sabolová a Naďa Kacera priblížia:
✅ Prečo musí positioning obsahovať aj emocionálne benefity, nielen fakty.
✅ Ako Volvo a Škoda využili positioning vo svoj prospech.
✅ Prečo Alza vlastne nemá positioning v pravom slova zmysle.
✅ A dozvieš sa aj piškošku, prečo Victoria’s Secret odmietla vstúpiť na slovenský trh.
🎧 Celú epizódu si môžeš vypočuť tu 👉 https://open.spotify.com/episode/7FnrgG7UwqQ3k8goGhwRex?si=FNigHcv-QfKNH4X4TfHXiw
Chceš sa o positioningu dozvedieť viac? Pozri si záznam z prednášky s Naďou Kacerou v časti Prémiové kurzy.

Petra Čudai
06.03.2025 • 10:58
Ahojte, ja by som sa chcela orientacne (aj zo zvedavosti :) opytat na projekt Praxovna. Kedy to cca planujete spustit, a budu aj nejake blizsie info o tom ? Dakujem :)
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
06.03.2025 • 12:04
Ahoj, Petra, Praxovňu plánujeme spustiť priebehu toho roka. Samozrejme, budeme vás o všetkom informovať. :)

Slávka Pančíková
05.03.2025 • 09:26
Ahojte, chcela by som sa spýtať ako je to so zdaňovaním platených kampaní nakoľko ide o zahraničné faktúry, čo sa týka fyzických osôb? Ako firma ich dodatočne zdaňujeme, ale zdaňujete ich aj pokiaľ ich platíte ako fyzická osoba? Ďakujem krásne :)
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
07.03.2025 • 08:14
Ahoj, Slávka, nie, pokiaľ platíš ako fyzická osoba a nastavíš si to aj v platobnom profile, tak k sume faktúry ti bude prirátaná DPH, ktorú zaplatíš už v platbe pre Facebook, preto ti nevzniká žiadna povinnosť voči slovenským úradom.
Ak ste ale firma, ktorá nie je platcom DPH, ale prekročíte určitý finančný limit nákupu služieb z EU, vzniká vám povinnosť registrácie na daňovom úrade a povinnosť odviesť DPH.
Zobraziť viac

