
Digitálna Univerzita
28.08.2025 • 11:25
🚨 Meta mení účtovanie a rozpočty kampaní.
Meta zavádza upfront billing - teraz sa celý rozpočet kampane strháva ihneď pri spustení, nie postupne po dosiahnutí nastavených limitov. Pre Meta to znamená istotu príjmov, ale inzerenti môžu zaplatiť aj za kampane, ktoré sa naplno nedoručia.
Zmeny sa týkajú aj Advantage+ kampaní:
- Min./max. limity miznú, prichádza priemerný rozpočet na ad set.
- Máš viac kontroly nad výdavkami, ale automatizovaná optimalizácia výkonu môže byť menej efektívna.
💡 Preto si sleduj doručovanie a výkon kampaní, aby si nestratil efektivitu a nový systém účtovania ťa neprekvapil v nákladoch.
Zobraziť viac
Meta zavádza upfront billing - teraz sa celý rozpočet kampane strháva ihneď pri spustení, nie postupne po dosiahnutí nastavených limitov. Pre Meta to znamená istotu príjmov, ale inzerenti môžu zaplatiť aj za kampane, ktoré sa naplno nedoručia.
Zmeny sa týkajú aj Advantage+ kampaní:
- Min./max. limity miznú, prichádza priemerný rozpočet na ad set.
- Máš viac kontroly nad výdavkami, ale automatizovaná optimalizácia výkonu môže byť menej efektívna.
💡 Preto si sleduj doručovanie a výkon kampaní, aby si nestratil efektivitu a nový systém účtovania ťa neprekvapil v nákladoch.

Digitálna Univerzita
21.08.2025 • 16:01
🚀 ChatGPT-5 sa konečne prepája s gmailom, kalendárom a kontaktmi!
OpenAI rozšíril konektory aj pre Plus používateľov, takže ChatGPT môže pri práci využívať údaje z Gmailu, Google Kalendára či Kontaktov. Funkciu si stačí manuálne zapnúť v nastaveniach:
Settings → Connectors ✅
Po aktivácii dokáže ChatGPT automaticky ťahať relevantné informácie z pripojených aplikácií priamo do konverzácie.
✨ Výsledok? Šetrenie času a jednoduchšia práca s e-mailami, plánovaním aj správou kontaktov.
Plánuješ to využívať?
Zobraziť viac
OpenAI rozšíril konektory aj pre Plus používateľov, takže ChatGPT môže pri práci využívať údaje z Gmailu, Google Kalendára či Kontaktov. Funkciu si stačí manuálne zapnúť v nastaveniach:
Settings → Connectors ✅
Po aktivácii dokáže ChatGPT automaticky ťahať relevantné informácie z pripojených aplikácií priamo do konverzácie.
✨ Výsledok? Šetrenie času a jednoduchšia práca s e-mailami, plánovaním aj správou kontaktov.
Plánuješ to využívať?

Digitálna Univerzita
19.08.2025 • 18:05
Majú AI obrázky negatívny vplyv na SEO? 😱
Gary Illyes z Googlu sa konečne vyjadril! AI-generované obrázky neohrozia vaše SEO, ani neznížia pozície vo vyhľadávaní. Jediným problémom môže byť technická záťaž webu.
💡 Navyše správne použité AI obrázkov môže dokonca pritiahnuť návštevníkov z Google Image Search!
🎯 Pre marketérov však zostáva kľúčová otázka autenticity - obrázky by mali verne odrážať produkt alebo službu, aby si web udržal dôveru používateľov.
Viac sa dočítaš tu: https://www.searchenginejournal.com/google-says-ai-generated-content-will-not-cause-ranking-penalty/553465/
Zobraziť viac
Gary Illyes z Googlu sa konečne vyjadril! AI-generované obrázky neohrozia vaše SEO, ani neznížia pozície vo vyhľadávaní. Jediným problémom môže byť technická záťaž webu.
💡 Navyše správne použité AI obrázkov môže dokonca pritiahnuť návštevníkov z Google Image Search!
🎯 Pre marketérov však zostáva kľúčová otázka autenticity - obrázky by mali verne odrážať produkt alebo službu, aby si web udržal dôveru používateľov.
Viac sa dočítaš tu: https://www.searchenginejournal.com/google-says-ai-generated-content-will-not-cause-ranking-penalty/553465/

