Článok I

Všeobecné ustanovenia

1) Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvných strán, ktoré vznikli v súvislosti s uzatvorením zmluvy medzi poskytovateľom a objednávateľom, predmetom ktorej je poskytovanie digitálneho plnenia a iných súvisiacich služieb v oblasti digitálneho marketingu prostredníctvom klubu Digitálnej univerzity (ďalej len ako „služba“).

2) Tieto obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy špecifikovanej v čl. 1 ods. 1 týchto obchodných podmienok (ďalej len "zmluva"). V prípade, že poskytovateľ a objednávateľ uzatvoria písomnú zmluvu, v ktorej si dohodnú podmienky odlišné od obchodných podmienok, budú ustanovenia tejto zmluvy uprednostnené pred obchodnými podmienkami.

3) Tieto obchodné podmienky sú vypracované v súlade so:

  • zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, 
  • zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších právnych predpisov, 
  • zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších právnych predpisov, 
  • zákonom č. 22/2004 Z. z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z. z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z. z. v znení neskorších právnych predpisov,
  • 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách v znení neskorších právnych predpisov, 
  • zákonom č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov v znení neskorších právnych predpisov
  • a s inými relevantnými právnymi predpismi. 

4) Právne vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmito obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami vyššie uvedených právnych predpisov, pričom právne vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom spotrebiteľom sa riadia Občianskym zákonníkom a zákonom o ochrane spotrebiteľa a právne vzťahy medzi poskytovateľom a objednávateľom, ktorý nie je spotrebiteľom, sa riadia Obchodným zákonníkom.

5) Ustanovenia zákona o ochrane spotrebiteľa a týchto obchodných podmienok vzťahujúce sa na spotrebiteľa sa týkajú len objednávateľa, ktorý je spotrebiteľom, pričom objednávateľ, ktorý nie je spotrebiteľom sa ich nemôže dovolávať.

6) Tieto obchodné podmienky sú vypracované v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzatvoriť v slovenskom jazyku. 

7) Poskytovateľ prijal osobitý kódex správania spočívajúci v pravidlách používania e-learningovej platformy.

8) Objednávateľ potvrdzuje, že sa s týmito obchodnými podmienkami dôkladne oboznámil, ich obsahu porozumel a súhlasí s nimi.

9) Objednávateľ súhlasí s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie bez fyzickej prítomnosti poskytovateľa a objednávateľa, najmä s využitím webovej stránky, elektronickej pošty, správ na tejto platforme, telefónu a pod. pri uzatvorení zmluvy. 

10) Objednávateľ si preštudoval aj podmienky používania platformy Klubu Digitálnej Univerzity a prehlasuje, že sa s podmienkami dôkladne oboznámil, ich obsahu porozumel a súhlasí s nimi. Podmienky sú na podstránke: https://klub.digiuni.sk/stranky/pravidla-uzivania

11) Objednávateľ si preštudoval aj podmienky Ochrany osobných údajov Klubu Digitálnej Univerzity a prehlasuje, že sa s podmienkami dôkladne oboznámil, ich obsahu porozumel a súhlasí s nimi. Podmienky sú na podstránke: https://klub.digiuni.sk/stranky/pravidla-uzivania

 

Článok II

Vymedzenie pojmov

1) Poskytovateľom je osoba, ktorá v súvislosti so zmluvou a z nej vyplývajúcich záväzkov koná v rámci svojej činnosti, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet. Poskytovateľom je

Obchodné meno: Digitálna Univerzita
Sídlo: Obchodná 560/39 81106 Bratislava                                                          
IČO: 53715993                                                              '
DIČ: 2121522425

email: studium@digitalnauniverzita.sk
tel. č: +421 944 565 896          

2) Platforma je e-learningová platforma umiestnená na doméne klub.digiuni.sk, prostredníctvom ktorej sa študent zúčastňuje na štúdiu a člen na činnosti klubu.

3) Klubom je záujmový spolok Digitálnej univerzity prevádzkovaný prostredníctvom online platformy klub.digiuni.sk.

4) Štúdiom sa rozumie využívanie vzdelávacích služieb poskytovaných na základe zmluvy poskytovateľom, a to v akejkoľvek zvolenej forme v dohodnutom rozsahu počas určitého obdobia.