Henrieta Hanková
04.03.2025 • 20:56
Ahojte, prosím Vás prihlásila som teda na MBA a je predo mnou rozhodnutie akú špecializáciu si vybrať. Veľmi ma zaujíma SEO a PPC ale kvôli MBA premýšľam nad marketingovej stratégiou. Myslíte, že je od veci si teraz dať ppc špecializáciu? Vedie ma k tomu aj to , že som preinvestovala do google veľa eur a návratnosť takmer nulová. Ďakujem za popostrčenie.
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
05.03.2025 • 14:16
Ahoj, Henrieta, môžeš si vybrať PPC. Špecializačné štúdium sú 3 konzultácie, na ktorých ti mentor zodpovie tvoje otázky a odporučí zlepšenia. Teda nie je potrebné vyberať si špecializáciu s ohľadom na MBA štúdium. Na MBA štúdiu bude niekoľko konzultácií k marketingovej stratégii.
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
02.03.2025 • 16:21
Až 90 % značiek nemá zjednotenú mobilnú stratégiu 📱
To môže brzdiť rast a konkurencieschopnosť firiem. Väčšina z nich totiž stále nedokáže efektívne osloviť svojich zákazníkov cez mobilné kanály, čo vedie k nejednotným a neuspokojivým skúsenostiam.
Prečo je to problém? 🤔
Zákazníci dnes očakávajú plynulú a konzistentnú komunikáciu naprieč všetkými kanálmi. Ak tento očakávaný zážitok nenájdu u teba, prejdú ku konkurencii.
Ako zjednotiť mobilnú stratégiu?
1️⃣ Zabezpeč plynulý prechod medzi webom, aplikáciami, e-mailmi, SMS a push notifikáciami.
2️⃣ Zbieraj analyzuj údaje priamo od zákazníkov na personalizáciu komunikácie.
3️⃣ Minimalizuj závislosť od tretích strán. Sústreď sa radšej na budovanie vlastnej komunikačnej základne.
Priemerný čas strávený na smartfóne je dnes 3,5 hodiny denne, pričom značná časť z toho je venovaná online nákupom 🛒. Ak sa chceš udržať v konkurencii, nezanedbaj mobilné kanály.
Zdroj: https://www.ecommercebridge.sk/az-90-znaciek-nema-zjednotenu-mobilnu-strategiu/
Zobraziť viac
To môže brzdiť rast a konkurencieschopnosť firiem. Väčšina z nich totiž stále nedokáže efektívne osloviť svojich zákazníkov cez mobilné kanály, čo vedie k nejednotným a neuspokojivým skúsenostiam.
Prečo je to problém? 🤔
Zákazníci dnes očakávajú plynulú a konzistentnú komunikáciu naprieč všetkými kanálmi. Ak tento očakávaný zážitok nenájdu u teba, prejdú ku konkurencii.
Ako zjednotiť mobilnú stratégiu?
1️⃣ Zabezpeč plynulý prechod medzi webom, aplikáciami, e-mailmi, SMS a push notifikáciami.
2️⃣ Zbieraj analyzuj údaje priamo od zákazníkov na personalizáciu komunikácie.