Digitálna Univerzita
13.08.2025 • 10:22
🚀 Máš už tieto 3 horúce novinky na Instagrame?
1️⃣ Mapa priateľov
Instagram ti teraz ukáže, kde sa nachádzajú tvoji kamoši.
S novou funkciou Map môžeš zdieľať svoju poslednú aktívnu polohu, objavovať, čo sa deje okolo teba, a dokonca na mape zanechať aj Instagram Notes – krátke správy ako digitálne nálepky, ktoré tvoji priatelia môžu objaviť.
2️⃣ Reposty
Rýchly a jednoduchý spôsob, ako zdieľať príspevky iných ľudí priamo na svojom profile a posunúť ďalej obsah, ktorý ťa zaujal.
3️⃣ Friends tab v Reels
Nová karta, kde uvidíš, čo tvoji priatelia lajkujú alebo komentujú. Tak ti už nič, čo ich baví, neunikne.
💡 Funkcie sa sprístupňujú postupne - tak buď pripravený a sleduj, kedy dorazia aj k tebe!
Zobraziť viac
1️⃣ Mapa priateľov
Instagram ti teraz ukáže, kde sa nachádzajú tvoji kamoši.
S novou funkciou Map môžeš zdieľať svoju poslednú aktívnu polohu, objavovať, čo sa deje okolo teba, a dokonca na mape zanechať aj Instagram Notes – krátke správy ako digitálne nálepky, ktoré tvoji priatelia môžu objaviť.
2️⃣ Reposty
Rýchly a jednoduchý spôsob, ako zdieľať príspevky iných ľudí priamo na svojom profile a posunúť ďalej obsah, ktorý ťa zaujal.
3️⃣ Friends tab v Reels
Nová karta, kde uvidíš, čo tvoji priatelia lajkujú alebo komentujú. Tak ti už nič, čo ich baví, neunikne.
💡 Funkcie sa sprístupňujú postupne - tak buď pripravený a sleduj, kedy dorazia aj k tebe!

Digitálna Univerzita
08.08.2025 • 16:06
Už ste skúšali chatGPT 5 ? Podeľte sa o svoje dojmy a skúsenosti 🧐 Vnímate rozdiel?
Zobraziť viac

Katarína Botková
13.08.2025 • 14:10
Ahojte, áno, skúšala som, čiastočne. Zatiaľ veľký rozdiel nevnímam, čo neznamená, že nie je :) Bola som zvyknutá prepínať medzi modelmi, čiže ak to niekto nezvykol robiť, má výhodu.
Aktuálne skôr testujem schopnosti Agenta na mojom webe. Práve mi vytvára články, pridáva udalosti do kalendára na webe, nastavuje SEO. Som zvedavá na výsledok práce, zatiaľ ma fascinuje sledovať čo na webe robí bez môjho zásahu. Samozrejme som mu nastavila dočasné konto.
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
06.08.2025 • 09:57
Ak si niekedy zdieľal konverzáciu z ChatGPT cez link, možno ťa prekvapí, že ju môže nájsť úplne hocikto - vrátane Googlu. 👀
Tieto odkazy nie sú tajné. Sú verejne dostupné a vyhľadávače ich berú rovnako ako bežné webstránky. To znamená, že tvoj „súkromný“ link sa môže objaviť v Google vyhľadávaní, a tým pádom ho môže nájsť ktokoľvek. 🤷🏽♂️
Unikli napríklad zápisky z pracovných pohovorov, úpravy životopisov alebo konverzácie, ktoré ľahko odhalia osobné informácie. 😥
Takže ak chceš používať ChatGPT na niečo citlivé, radšej si dvakrát premysli, čo a komu zdieľaš. To, že odkaz pošleš len kamarátovi, neznamená, že tam nebude aj niekto ďalší.
Zobraziť viac
Tieto odkazy nie sú tajné. Sú verejne dostupné a vyhľadávače ich berú rovnako ako bežné webstránky. To znamená, že tvoj „súkromný“ link sa môže objaviť v Google vyhľadávaní, a tým pádom ho môže nájsť ktokoľvek. 🤷🏽♂️
Unikli napríklad zápisky z pracovných pohovorov, úpravy životopisov alebo konverzácie, ktoré ľahko odhalia osobné informácie. 😥
Takže ak chceš používať ChatGPT na niečo citlivé, radšej si dvakrát premysli, čo a komu zdieľaš. To, že odkaz pošleš len kamarátovi, neznamená, že tam nebude aj niekto ďalší.

