Ivana Zubáčová
26.10.2025 • 22:40
📣 Hľadá sa Content Creator pre e-shop s kozmetikou!
Ahojte všetci,
do nášho tímu hľadáme kreatívneho tvorcu obsahu, ktorý sa orientuje vo svete kozmetiky, má silné estetické cítenie pre vizuál a dokáže vytvárať obsah, ktorý sa odlíši od bežných e-shopov s kozmetikou.
Okrem rozmanitej realizácie budeš mať možnosť testovať produkty, ktoré na e-shope ponúkame.
Kľúčové požiadavky:
- kreatívne myslenie a estetické cítenie je must
- pokročilé skúsenosti s prácou v Canve a CapCute (alebo iných programoch),
- schopnosť prepojiť vizuál a copy, aby spolu pôsobili prirodzene a efektívne,
- orientácia v beauty a záujem o kozmetiku,
- (veľké plus) znalosť SEO - optimalizácia pri tvorbe copy.
Okrem rozmanitej realizácie budeš mať možnosť testovať produkty, ktoré na e-shope ponúkame.
Práca na živnosť pre freelance/ako sidejob/brigádu - záleží od tvojej časovej kapacity :)
Pre viac info mi prosím napíš správu alebo pošli mail na zubacova.ivana@gmail.com.
Zobraziť viac
Ahojte všetci,
do nášho tímu hľadáme kreatívneho tvorcu obsahu, ktorý sa orientuje vo svete kozmetiky, má silné estetické cítenie pre vizuál a dokáže vytvárať obsah, ktorý sa odlíši od bežných e-shopov s kozmetikou.
Okrem rozmanitej realizácie budeš mať možnosť testovať produkty, ktoré na e-shope ponúkame.
Kľúčové požiadavky:
- kreatívne myslenie a estetické cítenie je must
- pokročilé skúsenosti s prácou v Canve a CapCute (alebo iných programoch),
- schopnosť prepojiť vizuál a copy, aby spolu pôsobili prirodzene a efektívne,
- orientácia v beauty a záujem o kozmetiku,
- (veľké plus) znalosť SEO - optimalizácia pri tvorbe copy.
Okrem rozmanitej realizácie budeš mať možnosť testovať produkty, ktoré na e-shope ponúkame.
Práca na živnosť pre freelance/ako sidejob/brigádu - záleží od tvojej časovej kapacity :)
Pre viac info mi prosím napíš správu alebo pošli mail na zubacova.ivana@gmail.com.
Digitálna Univerzita
25.10.2025 • 14:07
Nepoužívaj GA4 len ako štatistiku.
Urob z neho nástroj na rozhodovanie.
Väčšina marketérov sleduje návštevnosť.
Pokročilí sledujú správanie, dôvody a súvislosti.
Libor Toporcer nám v rámci Certifikovaného štúdia odporúča:
🔴 Začni otázkou, nie reportom.
🔴 Trackuj vlastné udalosti. Nie len automaticky predvolené.
🔴 Využi Exploration view na hypotézy, nie len na prehľady.
🔴 Pomenuj UTM-ky tak, aby ti hovorili o výkone obsahu.
🔴 Zdieľaj dáta v Looker Studiu tak, aby im rozumeli všetci.
Až potom sa z GA4 stáva ekosystém, ktorý vedie biznis.
Nie len štatistika pre marketéra.
Ako pristupuješ k analytike ty? Používaš GA4 skôr na reporting, alebo na hľadanie insightov?
Zobraziť viac
Urob z neho nástroj na rozhodovanie.
Väčšina marketérov sleduje návštevnosť.
Pokročilí sledujú správanie, dôvody a súvislosti.
Libor Toporcer nám v rámci Certifikovaného štúdia odporúča:
🔴 Začni otázkou, nie reportom.
🔴 Trackuj vlastné udalosti. Nie len automaticky predvolené.
🔴 Využi Exploration view na hypotézy, nie len na prehľady.
🔴 Pomenuj UTM-ky tak, aby ti hovorili o výkone obsahu.
🔴 Zdieľaj dáta v Looker Studiu tak, aby im rozumeli všetci.
Až potom sa z GA4 stáva ekosystém, ktorý vedie biznis.