5) Užívateľom je fyzická osoba, ktorá používa platformu. Užívateľom môže byť objednávateľ, študent, absolvent, člen klubu Digitálnej univerzity alebo iná osoba využívajúca služby poskytovateľa na tejto platforme.

6) Členom je registrovaný užívateľ na platforme poskytovateľa, ktorý využíva služby klubu.

7) Službou sa rozumejú všetky vzdelávacie aktivity, podujatie, poradenstvo a ďalšie aktivity, ktoré poskytuje poskytovateľ prostredníctvom tejto platformy.

8) Zmluvou je zmluva o poskytovaní služieb a/alebo zmluva o poskytovaní digitálneho plnenia uzatvorená medzi poskytovateľom a objednávateľom, predmetom ktorej je poskytovanie digitálneho plnenia, vzdelávacích a iných služieb v oblasti digitálneho marketingu vo vybranej forme štúdia a/alebo prostredníctvom klubu Digitálnej univerzity.

9) Študentom sa rozumie osoba, ktorá sa registrovala na web stránke Poskytovateľa na vybrané štúdium a uhradila poplatok za štúdium.

10) Lektorom je osoba, ktorá je zamestnancom, spolupracovníkom alebo inou osobou v zmluvnom vzťahu so poskytovateľom, ktorá realizuje služby platformy a štúdia.

11) Web stránkou je webová stránka poskytovateľa umiestnená na adrese www.digitalnauniverzita.sk.

12) Obsahom je všetok obsah zverejnený poskytovateľom na web stránke poskytovateľa, na platforme a akýkoľvek obsah poskytnutý alebo sprístupnený poskytovateľom alebo lektorom alebo treťou osobou v súvislosti so štúdiom, vrátane všetkých prezentácií, dokumentov, textov, obrázkov, videí, zvukových záznamov a pod.

13) Prémium členstvo - je skupina služieb, ku ktorým má užívateľ platformy prístup až po uhradený finančného poplatku, ďalej len členského poplatku.

 

Článok III

Charakteristika Prémium členstva

1) Prémium členstvo je skupina služieb poskytovateľa, ktoré sú predmetom tejto zmluvy a ktoré sú prístupné za mesačný členský poplatok. Po uhradení poplatku poskytovateľovi, bude objednávateľovi sprístupnená skupiny služieb:

  1. Prístup k online prednáškam, ktoré sú na platforme zobrazené v podstránke: Naše podujatia
  2. Prístup k prémiovým kurzom
  3. Prístup na konferencie poskytovateľa
  4. Prístup na Marketingovice - zábavné akcie poskytovateľa
  5. Prístup na pravidelné konzultácie s odborníkmi z praxe
  6. Prístup na online osobný koučing

2) Poskytovateľ si vyhradzuje právo určovať obsah, lektorov, termíny, pravideľnosť a intenzitu spomínaných aktivít podľa vlastného uváženia a časom ich meniť.

3) Poskytovateľ si vyhraduje právo na zmenu programu podujatia. V prípade zmeny programu, ako je jeho zrušenie, zmena termínu, alebo zmena propagovaného obsahu podujatia, objednávateľ nemá nárok na odškodné, alebo náhradu spôsobenej škody.