Digitálna Univerzita
16.07.2025 • 12:03
🎉 SÚŤAŽ O VSTUPENKU NA KONFERENCIU DIGIKÁVA! 🎉
Chceš zažiť inšpiratívny event plný skvelých prednášok, nových digitálnych trendov a networkingu? Teraz máš šancu vyhrať VSTUPENKU zdarma na #Digikáva! ☕💻
Ako na to?
👉 Do komentára napíš, na ktorého prednášajúceho sa najviac tešíš.
Súťaž potrvá do 31.7. do polnoci. Výherca bude vyhlásený v komentári 1.8.
Viac informácií o evente nájdeš na: https://www.digikava.sk/
Prajeme veľa šťastia! ✨
Zobraziť viac
Chceš zažiť inšpiratívny event plný skvelých prednášok, nových digitálnych trendov a networkingu? Teraz máš šancu vyhrať VSTUPENKU zdarma na #Digikáva! ☕💻
Ako na to?
👉 Do komentára napíš, na ktorého prednášajúceho sa najviac tešíš.
Súťaž potrvá do 31.7. do polnoci. Výherca bude vyhlásený v komentári 1.8.
Viac informácií o evente nájdeš na: https://www.digikava.sk/
Prajeme veľa šťastia! ✨

Digitálna Univerzita
01.08.2025 • 10:17
Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili do tejto súťaže! Víťazom sa stal Milan Veróny, ktorému srdečne gratulujeme. :)

Bianka Petrašová
29.07.2025 • 11:37
Miki Plichta :)

Digitálna Univerzita
09.07.2025 • 09:46
🔔 Zmeny v Google Ads!
Od 1. augusta 2025 bude Google Ads vyžadovať overenie telefónneho čísla pre Message Assets - bez toho nové správy prestanú fungovať. A dôvod? Zabezpečiť kvalitu, dôveru a ochranu pred spamom a podvodmi.
📆 Harmonogram zavedenia zmien
Nové Message Assets: od 1. augusta,
Existujúce Message Assets: od 1. septembra.
❗️ Ak telefónne číslo nie je overené - Message Asset sa neaktivuje alebo zastaví.
➡️ Priprav sa v predstihu, aby tvoje kampane neprišli o dôležitú komunikáciu so zákazníkmi!
Zobraziť viac
Od 1. augusta 2025 bude Google Ads vyžadovať overenie telefónneho čísla pre Message Assets - bez toho nové správy prestanú fungovať. A dôvod? Zabezpečiť kvalitu, dôveru a ochranu pred spamom a podvodmi.
📆 Harmonogram zavedenia zmien
Nové Message Assets: od 1. augusta,
Existujúce Message Assets: od 1. septembra.
❗️ Ak telefónne číslo nie je overené - Message Asset sa neaktivuje alebo zastaví.
➡️ Priprav sa v predstihu, aby tvoje kampane neprišli o dôležitú komunikáciu so zákazníkmi!