Nie len štatistika pre marketéra.
Ako pristupuješ k analytike ty? Používaš GA4 skôr na reporting, alebo na hľadanie insightov?
Natália Hrneková
27.10.2025 • 06:01
Analytiku vnímam ako neoddeliteľnú súčasť tvorby obsahu. Rada sledujem, čo prináša výsledky, a hľadám dôvody, prečo niečo funguje alebo nie. Vďaka tomu viem lepšie nastavovať stratégiu a posúvať značky ďalej.
Mária Braunová
26.10.2025 • 22:48
GA4 zacne velmi silno pouzivat ako odpoved na moje otazky, urcite tu zacnem primarne hladat informacie. Doteraz som pouzivala rozne reporty v lookerstudio, ale teraz veru smelo nacriem aj do GA4.
Velka vdaka za dodanie odvahy v tomto smere, bude to pre mna dalsia studnica informacii na par klikov?
Digitálna Univerzita
23.10.2025 • 08:17
„To sa nám nemôže stať.“
„Máme antivírus, sme chránení.“
„Zamestnanci vedia, čo nemajú klikať.“
Toto sú najčastejšie ilúzie kybernetickej bezpečnosti, s ktorými sa v biznise stretávame.
Lenže dáta hovoria jasne.
A nie sú práve povzbudivé:
🔴 Počet škodlivého softvéru v roku 2020 narástol o 358%.
🔴 Ransomvér útoky vzrástli o 435%.
🔴 V roku 2018 sa denne zablokovalo v priemere 10 573 škodlivých mobilných aplikácií.
🔴 95% narušení bezpečnosti je spôsobených ľudskou chybou.
🔴 Až 57 % organizácií zaznamenáva pokusy o phishing na dennej či týždennej báze.
Tieto dáta nám na Expert štúdii priniesol Tomáš Bugáň.
Bezpečnosť nie je jednorazové opatrenie.
Je to neustály proces učenia sa, kontroly a adaptácie.
Aké sú odporúčania?
- Zaviesť viacfaktorovú autentifikáciu na všetkých kritických systémoch.
- Pravidelne aktualizovať všetok softvér a zariadenia.
- Nastaviť automatické zálohovanie.
- Vyškoliť zamestnancov v rozpoznávaní phishingu.
- Simulované útoky na otestovanie tímu v praxi
- Minimálne oprávnenia - menej prístupov = menej rizík.
Bezpečnosť webu sa často rieši až vtedy, keď nastane problém. Lepšie je však poučiť sa z chýb iných a včas sa chrániť pred možnými útokmi.
Zobraziť viac
„Máme antivírus, sme chránení.“
„Zamestnanci vedia, čo nemajú klikať.“
Toto sú najčastejšie ilúzie kybernetickej bezpečnosti, s ktorými sa v biznise stretávame.
Lenže dáta hovoria jasne.
A nie sú práve povzbudivé:
🔴 Počet škodlivého softvéru v roku 2020 narástol o 358%.
🔴 Ransomvér útoky vzrástli o 435%.
🔴 V roku 2018 sa denne zablokovalo v priemere 10 573 škodlivých mobilných aplikácií.
🔴 95% narušení bezpečnosti je spôsobených ľudskou chybou.
🔴 Až 57 % organizácií zaznamenáva pokusy o phishing na dennej či týždennej báze.
Tieto dáta nám na Expert štúdii priniesol Tomáš Bugáň.
Bezpečnosť nie je jednorazové opatrenie.
Je to neustály proces učenia sa, kontroly a adaptácie.
Aké sú odporúčania?
- Zaviesť viacfaktorovú autentifikáciu na všetkých kritických systémoch.
- Pravidelne aktualizovať všetok softvér a zariadenia.
- Nastaviť automatické zálohovanie.
- Vyškoliť zamestnancov v rozpoznávaní phishingu.
- Simulované útoky na otestovanie tímu v praxi
- Minimálne oprávnenia - menej prístupov = menej rizík.
Bezpečnosť webu sa často rieši až vtedy, keď nastane problém. Lepšie je však poučiť sa z chýb iných a včas sa chrániť pred možnými útokmi.
