Pridaj fotky
Nahraj súbory potiahnutím

Vyber druh príspevku

Vyber tému príspevku

 
Sekeľová Soňa

Sekeľová Soňa

13.05.2025 • 14:37
Dobrý deň, hľadám niekoho najlepšie Senec a okolie, na tvorbu web stránok, nakoľko tieto technické veci nie sú moja silná stránka, hoci sa v problematike orientujem.
Ozvať sa mi môžte na: sekelovasona@gmail.com
Zobraziť viac
Adriana Plechová

Adriana Plechová

12.05.2025 • 18:32
🟢 Potrebujete otextovať váš web, napísať pár blogových článkov či emailov, ktoré zaujmú cieľovú skupinu?
🟢 Máte už napísané texty, ale chýba im šťava a silný call-to-action, ktorý by skutočne predával?
🟢 Bojujete s obsahom pre firemné sociálne siete alebo váš osobný LinkedIn profil?

👉 Nechajte to na mňa - content špecialistku a copywriterku so zmyslom pre slová, ktoré nielen znejú dobre, ale aj prinášajú výsledky.

Čomu sa venujem:
- Tvorba komunikačných stratégií
- Content plány pre blogy, sociálne siete a kampane
- Správa Facebook, Instagram a LinkedIn účtov
- Copywriting od výmyslu sveta (SEO, web, kampane)
- Korektúry a copyediting textov

🔗 LinkedIn: www.linkedin.com/in/adriana-plechová-897b58b6
📩 adriana.plechova@gmail.com
Zobraziť viac
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

11.05.2025 • 18:27
Týchto 7 techník ti pomôže písať texty, ktoré vedú k akcii 🎯

Chceš vedieť, ako na to?

Využi neuro writing, ktorý kombinuje psychológiu s copywritingom. Táto metóda je kľúčom k písaniu textov, ktoré nielen zaujmú, ale aj motivujú čitateľa k okamžitému kroku.

1️⃣ Daj 2 čísla do nadpisu
Čísla zvyšujú dôveryhodnosť aj klikateľnosť.

Príklad: Ako ľudia míňajú peniaze v 2025 (oslovili sme 11 093 expertov).

2️⃣ Zapoj prídavné mená
Vhodné prídavné mená v nadpisoch a podnadpisoch vysvetľujú, prečo si obsah zaslúži pozornosť publika.

Príklad: Praktický návod na tvorbu evergreenového obsahu pomocou AI.

3️⃣ Pýtaj sa otázky
Otázky spúšťajú zvedavosť a aktivujú sociálny inštinkt.

Príklad: Nevieš, prečo tvoj obsah nepredáva?

4️⃣ Píš nadpisy ako citáty
Úvodzovky pôsobia dôveryhodne a autoritatívne

Príklad: „Skúsil som 10 AI nástrojov, aby si ty nemusel. “

5️⃣ Využívaj Sokratovú metódu
Polož tri jednoduché otázky.

Príklad: Máš pocit, že tvoj obsah nikoho nezaujíma? Hľadáš cestu, ako ho zlepšiť? Chceš, aby ľudia konečne klikali?

6️⃣ Zasiahni zmysly aj emócie
Používaj silné a senzorické slová, ktoré spúšťajú predstavivosť.

Príklad: dráždivý, ošemetný, pôsobivý, surový, bez servítky

7️⃣ Neboj sa negativity
Strach je silný motivátor, ktorý dokáže tvoje publikum podnecovať k akcii.

Príklad: Prečo tvoj content nefunguje?


A nezabúdaj, nepíš pre algoritmus, ale pre ľudí.🤞
Zobraziť viac
Terézia Palaščáková

Terézia Palaščáková

06.05.2025 • 20:24
Zdravím, toto je otázka priamo na DigiUni. 😊 Chcela by som sa informovať ohľadom záznamov prednášok. Keď sa nemôžem nejakej zúčastniť, musím sa aj tak prihlásiť, aby som získala záznam? Alebo kde nájdem potom tie záznamy? Ďakujem!
Zobraziť viac
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

08.05.2025 • 13:08
Áno, budeme pridávať aj prednášku s Dominikom. Aktuálne ju spracúvame. :)
Načítať predchádzajúce komentáre (4)
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

15.05.2025 • 16:20
Ahoj, Janka, zajtra budeme nahrávať kurz s Dominikom. :)
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

07.05.2025 • 08:02
Ahoj, Terézia, nemusíš sa prihlasovať, záznamy majú k dispozícii všetci prémioví členovia Klubu. :) Nájdeš ich na podstránke Prémiové kurzy: https://klub.digiuni.sk/kurzy
Terézia Palaščáková

Terézia Palaščáková

07.05.2025 • 14:56
Super, takže tam pribudne aj záznam tej včerajšej debaty s Dominikom? ?
Bianka Petrašová

Bianka Petrašová

06.05.2025 • 11:02
📣 AJ TY SI HOVORÍŠ, ŽE „Neskôr niekoho nájdem na tie sociálne siete“?