Lenka Melišková
04.07.2025 • 10:43
Ahojte. Asi to sem nepatrí, ale potrebujem pomôcť s obnovou osobného účtu na Instagrame (nie môj). Doterajšie pokusy cez podporu od Meta zlyhali. Ďakujem
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
08.07.2025 • 09:41
Ahoj Lenka, v súvislosti s týmto problémom ti odporúčame našu odbornú konzultáciu, ktorá sa uskutoční 14. júla a bude zameraná na stratégiu a nastavenie PPC kampaní na sociálnych sieťach pre malé a stredné firmy.
Na konzultácii sa ti bude venovať expertka na PPC, s ktorou môžeš podrobne prebrať tvoje konkrétne otázky a nájsť riešenie.
Zobraziť viac

Sekeľová Soňa
30.06.2025 • 10:18
Dobrý deň, neviem či tu typ príspevku bude patriť, ale potrebovala by som poradiť ohľadom GDPR. Môj web je v procese tvorby - zameranie na služby v oblasti zdravia a krásy - tradičná čínska medicína a kozmetické služby. Kde si môžem stiahnuť nejaký vzor zdarma, potrebujem ušetriť na čom sa dá. Ďakujem za ochotu.
Soňa
Zobraziť viac
Soňa

Filip Kučiak
05.07.2025 • 18:30
Soňa, GDPR dokážu advokáti vypracovať už od 80-100€, samotný ChatGPT má po právnej stránke veľké muchy, dokonca si vymýšľa judikatúru (predošlé rozhodnutia súdov). AI ešte nie je na takej úrovni, aby dokázala nahradiť advokátov, treba si dať na to pozor. Tiež záleží či ide o GDPR smerom k zákazníkom (B2B,B2C) alebo GDPR do vnútra firmy (smerom napr. k zamestnancom).
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
04.07.2025 • 12:07
Ahoj Soňa, na internete je viacero free vzorov k dispozícii, treba si vybrať dôveryhodnú stránku, napríklad právnych kancelárii. Tiež môžeš využiť ChatGPT, alebo aipravnik.sk
Skús mu zadať promp v štýle:
Potrebujem na web stránku, ktorá sa venuje zdraviu, tradičnej čínskej medicíne a kozmetike - pridať podstránku GDPR podľa Slovenských zákonov a nariadení EU. Spýtaj sa ma otázky, ktoré potrebuješ zodpovedať, aby si mi následne vytvoril na mieru tieto GDPR pravidlá.

Sekeľová Soňa
08.07.2025 • 16:02
Ďakujem

Simona Ďurtová
29.06.2025 • 14:59
Zdravím, je tu niekto kto by mi vedel pomôcť dať do poriadku web stránku? Mám tam dva errory a elementor mi nefunguje od poslednej aktualizácie. Odmena istá. V prípade záujmu by som bola aj za dlhodobú spoluprácu s aktualizáciami a podobne. Veľmi by ste mi pomohli.
Zobraziť viac