Jozef Bašista
21.10.2025 • 18:24
Ahojte experti
🚀 Vydavateľstvo Taktik a projekt Yoopy pre rozvoj detí do 6 rokov hľadá posilu pre e-commerce tím!
Do vydavateľstva TAKTIK hľadáme skúseného Performance & Growth špecialistu, ktorý pomôže rozvíjať náš rýchlo rastúci projekt Yoopy – moderný e-shop s edukačnými knihami a hračkami pre deti.
Hľadáme človeka, ktorý:
✅ ovláda Meta Ads a Google Ads do hĺbky,
✅ rozumie Shopify a optimalizácii konverzií,
✅ dokáže riadiť kampane podľa dát a prinášať výsledky,
✅ má skúsenosti s rastom e-shopov a tvorbou stratégií.
Ponúkame:
✨ stabilné zázemie slovenského vydavateľstva TAKTIK,
✨ priestor pre vlastné nápady, školenia a rozvoj,
✨ flexibilitu, férové ohodnotenie a príjemné prostredie v Košiciach.
Ak máš chuť rásť s nami a pretaviť svoje nápady do reálnych výsledkov, pridaj sa k projektu Yoopy!
👉 Viac o pozícii a možnosť prihlásiť sa: https://www.profesia.sk/praca/taktik-vydavatelstvo/O5179310?search_id=b14f87a8-4df7-4a5e-a318-77d4560f5085
#taktik #yoopy #ecommerce #marketing #growth #performance #kariera #praca #kosice
Ak potrebujete viac informácií pokojne napíšte správu.
Zobraziť viac
🚀 Vydavateľstvo Taktik a projekt Yoopy pre rozvoj detí do 6 rokov hľadá posilu pre e-commerce tím!
Do vydavateľstva TAKTIK hľadáme skúseného Performance & Growth špecialistu, ktorý pomôže rozvíjať náš rýchlo rastúci projekt Yoopy – moderný e-shop s edukačnými knihami a hračkami pre deti.
Hľadáme človeka, ktorý:
✅ ovláda Meta Ads a Google Ads do hĺbky,
✅ rozumie Shopify a optimalizácii konverzií,
✅ dokáže riadiť kampane podľa dát a prinášať výsledky,
✅ má skúsenosti s rastom e-shopov a tvorbou stratégií.
Ponúkame:
✨ stabilné zázemie slovenského vydavateľstva TAKTIK,
✨ priestor pre vlastné nápady, školenia a rozvoj,
✨ flexibilitu, férové ohodnotenie a príjemné prostredie v Košiciach.
Ak máš chuť rásť s nami a pretaviť svoje nápady do reálnych výsledkov, pridaj sa k projektu Yoopy!
👉 Viac o pozícii a možnosť prihlásiť sa: https://www.profesia.sk/praca/taktik-vydavatelstvo/O5179310?search_id=b14f87a8-4df7-4a5e-a318-77d4560f5085
#taktik #yoopy #ecommerce #marketing #growth #performance #kariera #praca #kosice
Ak potrebujete viac informácií pokojne napíšte správu.
Samuel Mida
20.10.2025 • 14:17
📸 Ahojte všetci!
Momentálne si rozširujem svoje fotografické portfólio a hľadám zaujímavé projekty, ktoré by som mohol nafotiť — ideálne formou barteru alebo za výhodnejšiu cenu.
Rád nafotím akýkoľvek biznis alebo službu, napríklad:
🌿 kvetinárstva
💇♀️ kaderníctva, salóny krásy, kozmetiku
🏠 reality, interiéry alebo kreatívne priestory
💡 či iné podnikania, ktoré by chceli získať kvalitné vizuály na web alebo sociálne siete.
📍 Pôsobím primárne v Bratislave a okolí, no po dohode viem prísť aj do Košíc.
Mám skúsenosti s komerčným fotením pre značky ako HONDA Slovakia 🚗 či AUTO MOTOR A ŠPORT magazín 🏁, a aktuálne by som rád pridal do portfólia viac projektov z rôznych oblastí služieb.