3️⃣ Minimalizuj závislosť od tretích strán. Sústreď sa radšej na budovanie vlastnej komunikačnej základne.
Priemerný čas strávený na smartfóne je dnes 3,5 hodiny denne, pričom značná časť z toho je venovaná online nákupom 🛒. Ak sa chceš udržať v konkurencii, nezanedbaj mobilné kanály.
Zdroj: https://www.ecommercebridge.sk/az-90-znaciek-nema-zjednotenu-mobilnu-strategiu/

Digitálna Univerzita
21.02.2025 • 18:24
Na YouTube nestačí len pekná produkcia, musíš hrať podľa pravidiel algoritmu 🎲
Rovnako ako na ostatných sociálnych sieťach, aj tu rozhodujú interakcie a doba sledovania. Cieľom YouTube je 👉 udržať divákov na platforme čo najdlhšie. A ak mu v tom pomôžeš, odmení ťa väčším dosahom.
Ako na správnu optimalizáciu tvojich videí nielen na YouTube, ale aj na ostatných platformách?
✅ Zabudni na nudné úvody, choď rovno na pointu. Prvých 5 sekúnd rozhoduje, či divák zostane, alebo odíde.
✅ Vyvolaj interakciu. YouTube algoritmus vníma lajky, komentáre a zdieľania ako signály, že obsah je hodnotný. Aktívne preto vyzývaj divákov k interakcii a zapájaj ich do diskusie.
✅ Používanie správnych kľúčových slov je nevyhnutné na zaručenie, že sa tvoje video dostane k správnemu publiku. Dobre zvolený názov, popis a tagy zabezpečia, že video bude zobrazené v relevantných vyhľadávaniach a odporúčaniach.
Zaujímavosť: Podľa prieskumov až 75 % spotrebiteľov tvrdí, že video malo priamy vplyv na ich rozhodnutie kúpiť auto. 🚗 Tento fakt podčiarkuje silu správne optimalizovaného video obsahu.
Zobraziť viac
Rovnako ako na ostatných sociálnych sieťach, aj tu rozhodujú interakcie a doba sledovania. Cieľom YouTube je 👉 udržať divákov na platforme čo najdlhšie. A ak mu v tom pomôžeš, odmení ťa väčším dosahom.
Ako na správnu optimalizáciu tvojich videí nielen na YouTube, ale aj na ostatných platformách?
✅ Zabudni na nudné úvody, choď rovno na pointu. Prvých 5 sekúnd rozhoduje, či divák zostane, alebo odíde.
✅ Vyvolaj interakciu. YouTube algoritmus vníma lajky, komentáre a zdieľania ako signály, že obsah je hodnotný. Aktívne preto vyzývaj divákov k interakcii a zapájaj ich do diskusie.
✅ Používanie správnych kľúčových slov je nevyhnutné na zaručenie, že sa tvoje video dostane k správnemu publiku. Dobre zvolený názov, popis a tagy zabezpečia, že video bude zobrazené v relevantných vyhľadávaniach a odporúčaniach.
Zaujímavosť: Podľa prieskumov až 75 % spotrebiteľov tvrdí, že video malo priamy vplyv na ich rozhodnutie kúpiť auto. 🚗 Tento fakt podčiarkuje silu správne optimalizovaného video obsahu.