Simona Ďurtová
29.06.2025 • 15:00
kontakt mazarova.simona@gmail.com

Digitálna Univerzita
24.06.2025 • 15:15
Máš e-shop s obratom nad 2-milióny €?
🇪🇺 Európska únia zavádza nový zákon, ktorý výrazne zlepšuje prístupnosť výrobkov a služieb pre osoby so zdravotným postihnutím a starších občanov.
Týka sa to e-shopov s obratom nad dva milióny eur, ako aj webov a aplikácií, ktoré ponúkajú digitálne služby – od predaja lístkov, cez bankovníctvo až po streamovacie platformy.❗️
Weby budú musieť spĺňať štandardy WCAG 2.2, zabezpečiť klávesovú navigáciu, čitateľnosť či kompatibilitu s čítačkami obrazovky. Povinné bude aj zverejnenie vyhlásenia o prístupnosti. 🔍
Zákon sa nevzťahuje na mikropodniky, ale pre ostatných platí jasný deadline - 28.6. 2025. Nedodržanie môže viesť k pokutám až do výšky 30 000 eur. 💸
Pre firmy je to posledná šanca skontrolovať a upraviť svoje digitálne produkty - nielen kvôli zákonu, ale aj kvôli lepšej dostupnosti pre všetkých. 🤝
Viac info sa dočítaš tu: https://www.ui42.sk/blog/novy-zakon-o-pristupnosti-klucove-zmeny-pre-e-shopy-a-digitalne-sluzby
Zobraziť viac
🇪🇺 Európska únia zavádza nový zákon, ktorý výrazne zlepšuje prístupnosť výrobkov a služieb pre osoby so zdravotným postihnutím a starších občanov.
Týka sa to e-shopov s obratom nad dva milióny eur, ako aj webov a aplikácií, ktoré ponúkajú digitálne služby – od predaja lístkov, cez bankovníctvo až po streamovacie platformy.❗️
Weby budú musieť spĺňať štandardy WCAG 2.2, zabezpečiť klávesovú navigáciu, čitateľnosť či kompatibilitu s čítačkami obrazovky. Povinné bude aj zverejnenie vyhlásenia o prístupnosti. 🔍
Zákon sa nevzťahuje na mikropodniky, ale pre ostatných platí jasný deadline - 28.6. 2025. Nedodržanie môže viesť k pokutám až do výšky 30 000 eur. 💸
Pre firmy je to posledná šanca skontrolovať a upraviť svoje digitálne produkty - nielen kvôli zákonu, ale aj kvôli lepšej dostupnosti pre všetkých. 🤝
Viac info sa dočítaš tu: https://www.ui42.sk/blog/novy-zakon-o-pristupnosti-klucove-zmeny-pre-e-shopy-a-digitalne-sluzby

Digitálna Univerzita
12.06.2025 • 07:51
SEO JE MŔTVE! 🤯 ALEBO…NIE? 🤨
Nový výskum 25 000 vyhľadávaní ukazuje, že weby na 1. mieste v Google sa zobrazujú v AI výsledkoch len v 25 % prípadov.
SEO teda stále žije. A hrá dôležitú rolu aj v ére AI.
Ako dnes AI vyhľadávače vyberajú zdroje?
1️⃣ Najprv identifikujú najlepší obsah pre konkrétny dopyt. Najčastejšie z top výsledkov na Googli.
2️⃣ Potom z týchto stránok vyberú odpovede, ktoré čo najpresnejšie odpovedajú na otázku používateľa.
3️⃣ Nakoniec všetko poskladajú do jednej súhrnnej odpovede.
⚠️ Ale pozor! AI chce presnosť, nie dlhé slohy.
Zabudni na dlhé články, ktoré „pokryjú všetko“. Ak neodpovedáš presne na otázku, AI ťa obíde.
💡 Príklad: Napísal si dlhý článok o iPhone 16, ale neodpovedal si konkrétne na “výdrž batérie”? Si mimo hry.
Čo z toho vyplýva pre teba?
✅ SEO rob ďalej, pretože stále funguje.
✅ Reštrukturalizuj obsah a odpovedaj na konkrétne otázky.
✅ Nepíš len pre algoritmu! Píš pre konkrétnu potrebu.
Zobraziť viac
Nový výskum 25 000 vyhľadávaní ukazuje, že weby na 1. mieste v Google sa zobrazujú v AI výsledkoch len v 25 % prípadov.
SEO teda stále žije. A hrá dôležitú rolu aj v ére AI.
Ako dnes AI vyhľadávače vyberajú zdroje?
1️⃣ Najprv identifikujú najlepší obsah pre konkrétny dopyt. Najčastejšie z top výsledkov na Googli.
2️⃣ Potom z týchto stránok vyberú odpovede, ktoré čo najpresnejšie odpovedajú na otázku používateľa.
3️⃣ Nakoniec všetko poskladajú do jednej súhrnnej odpovede.
⚠️ Ale pozor! AI chce presnosť, nie dlhé slohy.
Zabudni na dlhé články, ktoré „pokryjú všetko“. Ak neodpovedáš presne na otázku, AI ťa obíde.
💡 Príklad: Napísal si dlhý článok o iPhone 16, ale neodpovedal si konkrétne na “výdrž batérie”? Si mimo hry.
Čo z toho vyplýva pre teba?
✅ SEO rob ďalej, pretože stále funguje.
✅ Reštrukturalizuj obsah a odpovedaj na konkrétne otázky.
✅ Nepíš len pre algoritmu! Píš pre konkrétnu potrebu.