🌐 Viac o mne a mojej práci nájdeš na midaphoto.sk
📩 Ak máš záujem o spoluprácu alebo ťa niečo napadlo, ozvi sa mi na info@midaphoto.sk
Teším sa na nové spolupráce a tvorivé projekty! 🙌
Zobraziť viac
Momentálne si rozširujem svoje fotografické portfólio a hľadám zaujímavé projekty, ktoré by som mohol nafotiť — ideálne formou barteru alebo za výhodnejšiu cenu.
Rád nafotím akýkoľvek biznis alebo službu, napríklad:
🌿 kvetinárstva
💇♀️ kaderníctva, salóny krásy, kozmetiku
🏠 reality, interiéry alebo kreatívne priestory
💡 či iné podnikania, ktoré by chceli získať kvalitné vizuály na web alebo sociálne siete.
📍 Pôsobím primárne v Bratislave a okolí, no po dohode viem prísť aj do Košíc.
Mám skúsenosti s komerčným fotením pre značky ako HONDA Slovakia 🚗 či AUTO MOTOR A ŠPORT magazín 🏁, a aktuálne by som rád pridal do portfólia viac projektov z rôznych oblastí služieb.
🌐 Viac o mne a mojej práci nájdeš na midaphoto.sk
📩 Ak máš záujem o spoluprácu alebo ťa niečo napadlo, ozvi sa mi na info@midaphoto.sk
Teším sa na nové spolupráce a tvorivé projekty! 🙌
Digitálna Univerzita
20.10.2025 • 08:33
Aký AI nástroj najradšej používaš na tvorbu grafík alebo obrázkov? 🤖
Podel sa o svoje tipy a inšpirujme sa navzájom!
Zobraziť viac
Podel sa o svoje tipy a inšpirujme sa navzájom!
Karin
21.10.2025 • 09:43
Na videá momentálne skúšam KlingAI. Ešte s tým experimentujem a priznám, že to chce poriadnu dávku trpezlivosti, ale výsledky začínajú byť zaujímavé.
Laura Kováčová
21.10.2025 • 09:41
Najčastejšie používam MidJourney, ktorý je skvelý na kreatívne a realistické obrázky, a občas aj AI v Canve, keď potrebujem rýchlo pripraviť vizuály s textom, prípadne potrebujem obrázok upraviť. :)
Katarína Mačeková
18.10.2025 • 21:46
Ahojte.
Ak ma niekto chut idt v pondelok 20.10 na Forbes Woman Summit mam 1vstupenku za skvelu cenu.
Zobraziť viac
Ak ma niekto chut idt v pondelok 20.10 na Forbes Woman Summit mam 1vstupenku za skvelu cenu.
Samuel Mida
17.10.2025 • 16:52
Dopyt:
Zdravím,
hľadám firmu alebo jednotlivca, ktorý by mi vedel zabezpečiť aj samotné produkty a potlač – konkrétne:
1 ks bundy,
2 ks tričiek,
2 ks mikín,
1 ks šiltovky.
Grafický návrh už mám pripravený, potrebujem len výrobu vrátane dodania oblečenia.
Viem, že väčšina firiem má nastavené minimálne odbery vo vyšších počtoch, preto hľadám niekoho, kto vie spraviť aj menšiu zákazku.
Ďakujem vopred za ponuky.
Zobraziť viac
Zdravím,
hľadám firmu alebo jednotlivca, ktorý by mi vedel zabezpečiť aj samotné produkty a potlač – konkrétne:
1 ks bundy,
2 ks tričiek,
2 ks mikín,
1 ks šiltovky.
Grafický návrh už mám pripravený, potrebujem len výrobu vrátane dodania oblečenia.
Viem, že väčšina firiem má nastavené minimálne odbery vo vyšších počtoch, preto hľadám niekoho, kto vie spraviť aj menšiu zákazku.
Ďakujem vopred za ponuky.
Dalibor Drgoň
17.10.2025 • 21:59
Potlač robím, ale čisto len tričká a mikiny. Odporúčam Printful.com na takéto malé zákazky, čo sa týka potlače tričiek, je to určite jedna z tých lepších (a lepšia cena ako majú tie malé podniky aspoň tu v ČR). Ostatné produkty (mikiny atd) som u nich neskúšal objednávať. Na tričká môžem odporučiť buď Gildan 64000 (100 percent ring spun cotton), alebo drahšie Next Level 3600 (100 percent combed cotton), resp vtedy ak ide o jemnosť na dotyk.
