Performance Max’s Biggest Updates… and What They Mean for Advertisers
5 takeaways from I/O 2025: The marketer’s edit
Instagram Creators with Over 100k Followers Will Now Get Access to Additional Comment Filters
PMaxky pod kontrolou s Lukášem Hvizdošem: Štítkování, mikrokonverze a práce s budgetem
How To Save PPC Campaigns From Poor Conversions & Wasted Budget
Aké sú aktuálne kreatívne trendy v slovenskej reklame?
Zaujíma ťa, kam smeruje slovenská kreativita podľa výsledkov najprestížnejších kreatívnych súťaží?
Vlado Slivka ti počas prednášky ukáže, čo naznačujú nedávne výsledky Zlatého klinca a Digital Pie. Aj to, aké trendy možno vyčítať z toho najlepšieho, čo na slovenskej scéne vzniklo za posledné obdobie
Termín: 3. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Ako zasiahli do kreatívy nové technológie.
- Kam zmizol humor a či sa ešte oplatí s ním rátať.
- V čom dnes slovenské kampane excelujú – a kde ešte zaostávame.
- Ako do toho všetkého zasahuje budget.
A ak máš tip na kampaň (max rok dozadu), ktorá by vo výbere nemala chýbať, pošli ju na vlado.slivka@mlggk.sk.
Kto je Vlado Slivka?
- Kreatívny riaditeľ MULLENLOWE GGK.
- Niekoľkonásobný porotca domácich aj zahraničných kreatívnych súťaží.
- Držiteľ 100+ kreatívnych ocenení, vrátane ceny FILIP za výnimočný osobný prínos do kreativity slovenskej reklamy.
- Člen ADC Slovakia a ADC Europe
- 25+ rokov skúseností z pôsobenia v slovenskej kreatívnej reklame.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Heslo do Zoomu: digiuni

Digitálna Univerzita
Ak chceš zo svojich kampaní vyťažiť viac, LinkedIn zverejnil 16-stranový playbook pre pokročilých marketérov.
Nájdeš v ňom:
✅ Ako API implementovať
✅ Ako ho prepojiť s Insight Tagom
✅ Ako čítať výsledky - od generovaných lídov až po priame predaje
👉 Hoci je návod technickejší a vyžaduje si pomoc vývojára, môže byť pre tvoje kampane kľúčový. Stiahneš si ho tu: https://lnk.sk/pjzx1

Marek Menke
Vieš, čo je dnes najsilnejšia AI-zbraň marketéra?
ChatGPT o3.
Väčšina ho len testuje, no tí šikovní už vďaka nemu automatizujú, plánujú a analyzujú.
🧠 Nevieš, kde začať? Tu sú 3 inšpiratívne príklady, ako model využívajú marketéri:
📝 Tvorba cenovej ponuky na mieru
📅 Mesačný contentový kalendár
📊 Rýchly report z kampaní
Spolu s Klubom Digitálnej univerzity sme si pre teba pripravili SÚŤAŽ! 🚀
👇 Ako šetrí ChatGPT čas pri každodennej operatíve tebe? Napíš svoj TOP use case do komentára.
27. mája vyžrebujem jedného z vás – výherca získa 1-hodinovú individuálnu konzultáciu, kde spolu objavíme, ako generatívna AI pomôže tvojmu projektu!
Teším sa na inšpirácie!
P.S. Súťaž prebieha od 19.5. do 26.5.2025 na klub.digiuni.sk 😉
#AIvMarketingu #DigitalnaUniverzita #Súťaž


Sekeľová Soňa
Ozvať sa mi môžte na: sekelovasona@gmail.com

Adriana Plechová
🟢 Máte už napísané texty, ale chýba im šťava a silný call-to-action, ktorý by skutočne predával?
🟢 Bojujete s obsahom pre firemné sociálne siete alebo váš osobný LinkedIn profil?
👉 Nechajte to na mňa - content špecialistku a copywriterku so zmyslom pre slová, ktoré nielen znejú dobre, ale aj prinášajú výsledky.
Čomu sa venujem:
- Tvorba komunikačných stratégií
- Content plány pre blogy, sociálne siete a kampane
- Správa Facebook, Instagram a LinkedIn účtov
- Copywriting od výmyslu sveta (SEO, web, kampane)
- Korektúry a copyediting textov
🔗 LinkedIn: www.linkedin.com/in/adriana-plechová-897b58b6
📩 adriana.plechova@gmail.com