Dominika Pukalovič
09.06.2025 • 10:47
Ahojte, hľadá sa kameraman na zábery automobilov. V prípade záujmu a bližších informácií volajte / píšte 0948 401 070.
Zobraziť viac

Jozef Benko
30.06.2025 • 11:52
Ahoj, rád pomôžem ,) https://jozefbenko.com/video-produkcia/

Dominika Pukalovič
10.07.2025 • 12:58
Ahoj, ja len sprostredkujem, ozvi sa prosím na tel. číslo :)

Veronika Valachovicova
03.06.2025 • 19:30
Ahojte :) chcela by som sa spýtať že ci si viem niekde pozriet záznam s Petrom o stratégii o 19:00 Nešlo mi tam prihlasit .
Zobraziť viac

Digitálna Univerzita
04.06.2025 • 11:15
Ahoj, Veronika, máš na mysli konzultáciu s Petrom Šurinom? Ak áno, tá je naplánovaná až na 11. júna o 19:00. :)

Digitálna Univerzita
03.06.2025 • 14:50
🚀 LinkedIn vydal praktický návod na využitie Conversions API!
Ak chceš zo svojich kampaní vyťažiť viac, LinkedIn zverejnil 16-stranový playbook pre pokročilých marketérov.
Nájdeš v ňom:
✅ Ako API implementovať
✅ Ako ho prepojiť s Insight Tagom
✅ Ako čítať výsledky - od generovaných lídov až po priame predaje
👉 Hoci je návod technickejší a vyžaduje si pomoc vývojára, môže byť pre tvoje kampane kľúčový. Stiahneš si ho tu: https://lnk.sk/pjzx1
Zobraziť viac
Ak chceš zo svojich kampaní vyťažiť viac, LinkedIn zverejnil 16-stranový playbook pre pokročilých marketérov.
Nájdeš v ňom:
✅ Ako API implementovať
✅ Ako ho prepojiť s Insight Tagom
✅ Ako čítať výsledky - od generovaných lídov až po priame predaje
👉 Hoci je návod technickejší a vyžaduje si pomoc vývojára, môže byť pre tvoje kampane kľúčový. Stiahneš si ho tu: https://lnk.sk/pjzx1

Marek Menke
19.05.2025 • 18:56
🤖 Zdieľaj svoj ChatGPT tip a získaj osobnú konzultáciu!
Vieš, čo je dnes najsilnejšia AI-zbraň marketéra?
ChatGPT o3.
Väčšina ho len testuje, no tí šikovní už vďaka nemu automatizujú, plánujú a analyzujú.
🧠 Nevieš, kde začať? Tu sú 3 inšpiratívne príklady, ako model využívajú marketéri:
📝 Tvorba cenovej ponuky na mieru
📅 Mesačný contentový kalendár
📊 Rýchly report z kampaní
Spolu s Klubom Digitálnej univerzity sme si pre teba pripravili SÚŤAŽ! 🚀
👇 Ako šetrí ChatGPT čas pri každodennej operatíve tebe? Napíš svoj TOP use case do komentára.
27. mája vyžrebujem jedného z vás – výherca získa 1-hodinovú individuálnu konzultáciu, kde spolu objavíme, ako generatívna AI pomôže tvojmu projektu!
Teším sa na inšpirácie!
P.S. Súťaž prebieha od 19.5. do 26.5.2025 na klub.digiuni.sk 😉
#AIvMarketingu #DigitalnaUniverzita #Súťaž
Zobraziť viac
Vieš, čo je dnes najsilnejšia AI-zbraň marketéra?
ChatGPT o3.
Väčšina ho len testuje, no tí šikovní už vďaka nemu automatizujú, plánujú a analyzujú.
🧠 Nevieš, kde začať? Tu sú 3 inšpiratívne príklady, ako model využívajú marketéri:
📝 Tvorba cenovej ponuky na mieru
📅 Mesačný contentový kalendár
📊 Rýchly report z kampaní
Spolu s Klubom Digitálnej univerzity sme si pre teba pripravili SÚŤAŽ! 🚀
👇 Ako šetrí ChatGPT čas pri každodennej operatíve tebe? Napíš svoj TOP use case do komentára.
27. mája vyžrebujem jedného z vás – výherca získa 1-hodinovú individuálnu konzultáciu, kde spolu objavíme, ako generatívna AI pomôže tvojmu projektu!
Teším sa na inšpirácie!
P.S. Súťaž prebieha od 19.5. do 26.5.2025 na klub.digiuni.sk 😉
#AIvMarketingu #DigitalnaUniverzita #Súťaž