Zobraziť viac
Samuel Mida
18.10.2025 • 16:27
Ďakujem veľmi pekne za odporúčanie. Fakt majú brutálny konfigurátor a určite objednám u nich. Majú aj širokú škálu produktov za super ceny.
Digitálna Univerzita
16.10.2025 • 12:14
Čísla neklamu...
🔴 66% klientov odíde ku konkurencii, ak necítia, že ich potreby niekto počúva.
🔴 37% marketingových rozpočtov sa míňa neefektívne.
🔴 33% firiem priznáva, že ich najväčšou slabinou je komunikácia.
A teraz tie lepšie správy
✅ Firmy, ktoré cielene zlepšujú customer experience, dosahujú až o 60% vyššiu CLV.
✅ Spoločnosti s aktívnymi Voice of Customer programami rastú 10× rýchlejšie.
✅ Len 5% zlepšenie retencie vie zvýšiť zisk až o 25%.
Tieto dáta nám na Expert štúdii priniesol Adam Brocka.
Preto dnes platí viac než kedykoľvek predtým:
- buduj vzťah, nie len kampaň,
- pýtaj sa, nepredpokladaj,
- počúvaj, analyzuj a reaguj.
Ak nevieš, kde začať, začni týmto:
- Po každom kontakte si vypýtaj spätnú väzbu.
- Využi dáta zo zákazníckej podpory ako inšpiráciu pre obsah.
- Raz mesačne si sadni s obchodom či supportom, poznajú zákazníka najlepšie.
Zákaznícka skúsenosť nie je “nice to have”.
Je to váš najlacnejší predajný kanál.
Máš ešte nejaký tip, čo môže značke pomôcť zlepšiť zákaznícku skúsenosť?
Zobraziť viac
🔴 66% klientov odíde ku konkurencii, ak necítia, že ich potreby niekto počúva.
🔴 37% marketingových rozpočtov sa míňa neefektívne.
🔴 33% firiem priznáva, že ich najväčšou slabinou je komunikácia.
A teraz tie lepšie správy
✅ Firmy, ktoré cielene zlepšujú customer experience, dosahujú až o 60% vyššiu CLV.
✅ Spoločnosti s aktívnymi Voice of Customer programami rastú 10× rýchlejšie.
✅ Len 5% zlepšenie retencie vie zvýšiť zisk až o 25%.
Tieto dáta nám na Expert štúdii priniesol Adam Brocka.
Preto dnes platí viac než kedykoľvek predtým:
- buduj vzťah, nie len kampaň,
- pýtaj sa, nepredpokladaj,
- počúvaj, analyzuj a reaguj.
Ak nevieš, kde začať, začni týmto:
- Po každom kontakte si vypýtaj spätnú väzbu.
- Využi dáta zo zákazníckej podpory ako inšpiráciu pre obsah.
- Raz mesačne si sadni s obchodom či supportom, poznajú zákazníka najlepšie.
Zákaznícka skúsenosť nie je “nice to have”.
Je to váš najlacnejší predajný kanál.
Máš ešte nejaký tip, čo môže značke pomôcť zlepšiť zákaznícku skúsenosť?
Viktória Viszkocs
20.10.2025 • 22:13
Za mňa určite empatia. Nie len počúvať, ale naozaj porozumieť tomu, čo zákazník chce a cíti.
Digitálna Univerzita
13.10.2025 • 16:45
🔥 Dve horúce AI novinky, ktoré musíš sledovať!
1️⃣ Meta využije tvoje chaty s AI na lepšie cielenie reklám
Tvoje konverzácie s Meta AI čoskoro ovplyvnia obsah a reklamy, ktoré uvidíš na Facebooku, Instagrame alebo WhatsAppe. Meta tak získa nový zdroj dát, aby ti ukazovala relevantnejšie produkty, odporúčania a reklamy presne podľa tvojich záujmov.
2️⃣ Nakupovanie priamo cez ChatGPT
OpenAI začína prepájať chat s nákupom. Môžeš sa poradiť, prezerať produkty a dokonca ich kúpiť priamo v konverzácií, bez toho, aby si opustil chat.