Digitálna Univerzita
Chceš vedieť, ako na to?
Využi neuro writing, ktorý kombinuje psychológiu s copywritingom. Táto metóda je kľúčom k písaniu textov, ktoré nielen zaujmú, ale aj motivujú čitateľa k okamžitému kroku.
1️⃣ Daj 2 čísla do nadpisu
Čísla zvyšujú dôveryhodnosť aj klikateľnosť.
Príklad: Ako ľudia míňajú peniaze v 2025 (oslovili sme 11 093 expertov).
2️⃣ Zapoj prídavné mená
Vhodné prídavné mená v nadpisoch a podnadpisoch vysvetľujú, prečo si obsah zaslúži pozornosť publika.
Príklad: Praktický návod na tvorbu evergreenového obsahu pomocou AI.
3️⃣ Pýtaj sa otázky
Otázky spúšťajú zvedavosť a aktivujú sociálny inštinkt.
Príklad: Nevieš, prečo tvoj obsah nepredáva?
4️⃣ Píš nadpisy ako citáty
Úvodzovky pôsobia dôveryhodne a autoritatívne
Príklad: „Skúsil som 10 AI nástrojov, aby si ty nemusel. “
5️⃣ Využívaj Sokratovú metódu
Polož tri jednoduché otázky.
Príklad: Máš pocit, že tvoj obsah nikoho nezaujíma? Hľadáš cestu, ako ho zlepšiť? Chceš, aby ľudia konečne klikali?
6️⃣ Zasiahni zmysly aj emócie
Používaj silné a senzorické slová, ktoré spúšťajú predstavivosť.
Príklad: dráždivý, ošemetný, pôsobivý, surový, bez servítky
7️⃣ Neboj sa negativity
Strach je silný motivátor, ktorý dokáže tvoje publikum podnecovať k akcii.
Príklad: Prečo tvoj content nefunguje?
A nezabúdaj, nepíš pre algoritmus, ale pre ľudí.🤞

Terézia Palaščáková

Bianka Petrašová
A potom zistíš, že:
„už je neskôr“
a tvoje sociálne siete stále mlčia.
Tak možno som práve ja tá, ktorú hľadáš (aj keď si to ešte nevieš priznať 😄).
Volám sa Bianka a po 3 rokoch v marketingu (rôzne firmy, rôzne odvetvia, rôzne požiadavky) som sa rozhodla ísť na voľnú nohu. Hľadám si stálych klientov – ých, s ktorými si sadneme a bude to klapať dlhodobo (aj krátkodobo).
🎥 Natáčam, fotím, strihám (áno, aj Reels, aj TikToky, aj seriózne videá)
🎨 Robím grafiku, čo ladí s tvojou značkou
✍️ Píšem texty, ktoré nie sú nuda (pre IG, web, reklamy, newslettery)
📱 Vymýšľam, plánujem a spravujem sociálne siete od A po Z
💬 Ak hľadáš niekoho, kto ti neodovzdá len posty, ale pomôže ti budovať značku a dá do toho hlavu aj srdce – napíš mi.
📧 Mail: biankapetrasova18@gmail.com
🔗 LinkedIn: Bianka Petrašová
🌐 Môj web: www.bpetrasova.eu