Digitálna Univerzita
27.05.2025 • 21:36
Ďakujeme všetkým, ktorí sa zapojili do súťaže! Víťazom sa stal Martin Kurocka, ktorému srdečne gratulujeme. :)

Martin Kurocka
27.05.2025 • 21:52
za tie otazniky sa ospravedlnujem mali to byt emoji ale nejak mi dalo otazniky

Tomáš Vanko
27.05.2025 • 13:03
Používám hlavne na tvorbu nápadov a tiež na analyzu. Scénár a moodboard. Mám i vlasného copywrithera.

Sekeľová Soňa
13.05.2025 • 14:37
Dobrý deň, hľadám niekoho najlepšie Senec a okolie, na tvorbu web stránok, nakoľko tieto technické veci nie sú moja silná stránka, hoci sa v problematike orientujem.
Ozvať sa mi môžte na: sekelovasona@gmail.com
Zobraziť viac
Ozvať sa mi môžte na: sekelovasona@gmail.com

Adriana Plechová
12.05.2025 • 18:32
🟢 Potrebujete otextovať váš web, napísať pár blogových článkov či emailov, ktoré zaujmú cieľovú skupinu?
🟢 Máte už napísané texty, ale chýba im šťava a silný call-to-action, ktorý by skutočne predával?
🟢 Bojujete s obsahom pre firemné sociálne siete alebo váš osobný LinkedIn profil?
👉 Nechajte to na mňa - content špecialistku a copywriterku so zmyslom pre slová, ktoré nielen znejú dobre, ale aj prinášajú výsledky.
Čomu sa venujem:
- Tvorba komunikačných stratégií
- Content plány pre blogy, sociálne siete a kampane
- Správa Facebook, Instagram a LinkedIn účtov
- Copywriting od výmyslu sveta (SEO, web, kampane)
- Korektúry a copyediting textov
🔗 LinkedIn: www.linkedin.com/in/adriana-plechová-897b58b6
📩 adriana.plechova@gmail.com
Zobraziť viac
🟢 Máte už napísané texty, ale chýba im šťava a silný call-to-action, ktorý by skutočne predával?
🟢 Bojujete s obsahom pre firemné sociálne siete alebo váš osobný LinkedIn profil?
👉 Nechajte to na mňa - content špecialistku a copywriterku so zmyslom pre slová, ktoré nielen znejú dobre, ale aj prinášajú výsledky.
Čomu sa venujem:
- Tvorba komunikačných stratégií
- Content plány pre blogy, sociálne siete a kampane
- Správa Facebook, Instagram a LinkedIn účtov
- Copywriting od výmyslu sveta (SEO, web, kampane)
- Korektúry a copyediting textov
🔗 LinkedIn: www.linkedin.com/in/adriana-plechová-897b58b6
📩 adriana.plechova@gmail.com