Karolína Horváthová
21.02.2025 • 08:16
🚀 Hľadáme marketingového asistenta zo Žiliny! 🚀
Si študent marketingu v Žiline a chceš robiť niečo, čo ťa fakt posunie? 📈 Nezáleží na tom, či ťa viac bavia sociálne siete, copywriting, grafika alebo video tvorba – u nás si môžeš vyskúšať všetko! Hľadáme niekoho, kto má drive a chce sa učiť na reálnych projektoch.
Čo ťa čaká?
🔥 Praktický marketing bez nudnej teórie – reálne skúsenosti, ktoré v škole nezískaš.
🔥 Rôznorodé úlohy – social media, content, marketplace, grafika, jednoduché videá, organizácia eventov, občas aj objednanie hotela pre CEO. 😃
🔥 Možnosť skúšať a objavovať – ak máš rád kreatívu, vyžiješ sa v content marketingu. Ak ťa viac bavia čísla, dostaneš sa k dátam a PPC kampaniam.
🔥 Flexibilita – pracuješ podľa svojho rozvrhu, čiastočne remote.
Aké skills by si mal mať? 🚀
✅ Si študent VŠ, zo Žiliny a okolia, máš nadšenie pre marketingu a chuť sa zlepšovať.
✅ Počítače sú tvoj parťák, Excel, PowerPoint a Word ti nerobia problém a poradíš si aj s grafikou a contentom.
✅ Angličtina? Žiadny stres! Čítaš, píšeš a rozumieš, keď treba.
✅ Vieš, že „i/y“ nie sú len náhodné písmená – slovenský pravopis máš v malíčku (český je výhoda, keďže sme cz spoločnosť)
✅ Si samostatný, precízny a logicky rozmýšľaš, no zároveň ti nevadí pýtať sa, keď niečo nevieš.
✅ Vieš si zorganizovať prácu a dotiahnuť veci do konca.
Prečo do toho ísť?
👉 Získaš skúsenosti, ktoré sa ti v CVčku nestratia.
👉 Budeš mať priestor experimentovať a zistiť, čo ťa v marketingu baví najviac.
👉 Ak sa osvedčíš, môžeš u nás po škole zostať.
👉 Pracujeme na cool projektoch, sme rýchli, pružní a otvorení novým nápadom.
🚀 Nečakáme, že budeš vedieť všetko – ale musíš mať chuť sa učiť a skúšať nové veci. Ak chceš byť súčasťou nášho tímu, daj nám o sebe vedieť! 💡📩 Napíš nám, prečo by ťa to bavilo, a pošli svoje CV na horvathova@mobiola.eu. 🔥
📢 Kto je MOBIOLA?
www.mobiola.eu/sk
MOBIOLA je československá značka, ktorá prináša rovnováhu do digitálneho sveta. Vyrábame tlačidlové telefóny, ktoré sú jednoduché, spoľahlivé a ideálne pre ľudí, ktorí nechcú byť neustále zahltení notifikáciami. Nie sme retro – sme smart voľba pre tých, ktorí chcú byť v kontakte, ale zároveň si užívať skutočný život.
Naše telefóny sú určené pre deti, rodičov aj seniorov, ktorí hľadajú bezpečné a praktické riešenie. Zároveň sú skvelé pre ľudí, ktorí si chcú dopriať digitálny detox, mať záložný telefón na cesty, šport alebo festivaly.
Rastieme a expandujeme, a preto hľadáme do tímu niekoho, kto chápe našu víziu a chce byť pri budovaní značky, ktorá dáva ľuďom slobodu od online sveta. 🚀📱
Prečo to robíme?
V MOBIOLE veríme, že telefón má slúžiť nám, nie my jemu. Chceme dať ľuďom možnosť vybrať si zariadenie, ktoré podporuje ich životný štýl – či už je to rodič hľadajúci bezpečný telefón pre svoje dieťa, senior, ktorý chce jednoduché ovládanie, alebo ktokoľvek, kto sa chce odstrihnúť od digitálneho chaosu a žiť viac v prítomnosti.
Pre koho sú MOBIOLA telefóny určené?
• Pre deti – bezpečný prvý telefón bez zbytočných aplikácií a sociálnych sietí.
• Pre seniorov – veľké tlačidlá, jednoduché ovládanie, SOS tlačidlo (pri niektorých modeloch).
• Pre ľudí, ktorí chcú digitálny detox – menej rušivých prvkov, no stále dostupnosť vďaka 4G.
• Pre každého, kto potrebuje spoľahlivý záložný telefón – odolné, praktické a s dlhou výdržou batérie.