Článok IV

Členský poplatok a platobné podmienky

  1. Výška členského poplatku je 20 EUR mesačne. Cena je bez DPH, nakoľko poskytovateľ nie je jej platcom. Členský poplatok nie je prispôsobovaný objednávateľovi na základe automatizovaného rozhodovania. 
  2. Členský poplatok sa platí vopred, a to mesačne alebo ročne, podľa toho ktorú možnosť si objednávateľ vyberie. 
  3. Objednávateľ zaplatí členský poplatok platobnou kartou prostredníctvom platobnej brány 24pay. 
  4. Členský poplatok je splatný v okamihu odoslania objednávky. V prípade mesačného členského je členský poplatok za daný mesiac splatný vždy k rovnakému dňu daného kalendárneho mesiaca ako bol deň zaplatenia za prvý mesiac vzniku plateného členstva 
  5. V prípade mesačných platieb objednávateľ vyhlasuje, že súhlasí s automatickým predlžovaním členského na ďalší mesiac pokiaľ automatické predlžovanie neukončí. Zároveň pre tento prípad súhlasí s automatickým platením členského príspevku na daný mesiac z jeho platobnej karty, ktorú zadal pri odoslaní objednávky. V prípade potreby je objednávateľ povinný platobnú kartu nahradiť. 
  6. Pokiaľ nebude členský poplatok riadne a včas zaplatený za daný mesiac, bude objednávateľovi pozastavený prístup k plateným službám klubu. 
  7. Pokiaľ poskytovateľ poskytuje zľavu na členstvo, objednávateľ súhlasí, že po uplynutí dohodnutej doby, na ktorú bola zľava dohodnutá, bude pokračovať v platení plnej výšky sumy členského poplatku.
  8. Objednávateľ má nárok na vrátenie zaplateného členského poplatku výlučne v prípadoch výslovne uvedených v týchto obchodných podmienkach alebo individuálne dohodnutých s poskytovateľom. 
  9. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť výšku členského príspevku. Zmena sa nevzťahuje na už zaplatené obdobie. Zmenu výšky členského príspevku poskytovateľ oznámi zaslaním emailu, alebo zverejnením oznámenia na platforme, pričom pokiaľ objednávateľ so zmenou nesúhlasí môže v lehote do 5 dní zrušiť predplatené prémium členstvo. Pokiaľ tak neurobí má sa za to, že so zmenou súhlasí. 
  10. Objednávateľ môže kedykoľvek ukončiť automatické predlžovanie prémium členstva, a to niektorým z týchto spôsobov:
  1. kliknutím na tlačidlo "Zrušiť premium členské", ktoré sa nachádza v menu platformy v podstránke Moje platby, 
  2. odoslaním písomnej žiadosti poskytovateľovi prostredníctvom správy v platforme,
  3. odoslaním písomnej žiadosti poskytovateľovi prostredníctvom emailu na studium@digitalnauniverzita.sk. 

  11. Premium členstvo bude zrušené k poslednému dňu obdobia, na ktoré bol členský poplatok zaplatený.

Článok V

Dodacie podmienky

  1. Zmluvné strany sa dohodli, že digitálne plnenie bude objednávateľovi sprístupnené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 24 hodín od okamihu zaplatenia členského poplatku. Členský poplatok sa považuje za zaplatený okamihom pripísania na bankový účet poskytovateľa alebo účet vedený u poskytovateľa platobnej brány. 
  2. Poskytovateľ znáša dôkazné bremeno, že dodal digitálne plnenie spotrebiteľovi.
  3. Digitálny obsah sa považuje za dodaný, keď sa digitálny obsah alebo akékoľvek prostriedky vhodné na prístup k nemu alebo jeho stiahnutie sprístupnia alebo sa umožní prístup k nim členovi alebo do fyzického priestoru alebo virtuálneho priestoru, na to určeného. 
  4. Digitálna služba sa považuje za dodanú, keď sa digitálna služba sprístupní členovi.
  5. Digitálne plnenie sa považuje za dodané okamihom umožnenia prístupu k spoplatneným službám na platforme. 
  6. Ak poskytovateľ nedodá spotrebiteľovi digitálne plnenie včas, poskytne mu spotrebiteľ dodatočnú primeranú lehotu na plnenie. Ak poskytovateľ nedodá digitálne plnenie ani v dodatočnej primeranej lehote, môže od zmluvy odstúpiť.
  7. Spotrebiteľ môže od zmluvy odstúpiť aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa predchádzajúceho ustanovenia, ak
  1. poskytovateľ vyhlási alebo je z okolností zrejmé, že digitálne plnenie nedodá, alebo
  2. zo zmluvy alebo z okolností uzavretia zmluvy vyplýva, že včasné dodanie bolo pre spotrebiteľa dôležité.

   8. Po odstúpení od zmluvy podľa ods. 7 tohto článku poskytovateľ vráti spotrebiteľovi bez zbytočného odkladu všetko, čo od neho na základe zmluvy dostal.

 

Článok VIII

Činnosť klubu

Klub vykonáva svoju činnosť podľa vlastného uváženia a harmonogramu, ktorý si určí. Súčasťou jeho činnosti je najmä: 