Digitálna Univerzita
11.05.2025 • 18:27
Týchto 7 techník ti pomôže písať texty, ktoré vedú k akcii 🎯
Chceš vedieť, ako na to?
Využi neuro writing, ktorý kombinuje psychológiu s copywritingom. Táto metóda je kľúčom k písaniu textov, ktoré nielen zaujmú, ale aj motivujú čitateľa k okamžitému kroku.
1️⃣ Daj 2 čísla do nadpisu
Čísla zvyšujú dôveryhodnosť aj klikateľnosť.
Príklad: Ako ľudia míňajú peniaze v 2025 (oslovili sme 11 093 expertov).
2️⃣ Zapoj prídavné mená
Vhodné prídavné mená v nadpisoch a podnadpisoch vysvetľujú, prečo si obsah zaslúži pozornosť publika.
Príklad: Praktický návod na tvorbu evergreenového obsahu pomocou AI.
3️⃣ Pýtaj sa otázky
Otázky spúšťajú zvedavosť a aktivujú sociálny inštinkt.
Príklad: Nevieš, prečo tvoj obsah nepredáva?
4️⃣ Píš nadpisy ako citáty
Úvodzovky pôsobia dôveryhodne a autoritatívne
Príklad: „Skúsil som 10 AI nástrojov, aby si ty nemusel. “
5️⃣ Využívaj Sokratovú metódu
Polož tri jednoduché otázky.
Príklad: Máš pocit, že tvoj obsah nikoho nezaujíma? Hľadáš cestu, ako ho zlepšiť? Chceš, aby ľudia konečne klikali?
6️⃣ Zasiahni zmysly aj emócie
Používaj silné a senzorické slová, ktoré spúšťajú predstavivosť.
Príklad: dráždivý, ošemetný, pôsobivý, surový, bez servítky
7️⃣ Neboj sa negativity
Strach je silný motivátor, ktorý dokáže tvoje publikum podnecovať k akcii.
Príklad: Prečo tvoj content nefunguje?
A nezabúdaj, nepíš pre algoritmus, ale pre ľudí.🤞
Zobraziť viac
Chceš vedieť, ako na to?
Využi neuro writing, ktorý kombinuje psychológiu s copywritingom. Táto metóda je kľúčom k písaniu textov, ktoré nielen zaujmú, ale aj motivujú čitateľa k okamžitému kroku.
1️⃣ Daj 2 čísla do nadpisu
Čísla zvyšujú dôveryhodnosť aj klikateľnosť.
Príklad: Ako ľudia míňajú peniaze v 2025 (oslovili sme 11 093 expertov).
2️⃣ Zapoj prídavné mená
Vhodné prídavné mená v nadpisoch a podnadpisoch vysvetľujú, prečo si obsah zaslúži pozornosť publika.
Príklad: Praktický návod na tvorbu evergreenového obsahu pomocou AI.
3️⃣ Pýtaj sa otázky
Otázky spúšťajú zvedavosť a aktivujú sociálny inštinkt.
Príklad: Nevieš, prečo tvoj obsah nepredáva?
4️⃣ Píš nadpisy ako citáty
Úvodzovky pôsobia dôveryhodne a autoritatívne
Príklad: „Skúsil som 10 AI nástrojov, aby si ty nemusel. “
5️⃣ Využívaj Sokratovú metódu
Polož tri jednoduché otázky.
Príklad: Máš pocit, že tvoj obsah nikoho nezaujíma? Hľadáš cestu, ako ho zlepšiť? Chceš, aby ľudia konečne klikali?
6️⃣ Zasiahni zmysly aj emócie
Používaj silné a senzorické slová, ktoré spúšťajú predstavivosť.
Príklad: dráždivý, ošemetný, pôsobivý, surový, bez servítky
7️⃣ Neboj sa negativity
Strach je silný motivátor, ktorý dokáže tvoje publikum podnecovať k akcii.
Príklad: Prečo tvoj content nefunguje?
A nezabúdaj, nepíš pre algoritmus, ale pre ľudí.🤞