Zobraziť viac
Si študent marketingu v Žiline a chceš robiť niečo, čo ťa fakt posunie? 📈 Nezáleží na tom, či ťa viac bavia sociálne siete, copywriting, grafika alebo video tvorba – u nás si môžeš vyskúšať všetko! Hľadáme niekoho, kto má drive a chce sa učiť na reálnych projektoch.
Čo ťa čaká?
🔥 Praktický marketing bez nudnej teórie – reálne skúsenosti, ktoré v škole nezískaš.
🔥 Rôznorodé úlohy – social media, content, marketplace, grafika, jednoduché videá, organizácia eventov, občas aj objednanie hotela pre CEO. 😃
🔥 Možnosť skúšať a objavovať – ak máš rád kreatívu, vyžiješ sa v content marketingu. Ak ťa viac bavia čísla, dostaneš sa k dátam a PPC kampaniam.
🔥 Flexibilita – pracuješ podľa svojho rozvrhu, čiastočne remote.
Aké skills by si mal mať? 🚀
✅ Si študent VŠ, zo Žiliny a okolia, máš nadšenie pre marketingu a chuť sa zlepšovať.
✅ Počítače sú tvoj parťák, Excel, PowerPoint a Word ti nerobia problém a poradíš si aj s grafikou a contentom.
✅ Angličtina? Žiadny stres! Čítaš, píšeš a rozumieš, keď treba.
✅ Vieš, že „i/y“ nie sú len náhodné písmená – slovenský pravopis máš v malíčku (český je výhoda, keďže sme cz spoločnosť)
✅ Si samostatný, precízny a logicky rozmýšľaš, no zároveň ti nevadí pýtať sa, keď niečo nevieš.
✅ Vieš si zorganizovať prácu a dotiahnuť veci do konca.
Prečo do toho ísť?
👉 Získaš skúsenosti, ktoré sa ti v CVčku nestratia.
👉 Budeš mať priestor experimentovať a zistiť, čo ťa v marketingu baví najviac.
👉 Ak sa osvedčíš, môžeš u nás po škole zostať.
👉 Pracujeme na cool projektoch, sme rýchli, pružní a otvorení novým nápadom.
🚀 Nečakáme, že budeš vedieť všetko – ale musíš mať chuť sa učiť a skúšať nové veci. Ak chceš byť súčasťou nášho tímu, daj nám o sebe vedieť! 💡📩 Napíš nám, prečo by ťa to bavilo, a pošli svoje CV na horvathova@mobiola.eu. 🔥
📢 Kto je MOBIOLA?
www.mobiola.eu/sk
MOBIOLA je československá značka, ktorá prináša rovnováhu do digitálneho sveta. Vyrábame tlačidlové telefóny, ktoré sú jednoduché, spoľahlivé a ideálne pre ľudí, ktorí nechcú byť neustále zahltení notifikáciami. Nie sme retro – sme smart voľba pre tých, ktorí chcú byť v kontakte, ale zároveň si užívať skutočný život.
Naše telefóny sú určené pre deti, rodičov aj seniorov, ktorí hľadajú bezpečné a praktické riešenie. Zároveň sú skvelé pre ľudí, ktorí si chcú dopriať digitálny detox, mať záložný telefón na cesty, šport alebo festivaly.
Rastieme a expandujeme, a preto hľadáme do tímu niekoho, kto chápe našu víziu a chce byť pri budovaní značky, ktorá dáva ľuďom slobodu od online sveta. 🚀📱
Prečo to robíme?
V MOBIOLE veríme, že telefón má slúžiť nám, nie my jemu. Chceme dať ľuďom možnosť vybrať si zariadenie, ktoré podporuje ich životný štýl – či už je to rodič hľadajúci bezpečný telefón pre svoje dieťa, senior, ktorý chce jednoduché ovládanie, alebo ktokoľvek, kto sa chce odstrihnúť od digitálneho chaosu a žiť viac v prítomnosti.
Pre koho sú MOBIOLA telefóny určené?
• Pre deti – bezpečný prvý telefón bez zbytočných aplikácií a sociálnych sietí.
• Pre seniorov – veľké tlačidlá, jednoduché ovládanie, SOS tlačidlo (pri niektorých modeloch).
• Pre ľudí, ktorí chcú digitálny detox – menej rušivých prvkov, no stále dostupnosť vďaka 4G.
• Pre každého, kto potrebuje spoľahlivý záložný telefón – odolné, praktické a s dlhou výdržou batérie.

