Budúcnosť marketingu podľa Kotlera

Popis kurzu

Svetová marketingová ikona Philip Kotler ti v prednáške zhrnie najzásadnejšie poznatky zo svojej viac než 60-ročnej praxe. Ukáže ti, ako vytvárať značky a marketing, ktorý buduje dôveru a prináša skutočné hodnoty - nielen predaj.

Čo si z prednášky odnesieš?
- Aké sú nové prístupy v marketingu 5.0 a prečo je H2H (human-to-human) marketing kľúčový.
- Ako sa zmenil marketingový mix z pôvodných 4P na 7 nástrojov a čo to znamená pre firmy.
- Ako vyhodnotiť efektívnosť marketingu pomocou 9 otázok.
- Ktoré nové trendy menia marketing.
- Ako sa mení správanie spotrebiteľov a čo firmy musia urobiť, aby si udržali dôveru a lojalitu zákazníkov.

Sekcia o lektorovi

Kto je Philip Kotler?
- “Otec moderného marketingu” s viac ako 60-ročnou praxou.
- Autor viac než 80 kníh vrátane bestsellerov Marketing Management a Marketing 5.0.
- Jeho teórie o 4P a neskôr rozšírený marketingový mix ovplyvnili generácie marketérov na celom svete.
- Považovaný za najvplyvnejšieho marketingového mysliteľa súčasnosti, ktorý stále aktívne prednáša a inšpiruje firmy aj študentov.