  1. prevádzkovanie diskusného fóra,
  2. prevádzkovanie knižnice, v ktorej zverejňuje odkazy na články, podcasty, videá, knihy a iné materiály týkajúce sa digitálneho marketingu,
  3. organizovanie podujatí klubu, vrátane online kurzov, prednášok a konzultácií, rôznych vzdelávacích a  networkingových podujatí,
  4. vytváranie prémiových kurzov z oblasti digitálneho marketingu,
  5. spájanie profesionálov z oblasti digitálneho marketingu,
  6. konzultácie a poradenstvo pri hľadaní si práce v oblasti digitálneho marketingu.
  1. Objednávateľ má prístup len k tomu digitálnemu obsahu, ktorý je zverejnené na platforme a k tým digitálnym službám, ktoré sú poskytované prostredníctvom platformy. Rozsah poskytovaného digitálneho plnenia závisí od vôle a harmonogramu poskytovateľa, pričom objednávateľ nemá nárok na digitálne plnenie podľa svojich individuálnych preferencií. 
  2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť rozsah poskytovaných služieb ako aj ich časový harmonogram, miesto, príp. lektora jednotlivých podujatí podľa potreby. Každá zmena bude oznámená prostredníctvom oznámenia na platforme. Objednávateľ je povinný sledovať aktuálne oznamy zverejnené na platforme, nakoľko poskytovateľ týmto spôsobom obvykle informuje o prípadných zmenách. Poskytovateľ nie je povinný informovať objednávateľa o zmenách emailom. 
  3. Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že služby budú poskytované výlučne prostredníctvom platformy okrem prípadov, keď je v týchto obchodných podmienkach alebo v ozname výslovne uvedené inak. 
  4. V prípade, že objednávateľ nie je spokojný s činnosťou klubu, jeho časťou, lekciou, podujatím a pod., príp. má iné pripomienky k jeho činnosti, je povinný dodržiavať postup vybavovania sťažností. Prípadnú sťažnosť objednávateľ písomné oznámi priamo poskytovateľovi na email studium@digitalnauniverzita.sk, pričom opíše predmet a obsah sťažnosti. Poskytovateľ sa zaväzuje vybaviť sťažnosť bez zbytočného odkladu najneskôr do 30 dní. Pokiaľ je sťažnosť opodstatnená, vykoná nápravu v súlade s reklamačným poriadkom. Objednávateľ je povinný správať sa v súvislosti s členstvom v klube tak, aby nepoškodzoval dobré meno poskytovateľa. Poškodzovaním dobrého mena sa rozumie najmä šírenie nepravdivých informácií o poskytovateľovi a činnosti klubu najmä pokiaľ nevyužil dostupný systém na podávanie sťažností, ohováranie, vyvolanie nebezpečenstva vzniku škody a pod. V prípade odôvodneného podozrenia z poškodzovania dobrého mena objednávateľom má poskytovateľ právo odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s objednávateľom.  

 

Článok IX

Prístup k lekciám

  1. Objednávateľ berie na vedomie, že poskytovateľ okrem prevádzkovania klubu Digitálnej univerzity vykonáva aj vzdelávaciu činnosti v rámci jednotlivých študijných programov. 
  2. Objednávateľ, ktorý absolvoval certifikovaný študijný program alebo expert študijný program poskytovaný poskytovateľom, má v rámci spoplatneného členstva prístup k záznamom z lekcií toho istého študijného programu, ktorý absolvoval. Pokiaľ absolvoval oba študijné programy má prístup len k tomu, ktorý absolvoval ako posledný. 
  3. Objednávateľ má prístup k lekciám zverejňovaným postupne podľa harmonogramu daného študijného programu pre daný školský rok. Lekcie sú sprístupnene objednávateľovi zo záznamu až po ich zverejnení, objednávateľ nemá prístup na livestream z lekcie. 
  4. Objednávateľ nemá prístup k týmto lekciám pokiaľ nezaplatil poplatok za štúdium riadne a včas podľa obchodných podmienok štúdia. 
  5. Objednávateľ má prístup k lekciám len počas trvania daného školského roka, t.j. do konca augusta. V septembri nemá prístup k žiadnym lekciám a následne od októbra sú mu sprístupnené lekcie postupne z ďalšieho školského roka.