A potom zistíš, že:
„už je neskôr“
a tvoje sociálne siete stále mlčia.

Tak možno som práve ja tá, ktorú hľadáš (aj keď si to ešte nevieš priznať 😄).

Volám sa Bianka a po 3 rokoch v marketingu (rôzne firmy, rôzne odvetvia, rôzne požiadavky) som sa rozhodla ísť na voľnú nohu. Hľadám si stálych klientov – ých, s ktorými si sadneme a bude to klapať dlhodobo (aj krátkodobo).

🎥 Natáčam, fotím, strihám (áno, aj Reels, aj TikToky, aj seriózne videá)
🎨 Robím grafiku, čo ladí s tvojou značkou
✍️ Píšem texty, ktoré nie sú nuda (pre IG, web, reklamy, newslettery)
📱 Vymýšľam, plánujem a spravujem sociálne siete od A po Z

💬 Ak hľadáš niekoho, kto ti neodovzdá len posty, ale pomôže ti budovať značku a dá do toho hlavu aj srdce – napíš mi.

📧 Mail: biankapetrasova18@gmail.com
🔗 LinkedIn: Bianka Petrašová
🌐 Môj web: www.bpetrasova.eu
Zobraziť viac
Martin Kurocka

Martin Kurocka

05.05.2025 • 19:58
Ahoj! 👋
Hľadáš niekoho, kto ti zostrihá video tak, aby zaujalo od prvej sekundy a udržalo si pozornosť až do konca?

🎬 Som video editor a pomáham tvorcom, podnikateľom a značkám vytvárať dynamické, pútavé videá, ktoré vyniknú na sociálnych sieťach. Či už potrebuješ Reels, TikTok, YouTube Shorts alebo promo video – si na správnom mieste.

💥 Čo ti viem ponúknuť?
✅ Dynamický strih, ktorý nepustí diváka
✅ Efekty, prechody, texty, hudba
✅ Prispôsobenie na mieru pre každú platformu
✅ Kvalita, rýchlosť a komunikácia bez stresu

💡 Tvoje zábery + môj strih = obsah, ktorý si ľudia zapamätajú.

📩 Stačí mi napísať správu, poslať videá a celý strih vyriešim za teba.

Instagram : martinkurocka
FaceBook : Martin Kurocka
Linkedin: Martin Kurocka

prikladam moju tvorbu : https://drive.google.com/drive/folders/1fLCNG53Gv2mIJOWyOoCyZhN1o0D8oppp?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/18ykHokh_qAIT8CmB6dDvgz9uzD-X9kvr/view?usp=sharing
Zobraziť viac
Michaela Saleh

Michaela Saleh

05.05.2025 • 08:19
Dobrý deň, hľadám niekoho, kto sa vyzná vo Wordpresse a vedeli by sme si ho najať, aby nám pomohol prekopať a updatenúť webstránku, budem rada, keď sa mi ozve.


Zobraziť viac
Viktoria Makovcova

Viktoria Makovcova

01.05.2025 • 18:35
Vedeli ste, že junior marketér je pre vás lepší ako senior?

... pokus o hook by sme mali, teraz k veci.

Som Viki - junior agentúrna marketérka + začínajúca freelancerka v oblastiach Social Media Management, Content Creator, Copywriter a všetko kreatívne, čo vám len napadne. Rada tvorím, učím sa nové veci a rastiem s projektami.

S marketingom mám okrem VŠ (titul z FMK masmediálnej komunikácie) aj 3 ročné skúsenosti, či už ide o tvorbu obsahu (grafika, foto, reels,...) , redakčné plány, natáčanie a réžiu videí, copywriting (blogy, weby, reklamy, soc. siete), email marketing, ale aj moderovanie a vystupovanie pre kamerou.

Ak máte podnikanie, rozbiehate biznis, alebo len hľadáte niekoho s kým sa spojiť, budem veľmi rada, ak ma kontaktujete (mail - vmakovcova1@gmail.com, IG - viktoria_makovcova, LinkedIn - Viktória Makovcová).