Zobraziť viac
1️⃣ Meta využije tvoje chaty s AI na lepšie cielenie reklám
Tvoje konverzácie s Meta AI čoskoro ovplyvnia obsah a reklamy, ktoré uvidíš na Facebooku, Instagrame alebo WhatsAppe. Meta tak získa nový zdroj dát, aby ti ukazovala relevantnejšie produkty, odporúčania a reklamy presne podľa tvojich záujmov.
2️⃣ Nakupovanie priamo cez ChatGPT
OpenAI začína prepájať chat s nákupom. Môžeš sa poradiť, prezerať produkty a dokonca ich kúpiť priamo v konverzácií, bez toho, aby si opustil chat.
Michaela Aková
12.10.2025 • 13:37
Dobry den Digitalna Univerzita , viem sa dostat este k prvym prednaskam (z 4.10.), prosim?
Potrebujem dorobit D.Ú. Dakujem
Zobraziť viac
Potrebujem dorobit D.Ú. Dakujem
Bibiána Macháček Navrátilová
12.10.2025 • 14:12
Ahoj, síce nie som DigiUni, ale tu sú prednášky zo 4.10. - https://eklub.digiuni.sk/student/lekcia/2
Michaela Aková
12.10.2025 • 16:38
Dakujem krasne Bibiana ?
Digitálna Univerzita
07.10.2025 • 08:56
LinkedIn spúšťa nový Career Hub! 🚀
Reaguje tak na zmeny na trhu práce (hlavne AI), pomáha zamestnancom a firmám identifikovať medzery v zručnostiach a objavovať interné kariérne príležitosti prostredníctvom LinkedIn Learning.
Aké sú kľúčové funkcie?
📈 Trending Skills: Prehľad zručností, ktoré sú v danom odvetví a vo vašej firme najžiadanejšie. Pomáha identifikovať chýbajúce know-how.
➡️ Internal Mobility: Spája zamestnancov s internými kariérnymi príležitosťami vo firme a ukazuje im, aké kurzy potrebujú absolvovať.
📚 Role Guides: Poskytuje detailné informácie o zručnostiach potrebných pre konkrétne pozície, vrátane odporúčaných kurzov.
Téma AI je priorita: LinkedIn odomkol 34 AI kurzov a 4 Skill Pathways zadarmo (do 22. novembra 2025), aby pomohol profesionálom maximálne využiť nástroje AI vo svojej práci.
Zobraziť viac
Reaguje tak na zmeny na trhu práce (hlavne AI), pomáha zamestnancom a firmám identifikovať medzery v zručnostiach a objavovať interné kariérne príležitosti prostredníctvom LinkedIn Learning.
Aké sú kľúčové funkcie?
📈 Trending Skills: Prehľad zručností, ktoré sú v danom odvetví a vo vašej firme najžiadanejšie. Pomáha identifikovať chýbajúce know-how.
➡️ Internal Mobility: Spája zamestnancov s internými kariérnymi príležitosťami vo firme a ukazuje im, aké kurzy potrebujú absolvovať.
📚 Role Guides: Poskytuje detailné informácie o zručnostiach potrebných pre konkrétne pozície, vrátane odporúčaných kurzov.
Téma AI je priorita: LinkedIn odomkol 34 AI kurzov a 4 Skill Pathways zadarmo (do 22. novembra 2025), aby pomohol profesionálom maximálne využiť nástroje AI vo svojej práci.
Digitálna Univerzita
03.10.2025 • 12:48
VÝRAZNÝ UPGRADE PRE GEMINI 2.5 FLASH! ⚡️
Google posúva svoju rýchlu AI na novú úroveň. Tieto 3 novinky v aplikácii Gemini ti ušetria čas a prinesú lepšie výsledky:
Krok za krokom k pochopeniu:
1. Zlepšená schopnosť logického uvažovania. Gemini teraz ponúka jasné, postupné vysvetlenia aj pre tie najzložitejšie domáce úlohy a komplexné témy.
2. Prehľadnosť nadovšetko: Odpovede sú lepšie organizované s nadpismi, zoznamami a tabuľkami.
3. Mocné vizuálne vnímanie: Gemini dokáže vysvetliť detailné diagramy, a dokonca premeniť tvoje odfotené poznámky na prehľadné kartičky!