 

Článok X

Podujatia klubu

  1. V rámci svojej činnosti organizuje klub rôzne online aj osobné vzdelávacie a networkingové podujatia. Podujatia sú prístupné len pre objednávateľov, ktorí majú riadne zaplatené členské za dané obdobie, v ktorom sa prihlasovanie na podujatie ako aj samotné podujatie uskutočňuje. Zúčastniť podujatí sa môže len objednávateľ, ktorý sa riadne a včas prihlásil na podujatie prostredníctvom rezervačného systému. 
  2. Pokiaľ sa prihlásený objednávateľ nemôže podujatia zúčastniť, je povinný sa odhlásiť z podujatia najneskôr 24 hodín pred termínom začatia podujatia. Pokiaľ sa prihlásený objednávateľ neodhlási včas, poskytovateľ si vyhradzuje právo mu neumožniť prístup na ďalšie osobné podujatia po ním určenú dobu. 
  3. Objednávateľ je povinný sa na podujatiach slušne správať tak, aby nenarúšal riadny priebeh podujatí. Pokiaľ člen porušuje podmienky účasti na podujatí môže byť poskytovateľom, lektorom alebo nimi určenou osobou z podujatia vylúčený. V prípade závažného porušenia podmienok podujatia alebo ich opakovaného porušovania, môže poskytovateľ objednávateľovi zrušiť členstvo v klube alebo vylúčiť ho z účasti na podujatiach. V tomto prípade nemá člen nárok na vrátenie už zaplateného členského ani jeho alikvotnej časti ani žiadnu inú náhradu. 

 

Článok XI

Používanie platformy

  1. Digitálne plnenie nie je určené pre osoby mladšie ako 18 rokov. 
  2. Objednávateľ je povinný pri používaní digitálneho plnenia, služieb poskytovateľa a platformy postupovať v súlade s týmito obchodnými podmienkami, podmienkami používania platformy, relevantnými právnymi predpismi a dobrými mravmi.
  3. Objednávateľ je povinný pri používaní platformy a v súvislosti s jeho členstvom v klube sa správať službe a dodržiavať pravidlá správania sa špecifikované v podmienkach používania platformy. 
  4. Objednávateľ je oprávnený používať platformu a obsah v nej zverejnený na súkromné účely za účelom vzdelávania sa v oblasti digitálneho marketingu a nadväzovania nových vzťahov s ostatnými objednávateľmi a inými osobami zúčastňujúcimi sa na činnosti klubu. Objednávateľ nie je oprávnený používať platformu a obsah v nej zverejnený na komerčné účely ani na iný účel ako vyplýva z obsahu zmluvy a týchto obchodných podmienok.
  5. Objednávateľ sa zaväzuje, že bude používať platformu v súlade s podmienkami uvedenými v týchto obchodných podmienkach, podmienkami používania platformy, s informáciami uvedenými na web stránke a platforme a s účelom činnosti klubu. 
  6. Objednávateľ sa zaväzuje, že nebude používať platformu spôsobom, ktorý by ohrozoval alebo porušoval práva a právom chránené záujmy poskytovateľa, lektorov, ostatných objednávateľov a tretích osôb. 
  7. Objednávateľ je oprávnený používať platformu spôsobom a ukladať a zverejňovať na nej len taký obsah, ktorý neporušuje zákon, zákon neobchádza a nie je v rozpore s dobrými mravmi. Objednávateľ nie je oprávnený ukladať ani zverejňovať na platforme obsah, ktorý by poškodzoval práva a právom chránene záujmy poskytovateľa, lektorov alebo tretích osôb, ako napríklad práva plynúce z duševného vlastníctva. Objednávateľ nie je oprávnený zverejňovať na platforme,  aplikácii Discort ani na sociálnych sieťach obsah a informácie, ktoré nie sú pravdivé, sú spôsobilé poškodiť dobré meno poskytovateľa alebo narúšajú pokojný priebeh činnosti klubu či vyvolávajú konflikty a nepriateľskú atmosféru v klube. Objednávateľ taktiež nie je oprávnený zverejňovať obsah, ktorý je vulgárny, nenávistný alebo nepriateľský.
  8. Poskytovateľ je oprávnený vymazať obsah objednávateľa, ktorým by porušoval zákon, zákon obchádzal, bol by v rozpore s dobrými mravmi, poškodzoval poskytovateľa alebo tretiu osobu, narúšal pokojný priebeh činnosti klubu, vyvolával konflikty a nepriateľskú atmosféru v klube alebo je vulgárny, nenávistný či nepriateľský. 
  9. Digitálny obsah je sprístupňovaný prostredníctvom platformy, preto z dôvodu aktualizácie služieb, opravy, údržby a zásahu vyššej moci, môže dôjsť k dočasnému prerušeniu alebo pozastaveniu poskytovania služby, pričom za prerušenie poskytovania služby ani prípadnú stratu dát nenesie poskytovateľ žiadnu zodpovednosť. 
  10. Poskytovateľ má právo pozastaviť, obmedziť objednávateľovi členstvo v klube a zrušiť mu prístup do platformy a jeho užívateľského účtu, pokiaľ má dôvodné podozrenie, že porušuje tieto obchodné podmienky, podmienky používania platformy alebo porušuje zákon, zákon obchádza alebo koná v rozpore s dobrými mravmi. 
  11. Poskytovateľ má právo vylúčiť objednávateľa z klubu pokiaľ porušil tieto obchodné podmienky, podmienky používania platformy alebo porušil zákon, zákon obchádza alebo koná v rozpore s dobrými mravmi. 
  12. V prípade pozastavenia, obmedzenia a zrušenia členstva a prístupu do platformy a vylúčenia z klubu poskytovateľ nezodpovedá za prípadné vymazanie alebo stratu obsahu objednávateľa uloženého v jeho užívateľskom účte.
  13. V prípade pozastavenia, obmedzenia členstva alebo vylúčenia z klubu objednávateľ nemá nárok na vrátenie zaplateného členského poplatku, ani jeho alikvotnej časti ani na žiadnu inú náhradu.