Takže junior > senior = pretože junior má open mind (a vypýta si menej € hah)

Ďakujem a prajem pekný deň!
Zobraziť viac
Terézia Palaščáková

Terézia Palaščáková

05.05.2025 • 10:01
Ahoj, Viki, veľmi si ma zaujala a rada by som sa pobavila o prípadnej spolupráci. Napíšem Ti mail, len prebehnem k počítaču. ? Díky. Tery
Kristina Potocakova

Kristina Potocakova

30.04.2025 • 14:05
🟡 Do tímu Events & Awards hľadáme šikovného a kreatívneho študenta!

Podporíš naše kampane a sociálne siete prípravou príspevkov, vytvoríš pútavé grafiky (Canva, Photoshop), pripravíš analýzy a pomôžeš s administratívou aj databázou. Oceníme tvoje nápady a chuť posúvať veci vpred! Čaká ťa flexibilná pracovná doba, fajn kolegovia a priestor na rast.

📈 Možnosť dlhodobej spolupráce

Neváhaj a staň sa súčasťou medzinárodnej firmy Qorus – pošli svoje CV na kristina@qorusglobal.com a my pošleme viac info. Tešíme sa na teba!
Zobraziť viac
Bc. Laura Čisárová

Bc. Laura Čisárová

29.04.2025 • 18:25
Ahojte :)

Hľadám šikovného človeka na sociálne siete (Facebook & Instagram)
Máš cit pre vizuál, rozumieš algoritmom a vieš, ako zaujať publikum už na prvý pohľad?
Tvoríš príspevky, ktoré nielen vyzerajú dobre, ale aj predávajú? A vyznáš sa aj v reklame cez Meta Ads? Potom hľadáme práve teba :)

ide o www.shopjk.sk

v pripade záujmu ma prosím kontaktuj cisar.laura91@gmail.com
prosim poslat kópiu o záujem o spoluprácu aj na mail Jaroslav Ksenič jaroslavksenic7@gmail.com

ďakujem


Zobraziť viac
Bc. Laura Čisárová

Bc. Laura Čisárová

29.04.2025 • 23:35
Už neaktuálne :) ďakujem
Róbert Potoma

Róbert Potoma

24.04.2025 • 13:09
🎯 SÚŤAŽ O ANALÝZU META ADS ALEBO INSTAGRAM PROFILU  - PODĽA VLASTNÉHO VÝBERU

Ahoj! Volám sa Róbert Potoma, od roku 2016 pracujem ako social media manager a performance manager a za tie roky som mi pod rukami pretiekli tisíce reklám v Meta Ads a vygeneroval som ešte viac obsahu na sociálne siete. V agentúre Promiseo, kde aktuálne pracujem som už od roku 2018, momentálne na pozícií Head of social media. Zároveň som už niekoľko krát prednášal na Digitálnej Univerzite (a verím, že niekoľkokrát ešte budem 👅) Vieš, čo majú spoločné najúspešnejšie kampane na Meta Ads?

Nie sú to len pekné nablýskané vizuály alebo chirurgicky presné cielenie.

👉 Najúspešnejšie kampane v Meta presne odrážajú to, čo ľudí motivuje k akcii – a hlavne k nákupu.

Z mojich skúseností v digitále viem, že aj tá najlepšia kreatíva zlyhá, ak neodráža to, čo publikum skutočne chce – a teda ich potreby a túžby.

📌 Tip, ktorý si môžeš hneď aplikovať): Pred každou kampaňou sa zamysli:

Aký behaviorálny spúšťač chcem u používateľa aktivovať touto mojou kampaňou a kreatívou? 
Reaguje na túžbu po uznaní (chce sa cítiť výnimočne, štýlovo, lepšie než ostatní)?
Alebo na FOMO – strach zo zmeškania (limitované edície, časovo obmedzené zľavy, špeciálne výpredaje)?
Možno sa opieraš o potrebu spolupatričnosti (produkty, ktoré odrážajú hodnoty skupiny, ku ktorej chce zákazník patriť)?
Alebo ide o komfort, jednoduchosť, rýchle uspokojenie túžby po nákupe, ktoré dnes rozhodujú o konverzii viac než samotná cena?
A možno chceš používateľa pobaviť, čo ho uvoľní dostatočne na to, aby bol náchylný ku konverzii?
Ak sa pozrieš na svoju kreatívu, a nevidíš za ňou naplnenie akejkoľvek potreby ľudí a samotný obrázok je len informácia, zmeň ho, ušetríš si tým peniaze a zvýšiš efektivitu kampaní!