Natália Košútová
25.02.2025 • 11:11
Zdravím :) Majú šancu aj neštudenti? Vďaka za odpoveď.

Karolína Horváthová
26.02.2025 • 15:26
Určite majú, kľudne sa ozvite :)

Libor Toporcer
11.02.2025 • 12:51
POZOR SÚŤAŽ, čítaj až do konca 👇
Slovo 𝐏𝐏𝐂 je veľmi široký pojem. Ako sa naň dnes podľa mňa pozerať?
Zaujímavosť na úvod – skratka PPC znamená nielen pay-per-click, ale aj Prievidzské pekárne a cukrárne. 😄
My sa však budeme venovať tej prvej definícii, teda reklame v digitálnom priestore, ktorá sa neustále mení. Ak chcete držať krok, je čas inovovať aj vaše pracovné postupy.
Ako sa dnes pozerať na PPC?
👉 Menej manuálnych zmien, viac automatizácie:
👉 Smart bidding stratégie v Google Ads
👉 Advantage+ kampane v Meta Ads
👉 Optimalizácia textov a kreatív pomocou AI nástrojov
Nechajte dáta, aby riadili vaše kampane vďaka:
👉 rozšíreným konverziám v Google Ads
👉 funkcií CAPI (Conversion API) vo Facebook Business Manageri
Váš čas je vzácny – investujte ho tam, kde má najväčší efekt a to na:
🎯 detailná analýza cieľovej skupiny – aby ste presne vedeli, koho oslovujete a ako ho najlepšie zaujať
🎯 Zisťovanie potrieb zákazníkov – a hľadanie spôsobov, ako váš produkt/služba rieši ich problémy
🎯 Optimalizácia webu – obsahová aj UX úroveň, aby návštevníci našli to, čo hľadajú
No a teraz k súťaži:
🎯 Súťažiť budeme o hodinovú konzultáciu so mnou. Stačí ak do komentára napíšte ako vy vnímate PPC dnes 🚀?
Súťaž potrvá od 11.2. do 16.2. do polnoci. Výherca bude vyhlásený v pondelok 17.2
Zobraziť viac
Slovo 𝐏𝐏𝐂 je veľmi široký pojem. Ako sa naň dnes podľa mňa pozerať?
Zaujímavosť na úvod – skratka PPC znamená nielen pay-per-click, ale aj Prievidzské pekárne a cukrárne. 😄
My sa však budeme venovať tej prvej definícii, teda reklame v digitálnom priestore, ktorá sa neustále mení. Ak chcete držať krok, je čas inovovať aj vaše pracovné postupy.
Ako sa dnes pozerať na PPC?
👉 Menej manuálnych zmien, viac automatizácie:
👉 Smart bidding stratégie v Google Ads
👉 Advantage+ kampane v Meta Ads
👉 Optimalizácia textov a kreatív pomocou AI nástrojov
Nechajte dáta, aby riadili vaše kampane vďaka:
👉 rozšíreným konverziám v Google Ads
👉 funkcií CAPI (Conversion API) vo Facebook Business Manageri
Váš čas je vzácny – investujte ho tam, kde má najväčší efekt a to na:
🎯 detailná analýza cieľovej skupiny – aby ste presne vedeli, koho oslovujete a ako ho najlepšie zaujať
🎯 Zisťovanie potrieb zákazníkov – a hľadanie spôsobov, ako váš produkt/služba rieši ich problémy
🎯 Optimalizácia webu – obsahová aj UX úroveň, aby návštevníci našli to, čo hľadajú
No a teraz k súťaži:
🎯 Súťažiť budeme o hodinovú konzultáciu so mnou. Stačí ak do komentára napíšte ako vy vnímate PPC dnes 🚀?
Súťaž potrvá od 11.2. do 16.2. do polnoci. Výherca bude vyhlásený v pondelok 17.2

Digitálna Univerzita
17.02.2025 • 16:45
Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili do súťaže. Náhodným žrebovaním sme vylosovali výherkyňu Janu Kollárovú, srdečne gratulujeme. :)

Jana Kollárová
18.02.2025 • 08:03
Ďakujem krásne... teším sa. Veľmi som si to želala. :-)

Barbora AVCI
16.02.2025 • 21:57
Ako skvelý nástroj ako sa dostať k zákazníkom, ktorý hľadajú produkty ktoré ponúkam bez toho aby som ich otravovala. :)

Digitálna Univerzita
07.02.2025 • 11:27
Kvalitná landing page je rovnako dôležitá ako samotná reklama 🔎
Google aktualizoval svoj systém reklám. Novinka uprednostňuje relevantné a užívateľsky prívetivé vstupné stránky.
Čo to presne znamená?
Nový AI model teraz overuje, či stránka, na ktorú sa používateľ dostane po kliknutí na reklamu 👉 zodpovedá jeho očakávaniam.
V praxi to znamená, že ak reklama sľubuje napríklad registráciu, používateľ by mal byť presmerovaný priamo na to. A nie na stránku s reklamami. 🚫 V opačnom prípade bude reklama znevýhodnená vo výsledkoch vyhľadávania.
zdroj: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-update-misleading-landing-pages-now-demoted/539226/
Zobraziť viac
Google aktualizoval svoj systém reklám. Novinka uprednostňuje relevantné a užívateľsky prívetivé vstupné stránky.
Čo to presne znamená?
Nový AI model teraz overuje, či stránka, na ktorú sa používateľ dostane po kliknutí na reklamu 👉 zodpovedá jeho očakávaniam.
V praxi to znamená, že ak reklama sľubuje napríklad registráciu, používateľ by mal byť presmerovaný priamo na to. A nie na stránku s reklamami. 🚫 V opačnom prípade bude reklama znevýhodnená vo výsledkoch vyhľadávania.
zdroj: https://www.searchenginejournal.com/google-ads-update-misleading-landing-pages-now-demoted/539226/