Martin Kurocka
Hľadáš niekoho, kto ti zostrihá video tak, aby zaujalo od prvej sekundy a udržalo si pozornosť až do konca?
🎬 Som video editor a pomáham tvorcom, podnikateľom a značkám vytvárať dynamické, pútavé videá, ktoré vyniknú na sociálnych sieťach. Či už potrebuješ Reels, TikTok, YouTube Shorts alebo promo video – si na správnom mieste.
💥 Čo ti viem ponúknuť?
✅ Dynamický strih, ktorý nepustí diváka
✅ Efekty, prechody, texty, hudba
✅ Prispôsobenie na mieru pre každú platformu
✅ Kvalita, rýchlosť a komunikácia bez stresu
💡 Tvoje zábery + môj strih = obsah, ktorý si ľudia zapamätajú.
📩 Stačí mi napísať správu, poslať videá a celý strih vyriešim za teba.
Instagram : martinkurocka
FaceBook : Martin Kurocka
Linkedin: Martin Kurocka
prikladam moju tvorbu : https://drive.google.com/drive/folders/1fLCNG53Gv2mIJOWyOoCyZhN1o0D8oppp?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/18ykHokh_qAIT8CmB6dDvgz9uzD-X9kvr/view?usp=sharing
Aké sú aktuálne kreatívne trendy v slovenskej reklame?
Ako viesť tím marketérov: disciplína, voľnosť a rast o 20 % ročne
Konzultácia: AI v marketingu
Pavol Minár: Storytelling, archetypy, 7 základných príbehov
Bolesť ako nevyhnutná súčasť podnikania?
Ako robiť marketing a neporušovať pri tom zákon?
Autorské práva, licencie, GDPR, obchodné podmienky, klamlivá reklama, nekalé praktiky, poškodzovanie mena, potreba súhlasu a... vieš čo všetko by si mal ešte vedieť aby si sa nedostal do problémov?
Jozef Lukajka ti na prednáške vysvetlí, ako robiť marketing zákonne a profesionálne.
Termín: 3. apríla o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Zákonná a nezákonná forma online marketingu.
- Marketing na existujúcich zákazníkov, čo k tomu treba.
- Marketing na nových zákazníkov, čo k tomu treba.
- Kedy treba súhlas a kedy nie.
- Čo všetko potrebuješ, aby ste nerobili marketing na „hulváta“.
Kto je Jozef Lukajka?
- Zakladateľ Advokátskej kancelárie LUKAJKA & PARTNERS. DPO od roku 2014.
- Viac ako 15 rokov sa venuje spracovaniu dokumentácie a zastupovaniu v súdnych konaniach, konaniach so SOI a s Úradom na ochranu osobných údajov.
- Poskytol viac ako 300 právnych riešení pre prevádzkovateľov e-shopov, webov a portálov, vrátane štátnych kontrol a súdnych sporov.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude aj záznam.
Aké sú aktuálne kreatívne trendy v slovenskej reklame?
Zaujíma ťa, kam smeruje slovenská kreativita podľa výsledkov najprestížnejších kreatívnych súťaží?
Vlado Slivka ti počas prednášky ukáže, čo naznačujú nedávne výsledky Zlatého klinca a Digital Pie. Aj to, aké trendy možno vyčítať z toho najlepšieho, čo na slovenskej scéne vzniklo za posledné obdobie
Termín: 3. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Ako zasiahli do kreatívy nové technológie.
- Kam zmizol humor a či sa ešte oplatí s ním rátať.
- V čom dnes slovenské kampane excelujú – a kde ešte zaostávame.
- Ako do toho všetkého zasahuje budget.
A ak máš tip na kampaň (max rok dozadu), ktorá by vo výbere nemala chýbať, pošli ju na vlado.slivka@mlggk.sk.
Kto je Vlado Slivka?
- Kreatívny riaditeľ MULLENLOWE GGK.
- Niekoľkonásobný porotca domácich aj zahraničných kreatívnych súťaží.
- Držiteľ 100+ kreatívnych ocenení, vrátane ceny FILIP za výnimočný osobný prínos do kreativity slovenskej reklamy.
- Člen ADC Slovakia a ADC Europe
- 25+ rokov skúseností z pôsobenia v slovenskej kreatívnej reklame.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Heslo do Zoomu: digiuni
Ako viesť tím marketérov: disciplína, voľnosť a rast o 20 % ročne
Zaujíma ťa, ako môže marketingová agentúra rásť o 20 % ročne, aj keď jej ľudia pracujú len 5–6 hodín denne?
Alebo ako sa dá vo firme skombinovať voľnosť s disciplínou, a neformálny vibe s jasne nastavenými pravidlami Príď si vypočuť case study z praxe o tom, ako viesť ľudí, nastavovať procesy a budovať firmu.
Termín: 5. júna o 19:00
Čo sa okrem toho dozvieš?
- Ako porozumieť novým očakávaniam marketérov.
- Ako nastaviť komunikáciu tak, aby sa hrnuli životopisy.
- Ako odhaliť a onboardovať šikovného kandidáta
- Ako nastaviť pravidlá zdravej firemnej kultúry
- Ako nájsť rovnováhu medzi voľnosťou a mikromanažmentom.