 

Článok  XII

Údaje o funkčnosti, kompatibilite a interoperabilite digitálneho obsahu

  1. Digitálne plnenie s ohľadom na jeho vymedzený účel plní funkcie tak, ako sú popísané v týchto obchodných podmienkach, na web stránke a platforme poskytovateľa.
  2. Digitálne plnenie je schopné fungovať s hardvérom a softvérom, s ktorými sa vec rovnakého druhu bežne používa, bez potreby zmeny digitálneho plnenia, hardvéru alebo softvéru. Na plnohodnotné využívanie digitálneho plnenia sa odporúča akýkoľvek mobilný telefón, notebook alebo tablet, ktorý má pripojenie k internetu a rýchlosť internetu minimálne 10 MB/s. V rámci softvéru je nutný internetový prehliadač, napríklad Google Chrome a kancelársky balík Office (Word, Excel, Powerpoint, Google Drive). Objednávateľ prehlasuje, že sa oboznámil so zoznamom podporovaných zariadení a softvéru. Poskytovateľ neručí za doručiteľnosť a použiteľnosť digitálneho plnenia na zariadeniach a softvéroch, ktoré nie sú uvedené v zozname podporovaných zariadení a softvéru. 
  3. Poskytovateľ prijal nasledovné technické ochranné opatrenia: 
  1. SSL certifikát, 
  2. responzívny dizajn,
  3. zabezpečenie prístupu do platformy.

 

Článok XIII

Zmena digitálneho plnenia

  1. Ak sa má digitálne plnenie dodávať alebo sprístupňovať spotrebiteľovi počas určitej doby, poskytovateľ môže z opodstatnených dôvodov dohodnutých v zmluve zmeniť digitálne plnenie nad rozsah toho, čo je potrebné na zachovanie súladu s požiadavkami podľa reklamačného poriadku, ak
  1. spotrebiteľovi nevzniknú dodatočné náklady,
  2. spotrebiteľ bol o zmene oboznámený jasným a zrozumiteľným spôsobom a
  3. v prípadoch podľa odseku 2 sa spotrebiteľovi v dostatočnom predstihu poskytli na trvanlivom médiu údaje o vlastnostiach a čase vykonania zmeny a o práve odstúpiť od zmluvy podľa odseku 2 alebo o možnosti ponechať digitálne plnenie bez zmeny podľa odseku 3.

Zmluvné strany sa dohodli, že poskytovateľ je oprávnený meniť digitálne plnenie vtedy, ak si to vyžadujú okolnosti a je to nevyhnutné na zachovanie riadneho chodu digitálneho plnenia, napr. je to nevyhnutné na prispôsobenie digitálneho plnenia novému technickému prostrediu, zvýšenému počtu užívateľov, príp. nastali iné významné prevádzkové dôvody alebo nastali iné významné dôvody, ktoré obchodník nemohol pri uzatvorení zmluvy predpokladať.

   2. Ak zmena digitálneho plnenia negatívne ovplyvňuje prístup spotrebiteľa k digitálnemu plneniu alebo jeho užívanie, spotrebiteľ môže od zmluvy odstúpiť bez povinnosti poskytnúť obchodníkovi akúkoľvek náhradu, ibaže je negatívny vplyv zanedbateľný. Ak spotrebiteľ od zmluvy neodstúpi do 30 dní odo dňa doručenia oznámenia podľa odseku 1 písm. c) alebo odo dňa zmeny digitálneho plnenia, podľa toho, ktorý okamih nastane neskôr, právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy zaniká. Na odstúpenie od zmluvy sa vzťahuje článok XI týchto obchodných podmienok.