Už si to skúšal? Ako to hodnotíš? 🧐
Zobraziť viac
Google posúva svoju rýchlu AI na novú úroveň. Tieto 3 novinky v aplikácii Gemini ti ušetria čas a prinesú lepšie výsledky:
Krok za krokom k pochopeniu:
1. Zlepšená schopnosť logického uvažovania. Gemini teraz ponúka jasné, postupné vysvetlenia aj pre tie najzložitejšie domáce úlohy a komplexné témy.
2. Prehľadnosť nadovšetko: Odpovede sú lepšie organizované s nadpismi, zoznamami a tabuľkami.
3. Mocné vizuálne vnímanie: Gemini dokáže vysvetliť detailné diagramy, a dokonca premeniť tvoje odfotené poznámky na prehľadné kartičky!
Už si to skúšal? Ako to hodnotíš? 🧐
Ľubomír Laššák
01.10.2025 • 15:06
Mám tu nejakých spolužiakov z okolia Dolného Kubína? Zoberiem niekoho 4.10.2025 autom na prvú prednášku?
Zobraziť viac
Veronika Šprláková
05.10.2025 • 17:05
Ahoj ja som z Nižnej, ak pôjdem niekedy nabudúce daj mi určite vedieť ;)
Veronika Šprláková
05.10.2025 • 17:05
*pôjdeš
Digitálna Univerzita
30.09.2025 • 13:45
📺 YouTube prináša veľký upgrade pre tvorcov!
Na evente Made on YouTube oznámil dve horúce novinky v YouTube Studio:
🆕 A/B testovanie titulkov
Môžeš otestovať až 3 rôzne názvy a miniatury pre jeden video upload.
YouTube tak rozširuje funkciu testovania thumbnailov, ktorú tvorcovia využili už viac než 15 miliónkrát.
🤖 Ask Studio - AI analytika v štýle chatu
Stačí položiť otázku prirodzeným jazykom a AI ti vyhodí odpoveď priamo z tvojich dát.
Už žiadne prehrabávanie sa v grafoch – rýchle a praktické insighty, ktoré ti ukážu, čo funguje a čo nie.
✨ Čo to znamená?
Lepšie titulky = vyššie CTR a viac views.
Ask Studio šetrí čas a pomáha robiť rýchlejšie rozhodnutia založené na dátach.
Zobraziť viac
Na evente Made on YouTube oznámil dve horúce novinky v YouTube Studio:
🆕 A/B testovanie titulkov
Môžeš otestovať až 3 rôzne názvy a miniatury pre jeden video upload.
YouTube tak rozširuje funkciu testovania thumbnailov, ktorú tvorcovia využili už viac než 15 miliónkrát.
🤖 Ask Studio - AI analytika v štýle chatu
Stačí položiť otázku prirodzeným jazykom a AI ti vyhodí odpoveď priamo z tvojich dát.
Už žiadne prehrabávanie sa v grafoch – rýchle a praktické insighty, ktoré ti ukážu, čo funguje a čo nie.
✨ Čo to znamená?
Lepšie titulky = vyššie CTR a viac views.
Ask Studio šetrí čas a pomáha robiť rýchlejšie rozhodnutia založené na dátach.
Miroslava Starekova
26.09.2025 • 21:40
Ahojte, nájdem tu aj tvorcov obsahu, ktorí majú záujem o tvorbu produktových videí? Diki :)
Zobraziť viac
Tatiana Verešová
29.09.2025 • 22:27
Ahoj, radi sa na to pozrieme. Prosím, pošli nám viac infi na chillix@chillix.sk :)
Zuzana Piklova
28.09.2025 • 21:14
Ahoj, skús mi napísať :) prípadne poslať predstavu. zuzana@zoronaut.sk :)
Veronika Beňová
25.09.2025 • 17:09
Dobrý deň, chcem sa spýtať, či sa prémiové semináre nedajú pozrieť zo záznamu (členské mám zaplatené). ďakujem. @Digitálna Univerzita
Zobraziť viac
Digitálna Univerzita
25.09.2025 • 20:35
Ahoj Veronika, v rámci Premium členstva si vieš pozrieť záznamy z prednášok. Z konzultácií sa záznamy nerobia, pretože sa tam preberajú súkromnejšie témy.