Kto je Adrián Frič?
- Spolumajiteľ a CEO digitálnej marketingovej agentúry VISITERO
- Spoluzakladateľ a CMO cloudového startupu seenode.
- Spoluzakladateľ e-commerce projektov ZdriemniSi.sk a iSpot.sk.
- Má viac ako 8 rokov skúseností v digitálnom marketingu, dátach, e-commerce a biznise.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Konzultácia: AI v marketingu
Umelá inteligencia už dávno nie je sci-fi. Texty, obrázky, hudbu aj videá dnes dokáže vytvoriť za pár sekúnd. Ale čo všetko AI naozaj dokáže a ako z toho môžeš vyťažiť ty?
Na konzultácii s Róbertom Szabóm si prejdeš, kde sú dnes generatívne AI modely, ako fungujú a najmä a ako ich prakticky využiť v marketingu, podnikaní či pri tvorbe obsahu.
Termín: 9. júna o 19:00
Aké oblasti môžeš konzultovať?
- Ako fungujú generatívne AI modely (text, obraz, audio, video).
- Praktické využitie AI v marketingu a tvorbe obsahu.
- Výhody a limity nástrojov ako ChatGPT, Midjourney a pod.
- Ako kombinovať rôzne generatívne modely.
Kto je Róbert Szabó?
- Chief Innovation Officer v digitálnej agentúre PS:Digital, kde pôsobí od jej vzniku v roku 2014.
- Zameriava sa na inovatívne projekty pre interné aj klientské riešenia s využitím umelej inteligencie.
- Spoluvytváral nástroje ako HeadRanking (AI nástroj pre HR) a Botsurfer (tvorba chatbotov pre Facebook).
- Jeho cieľom je posúvať PS:Digital k pozícii najinovatívnejšej digitálnej agentúry na trhu.
Nebude to prednáška, ale konzultácia. Preto si skús svoje otázky sformulovať jasne a stručne.
Registrácia na konzultáciu je potrebná. Konzultácia bude iba online a bude prebiehať cez Zoom. Link na Zoom nájdeš v tomto okne o siedmej pred začiatkom konzultácie.
Pavol Minár: Storytelling, archetypy, 7 základných príbehov
Väčšina reklám dnes vyzerá rovnako a rovnako nudne aj znie. Nebavia ľudí. Nezaujmú ich. Nepamätajú si ich.
Ako to zmeniť? Odpoveďou je storytelling. Pavol Minár ti ukáže, ako využiť silu príbehov, ktoré fungujú vďaka archetypom a 7 základným príbehom, ktoré fungujú už stáročia
Termín: 10. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Prečo je súčasná reklama nudná a ako sa vďaka tomu odlíšiť.
- Čo robí storytelling nenahraditeľným nástrojom v marketingu.
- Ako fungujú archetypy značiek a ako si ich vybrať pre svoju značku.
- 7 základných príbehov a ako fungujú v reklame.
Kto je Pavol Minár?
- Je skúsený stratég a storyteller s viac ako 20 ročnými skúsenosťami v reklame a marketingu.
- Držiteľ viac ako 20 ocenení za efektivitu marketingovej komunikácie.
- Spolupracoval so značkami ako Slovak Telekom, Zlatý Bažant, VÚB banka, Fun rádio či Škoda Auto.
- Founder marketingového, brandingového a konzultačného butiku Inspirations Minar.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.
Bolesť ako nevyhnutná súčasť podnikania?
Ak nevieš znášať bolesť, na podnikanie radšej zabudni. Každá veľká príležitosť prichádza zabalená v pochybnostiach, pádoch a krízach.
Jakub Šuster ti ukáže, prečo bolesť nie je nepriateľ, ale vstupenka medzi tých, ktorí menia svet.
Termín: 12. júna o 19:00
Čo sa dozvieš?
- Prečo väčšina vzdá podnikanie práve v najťažšom bode.
- Ako sa vyrovnať s pocitmi zlyhania a vlastnej neschopnosti.
- Ako premeniť najťažšie momenty na najsilnejšie ponaučenia.
- Sociálne siete vs. realita podnikateľského života.
Kto je Jakub Šuster?
- CEO startupu elv.ai
- Expert na strategickú komunikáciu a umelú inteligenciu.
- Je účastníkom prestížnych medzinárodných programov YTILI a AYLP
- Forbes ho zaradil medzi 30 pod 30 Európa.
Po prednáške bude priestor na tvoje otázky.
Registrácia je potrebná. Prednáška bude prebiehať cez Zoom. Link nájdeš v tomto okne pred začiatkom prednášky. Z prednášky bude k dispozícii aj záznam, ktorý bude dostupný pre všetkých Prémium členov.

Juraj Kováč
Je humor najefektívnejšia emócia?

Denis Kováč
Ako vybudovať dôveryhodnú značku?

Tomáš Bugáň
Ako vytvoriť e-shop vo WordPress a Woocommerce?

Jana Malaga
Ako si vybrať influencera a ambasádora?

Dominik Vytykáč
Ako skrátiť hodiny postprodukcie videí na pár minút?

Martin Volek
Ako vyhodnocovať obsah na LinkedIne cez AI?