Digitálna Univerzita
02.02.2025 • 14:10
Google priznal, že vylúčenia umiestnení v kampaniach Performance Max je možné nastaviť aj cez API. 🚀 A to napriek tomu, že tvrdil, že to ide iba cez používateľské rozhranie.
Výskum spoločnosti Optmyzr ukázal, že API vylúčenia nie sú len možné, ale aj rýchlejšie a efektívnejšie ako manuálne nastavenia. ✅ Inzerenti tak získavajú väčšiu kontrolu nad tým, kde sa ich reklamy zobrazujú, a zároveň šetria čas a zdroje.
Tento prípad ukazuje, že dokumentácia Google Ads nemusí vždy presne odrážať realitu, preto je dôležité testovať a experimentovať pri správe kampaní.
Zdroj: https://searchengineland.com/google-reverses-stance-performance-max-campaign-controls-451271
Zobraziť viac
Výskum spoločnosti Optmyzr ukázal, že API vylúčenia nie sú len možné, ale aj rýchlejšie a efektívnejšie ako manuálne nastavenia. ✅ Inzerenti tak získavajú väčšiu kontrolu nad tým, kde sa ich reklamy zobrazujú, a zároveň šetria čas a zdroje.
Tento prípad ukazuje, že dokumentácia Google Ads nemusí vždy presne odrážať realitu, preto je dôležité testovať a experimentovať pri správe kampaní.
Zdroj: https://searchengineland.com/google-reverses-stance-performance-max-campaign-controls-451271

Jana Hurtečáková
01.02.2025 • 11:27
Ahojte,
hľadáme dobrého marketéra, ktorí nám pomôže pri návrhu (tematike, stratégie) kaviarne . Ideálne Žilina.
hurtecakova@pharma-con.sk
Zobraziť viac
hľadáme dobrého marketéra, ktorí nám pomôže pri návrhu (tematike, stratégie) kaviarne . Ideálne Žilina.
hurtecakova@pharma-con.sk

Jan Či
03.02.2025 • 03:27
Dobrý večer,
máte súkromnú správu.

Tamara Kočíšková
31.01.2025 • 07:24
🔥 HĽADÁME MLADÉ TALENTY DO NUBRAND! 🔥
Ak si šikovný/á, cieľavedomý/á a chceš si zarobiť popri tom, ako sa naučíš kopy užitočných vecí, máme pre teba miesto! 💼
– Hľadáme ľudí na rôznych úrovniach skúseností (začiatočník? senior? vítaní ste všetci!)
– Odmena podľa skillu a výkonu 💰
– Práca je remote-friendly, ale ideálne ak sa vieme občas stretnúť v našom office v BA
Chceš byť súčasťou rýchlo rastúcej digitálnej agentúry? Ozvi sa a poďme sa o tom pobaviť! 🚀
https://nubrand.sk/formular
Zobraziť viac
Ak si šikovný/á, cieľavedomý/á a chceš si zarobiť popri tom, ako sa naučíš kopy užitočných vecí, máme pre teba miesto! 💼
– Hľadáme ľudí na rôznych úrovniach skúseností (začiatočník? senior? vítaní ste všetci!)
– Odmena podľa skillu a výkonu 💰
– Práca je remote-friendly, ale ideálne ak sa vieme občas stretnúť v našom office v BA
Chceš byť súčasťou rýchlo rastúcej digitálnej agentúry? Ozvi sa a poďme sa o tom pobaviť! 🚀
https://nubrand.sk/formular