🏆 A ak chceš vyhrať 1 hodinovú konzultáciu so mnou v hodnote 100 €, napíš mi do komentárov, akú tému by si chcel/a prekonzultovať v rámci Meta Ads alebo tvoj Instagram profil a si v hre!

 Súťaž trvá od 24. do 29. apríla pričom 30. apríla prebehne žrebovanie.

 Veľa šťastia!
Zobraziť viac
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

30.04.2025 • 13:39
Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili do súťaže. Náhodným žrebovaním sme vylosovali výherkyňu Miroslava Zváčová, gratulujeme. :)
Miroslava Zváčová

Miroslava Zváčová

30.04.2025 • 19:22
Jeeej, dakujeeem, velmi sa tesim ☺️
Nikola Kendera

Nikola Kendera

30.04.2025 • 08:19
Chcela by som odkonzultovat správnosť nastavenia meta ads aby viedla ľudí k nákupu našich služieb a aby tieto služby využívali aj ľudia zo širšieho okolia ? ??
Kristína Moško

Kristína Moško

23.04.2025 • 15:20
Ahojte, hľadám freelancerov, (alebo pokojne aj študentov, ktorí nemajú až také bohaté skúsenosti, ale radi by získali prax) na tvorbu obsahu na sociálne siete a google reklamy pre najväčšiu Cukrárenskú výrobu na Slovensku (Floril): prikladám link na eshop pre predstavu sortimentu: https://eshop.floril.sk/

1. Content creator Tiktoku
2. Špecialista na google ads
3. Niekoho, kto vie dobre nastaviť FB Meta Business Suite+ads (jednorázová práca)

A zároveň pre našu druhú firmu, slovenskú remeselnú pražiareň kávy Čierny Peter hľadám:
1. Editor wordpress (jednorázovo zrevitalizovať eshop podľa nového brand code a správne ponastavovať pluginy : www.ciernypeter.sk
2. Content creator pre FB+IG

Pekne prosím v prípade záujmu mi pošlite email s vašou ponukou na: kika@floril.sk
Veľmi pekne ďakujem vopred a želám krásny deň ☀️
Zobraziť viac
Tamara Kočíšková

Tamara Kočíšková

22.04.2025 • 21:51
Kreatívna grafická dizajnérka pre váš brand a web 👋

Som Tamara, junior grafická dizajnérka so zameraním na brand design a web design. Aktívne sa vzdelávam aj v oblasti digitálneho marketingu, aby som mohla svojim klientom poskytnúť komplexnejší pohľad na ich značku v online priestore.

Čo vám môžem ponúknuť:
- Návrh loga a vizuálnej identity
- Dizajn webstránok
- Grafické podklady pre sociálne siete
- Brand guidelines
- Bannery a reklamné materiály
- Základná UI/UX optimalizácia

Prečo spolupracovať so mnou:
- Individuálny prístup ku každému projektu
- Dôraz na modernú estetiku a funkčnosť
- Snaha o pochopenie vašich potrieb a cieľov
- Pravidelná komunikácia počas celého procesu
- Prijateľné ceny pre začínajúce projekty

Momentálne aktívne budujem svoje portfólio, preto ponúkam zvýhodnené ceny pre prvých klientov. Rada by som spolupracovala najmä na projektoch, kde môžem ukázať svoju kreativitu a priniesť skutočnú hodnotu.

Kontakt:
Email: tamara.kociskova@gmail.com
Tel. číslo: 0902 382 345

Teším sa na spoluprácu a možnosť pomôcť vám s vaším projektom! 🎨

#graphicdesign #webdesign #brandidentity #freelance
Zobraziť viac
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

15.04.2025 • 16:50
Rob ešte lepšie reelska 🙌

Meta pripravuje bezplatný webinár o Reels 🎥

Webinár sa bude konať online už 24. apríla a ak Reels ešte nie sú pevnou súčasťou tvojej content stratégie, určite si tento termín poznač do kalendára. 📅

Počas hodiny nabitej tipmi zaznejú praktické rady, ako z rílsiek vyťažiť maximum.

🎓 Svoje know-how ti odovzdajú experti priamo z Mety, ktorí riešia Reels dennodenne.