Eliška Horsáková
03.10.2025 • 09:12
Dobrý den, toto by aj mna zaujimalo :)
Digitálna Univerzita
24.09.2025 • 10:39
Zlatý klinec 2025 pozná svojich víťazov!
Slovenská reklama má za sebou svoj najväčší event - odovzdávanie najprestížnejších ocenení v brandži.
✨ Agentúrou večera sa stala MUW Saatchi & Saatchi, ktorá bodovala najmä s prácami pre Slovak Telekom - ten získal titul Klient večera.
🥇 Grand Prix si odniesla kampaň Bubliny, ktorú porota ocenila za výnimočné spracovanie a kreatívny craft.
👤 Osobnosťou reklamy 2025 sa stal František Toman (Istropolitana Ogilvy) za svoj dlhoročný prínos do slovenskej reklamy.
Gratulujeme všetkým víťazom! 👏🏼
Kompletný zoznam ocenených nájdeš tu: https://strategie.hnonline.sk/news/marketing/96235966-zlaty-klinec-2025-pozname-vysledky-grand-prix-ziskala-kampan-bubliny
Zobraziť viac
Slovenská reklama má za sebou svoj najväčší event - odovzdávanie najprestížnejších ocenení v brandži.
✨ Agentúrou večera sa stala MUW Saatchi & Saatchi, ktorá bodovala najmä s prácami pre Slovak Telekom - ten získal titul Klient večera.
🥇 Grand Prix si odniesla kampaň Bubliny, ktorú porota ocenila za výnimočné spracovanie a kreatívny craft.
👤 Osobnosťou reklamy 2025 sa stal František Toman (Istropolitana Ogilvy) za svoj dlhoročný prínos do slovenskej reklamy.
Gratulujeme všetkým víťazom! 👏🏼
Kompletný zoznam ocenených nájdeš tu: https://strategie.hnonline.sk/news/marketing/96235966-zlaty-klinec-2025-pozname-vysledky-grand-prix-ziskala-kampan-bubliny
Miroslava Starekova
22.09.2025 • 13:55
Ahojte, do nášho tímu hľadáme niekoho, kto s hravosťou zmákne e-mail marketing pre nášho klienta. E-eshop, ktorý potrebuje nastaviť základnú automatizáciu, má priestor na prácu s inými automatizovanými scenármi a raz do týždňa chceme poslať klasický newsletter. Kreativite sa medze nekladú :).
Zobraziť viac
Ján Píža
22.09.2025 • 19:38
ahoj, mozme si k tomu napisat viac?
Miroslava Starekova
23.09.2025 • 11:47
Super, hodíš mi sem prosím tvoj email a ozvem sa ti.
Digitálna Univerzita
22.09.2025 • 10:38
📦 Gmail ti teraz uľahčí sledovanie balíkov!
Google predstavuje novú záložku Purchases, kde sa zobrazia všetky tvoje objednávky a doručenia na jednom mieste. Už nemusíš hľadať e-maily po inboxe – všetko dôležité máš prehľadne pokope.
✨ Navyše Gmail stále zvýrazní balíky, ktoré dorazia do 24 hodín, a čoskoro bude možné v záložke Promotions triediť promo e-maily podľa relevantnosti, aby si rýchlo našiel skutočne zaujímavé ponuky.
💡 Ušetríš tak čas a stres, keď sleduješ viacero objednávok naraz.
Zobraziť viac
Google predstavuje novú záložku Purchases, kde sa zobrazia všetky tvoje objednávky a doručenia na jednom mieste. Už nemusíš hľadať e-maily po inboxe – všetko dôležité máš prehľadne pokope.
✨ Navyše Gmail stále zvýrazní balíky, ktoré dorazia do 24 hodín, a čoskoro bude možné v záložke Promotions triediť promo e-maily podľa relevantnosti, aby si rýchlo našiel skutočne zaujímavé ponuky.
💡 Ušetríš tak čas a stres, keď sleduješ viacero objednávok naraz.