🔗 Registrovať sa môžeš zadarmo tu: https://events.atmeta.com/reels-2025/
Zobraziť viac
Nikola Kendera

Nikola Kendera

30.04.2025 • 08:21
Mal byť niekde aj záznam ale nikde som ho nenasla - vie niekto pomôcť?
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

09.05.2025 • 18:35
Ahoj, Nikola, na tejto stránke by si po vyplnení údajov mala mať prístup k záznamu: https://events.atmeta.com/reels-2025/ :)
Marko Grnáč

Marko Grnáč

11.04.2025 • 15:31
Ahoj! 👋

Začínam ako freelancer v oblasti Meta Ads (Instagram & Facebook Ads) 📲 a hľadám prvé spolupráce, kde viem pomôcť a zároveň získať prax 💪

Robím to **zadarmo**, aby som si budoval portfólio a reálne výsledky. Mám za sebou kurzy Social Media manager, Web dizajn a aktuálne študujem Digitálnu univerzitu- PPC kampane, AI v marketingu a DRM- Direct Response Marketing 🎯

Ak máš záujem posunúť reklamy alebo ich len rozbehnúť – rád pomôžem. Stačí mi dať vedieť! 😊
Zobraziť viac
Filip Uhlík

Filip Uhlík

11.04.2025 • 19:47
Ahoj, máme záujem :)
Marko Grnáč

Marko Grnáč

13.04.2025 • 08:22
Zdravím, napíšte mi prosím na gmarko8801@gmail.com ??
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

06.04.2025 • 19:55
YouTube mení spôsob, akým počíta videnia pri Shorts 🎥

Po novom sa každé spustenie alebo opätovné prehranie započíta ako jedno zobrazenie. To znamená vyšší počet views a lepší prehľad o tom, koľkokrát sa tvoje Shorts skutočne prehrali.

Zjednocujú sa tak metriky naprieč platformami Instagram a TikTok. Vďaka tomu budeš vedieť lepšie porovnať výkon rovnakého videa na viacerých sieťach a prispôsobiť tomu svoju obsahovú stratégiu.

Preferuješ pôvodnú metriku? 👀
Nájdeš ju stále v YouTube Analytics v režime Advanced Mode pod názvom „engaged views“.
Zobraziť viac
Tomáš Kai

Tomáš Kai

27.03.2025 • 20:46
Dobrý deň,

Volám sa Tomáš Karľa a zaoberám sa digitálnym marketingom. Pracujem pre neziskovú organizáciu www.aptet.sk, mám vlastný magazín www.metlamania-magazin.eu.

Mojou doménou je hlavne SEO, ale vďaka Skillshopu som si spravil aj certifikáty z Google Ads. Nenašiel by sa niekto, kto by vedel pomôcť s praxou prosím (uvedomujem si - certifikáty sú jedno, prax iné)...

Bol by som ochotný na pár hodín spolupracovať ako dobrovoľník. Avšak keďže mám zdravotné problémy a pochádzam z najvýchodnejšieho kútu Slovenska, bolo by nevyhnutné spolupracovať remote formou.

Mail: kai99.thomas@gmail.com
Zobraziť viac
Roman Knoll

Roman Knoll

18.03.2025 • 13:47
Čaute,
veľkoobchod s potravinami Lunys hľadá do tímu obsahového špecialitu pre e-shop:
https://www.profesia.sk/praca/lunys/O4994386?search_id=b4eb80ef-012c-44e7-9501-c1495b43ad59
Zobraziť viac
Michal Král

Michal Král

17.03.2025 • 22:34
👑 SÚŤAŽ na konci príspevku 🙂

Počas viac ako 500 konzultácií s majiteľmi a manažérmi e-shopov sa pomerne často stretávam s tým, že dávajú do biznisu maximum energie, majú super know-how okolo marketingu a predaja, naprieku tomu sa im nedarí dosiahnuť zaujímavú ziskovosť. Prečo je to tak? Veľmi často za tým stojí nesprávny výber produktu a teda aj nedostatočný čas venovaný:
👉 príprave biznis plánu
👉 analýze trhu a
👉 analýze konkurencie

A čo by teda mal spĺňať ideálny produkt na on-line predaj?
1️⃣ vyššia cena produktu / hodnota objednávky (ideálne 50 EUR a vyššie)
2️⃣ vyššia marža (40 % a vyššie)
3️⃣ predpoklad opakovaných nákupov (aspoň 2x ročne)
4️⃣ dlhodobo rastúci dopyt (čiže nie "zomierajúce" produktové kategórie)
5️⃣ relatívne nízka konkurencia (čiže nie desiatky konkurentov)
6️⃣ produkt nezastaráva rýchlo (morálne ani fyzicky)
7️⃣ nízka vratkovosť/reklamovateľnosť (viac ako 10 % môže byť problém)
8️⃣ jednoduchá expandovateľnosť do zahraničia
9️⃣ ideálne vlastný produkt/brand

🔥 Chceš praktické tipy pre svoj biznis? Ak áno, zapoj sa do súťaže o hodinovú konzultáciu so mnou. Šancu majú až traja z vás.

🎯 Súťažíme o 3x hodinovú konzultáciu so mnou v oblasti zvyšovania ziskovosti e-shopu, prípadne pri nastavení stratégie nového e-shopu. Stačí ak do komentára napíšeš, koľko bodov z uvedeného spĺňa tvoj produkt, prípadne produkt o ktorom uvažuješ.

Súťaž potrvá od 18.3. do 25.3. do polnoci. Výherca bude vyhlásený 26.3.

Držím palce!
Zobraziť viac
Digitálna Univerzita

Digitálna Univerzita

26.03.2025 • 16:21
Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili do súťaže. Gratulujeme výhercom Joseph Benjamin Benian, Bibiána Kontúrová a Miroslava Buvalič. :) Napíšte nám na klub@digitalnauniverzita.sk
Iveta Tóthová

Iveta Tóthová

25.03.2025 • 18:14
U mňa som to zhodnotila na 5 z10 a rozhodujem sa práve či ísť do toho a nezainteresovaný názor odborníka by mi veľmi pomohol ?
Peter Magerčiak

Peter Magerčiak

14.03.2025 • 15:42
Ahojte, viete niekto odporucit dobru prednasku/kurz, pripadne nejake odkazy na clanky/studie…., ako ogranicky a efektivne budovat firemny LinkedIn profil vyrastajuci na zelenej luke?

Za vsetky rady, odporucania, tipy… vopred velmi pekne Dakujem!
Zobraziť viac
Michal Mráz

Michal Mráz

14.03.2025 • 23:08
A este Richard van der Blom. Aktualne aj v reposte Tonyho Dúbravca so zaujimavymi postrehmi od oboch: https://www.linkedin.com/posts/tonydubravec_algorithm-update-we-are-killing-linkedin-activity-7306323135480365056-P5af
Michal Mráz

Michal Mráz

14.03.2025 • 20:00
Okrem prednášok tu na DigiUni na túto tému ma nič zatiaľ netrafilo. Hádam, že to bude tým, že tie firemné profily sú pomerne v úzadí. Majú slabé dosahy. Ak ma pamäť neklame, záver k firemným profilom je vždy ten, že ich proste musia potiahnuť osobné profily ľudí v tej firme. Napadajú mi ľudia, ktorých by som pozrel na LinkedIn, ktorí sa mu venujú a buď majú nejaký kurz, možno konzultáciu, alebo niečo objavíš medzi ich príspevkami. https://www.linkedin.com/in/mikiplichta/ https://www.linkedin.com/in/hana-jech/ https://www.linkedin.com/in/martapalesova/ https://www.linkedin.com/in/lukas-bednar/ https://www.linkedin.com/in/kristinacichykovacikova/ https://www.linkedin.com/in/ivanabrutenic/ https://www.linkedin.com/in/martinvolek/ https://www.linkedin.com/in/sergejpavljuk/ https://www.linkedin.com/in/miloskrepelka/ https://www.linkedin.com/in/alicjasmin/ https://www.linkedin.com/in/laraacostar/ https://www.linkedin.com/in/ayesha-ameer/ a tak...
Zobraziť viac
Peter Magerčiak

Peter Magerčiak

10.04.2025 • 01:37
Tak zacal som pred cca 4-5 mes., ale intenzivne som sa tomu profilu zacal venovat posledne cca 2 mes. a uz som "nazbieral" skoro 50 followerov :D Taha sa to ako sopel, ale ked si pomyslim, ze su to tazko a poctivo "dotiahnuti" ludia, kazdy jeden, tak to nie je az take spatne :) Dost pomaha vhodna tema clanku/zameranie a oznacovanie ludi, ktori robia rozhovory resp. vyjadrenia v tych clankoch. Zatial to funguje, aj ked moje predstavy su niekde za horizontom udalosti :D Dakujem za Tipy!
Zobraziť viac