   3. Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy podľa odseku 2, ak mu poskytovateľ umožní ponechať si nezmenené digitálne plnenie bez dodatočných nákladov pre spotrebiteľa a neuskutočnenie zmeny nebude viesť k vzniku vady digitálneho plnenia.

 

Článok XIV

Recenzie zákazníkov

  1. Poskytovateľ zverejňuje recenzie objednávateľov, členov príp. iných osôb, ktoré využívali jeho služby na web stránke. Recenzie sú overované, nakoľko poskytovateľ zverejní recenziu len od osoby, s ktorou mal zmluvný vzťah.

 

Článok XV

Odstúpenie od zmluvy

  1. Odstúpenie od zmluvy objednávateľa, ktorým je spotrebiteľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona o ochrane spotrebiteľa. Odstúpenie od zmluvy objednávateľa, ktorým je podnikateľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, pričom ustanovenia tohto článku sa na neho nevzťahujú.
  2. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov poskytovateľa aj bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní odo dňa uzavretia zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie služieb alebo dodanie digitálneho obsahu, ktorý sa dodáva inak ako na hmotnom nosiči 

 

Poučenie o udelení súhlasu 

  1. Spotrebiteľ môže pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy poskytnúť obchodníkovi súhlas so začatím poskytovania služby. Poskytnutím tohto súhlasu spotrebiteľ stráca po úplnom poskytnutí služby právo na odstúpenie od zmluvy. 
  2. Spotrebiteľ môže pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy poskytnúť obchodníkovi súhlas s dodaním digitálneho plnenia. Poskytnutím tohto súhlasu spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy. 
  3. Spotrebiteľ môže tento súhlas poskytnúť pri odoslaní prihlášky, príp. po jej potvrdení iným vhodným spôsobom. 

 

Ako môže spotrebiteľ uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy

  1. Ak zostalo spotrebiteľovi v súlade s týmito obchodnými podmienkami a zákonom právo na odstúpenie od zmluvy zachované, môže ho uplatniť niektorým z nasledovných spôsobov:
  1. písomne zaslaním oznámenia do sídla poskytovateľa, 
  2. elektronickou poštou zaslaním oznámenia na studium@digitalnauniverzita.sk,
  3. zaslaním oznámenia do správy tejto platformy.

   2. Použiť pri tom môže vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy.

   3. Pre včasné odstúpenie od zmluvy, musí spotrebiteľ odoslať oznámenie o odstúpení od zmluvy najneskôr v posledný deň lehoty. 

 

Článok XVI

Povinnosti poskytovateľa pri odstúpení od zmluvy

  1. Poskytovateľ je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou, príp. jej časť ak spotrebiteľ neodstúpil od celej zmluvy. 
  2. Poskytovateľ vráti spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade, ak sa nedohodli inak. 

 

Článok XVII

Riešenie sporov

  1. Právne vzťahy, ktoré vzniknú medzi poskytovateľom a objednávateľom v súvislosti  s uzatvorením zmluvného vzťahu sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. 
  2. Účastníci tohto právneho vzťahu sa dohodli, že v prípade vzniku sporu je daná právomoc súdom Slovenskej republiky. 
  3. V prípade vzniku sporu medzi poskytovateľom a  spotrebiteľom, je spotrebiteľ oprávnený obrátiť sa na poskytovateľa so žiadosťou o nápravu, ak nie je spotrebiteľ spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo ak sa domnieva, že poskytovateľ porušil jeho práva. Žiadosť o nápravu je možné zaslať elektronickou poštou na e-mail studium@digitalnauniverzita.sk alebo poštou na adresu poskytovateľa. Pokiaľ poskytovateľ na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu niektorému zo subjektov alternatívneho riešenia sporov. 
  4. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu na príslušný subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk). 
  5. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, prevádzkovanou EÚ. Sťažnosť možno podať vyplnením online formulára na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SKPrávo voľby spomedzi subjektov alternatívneho riešenia sporov má spotrebiteľ. 
  6. Riešenia sporov niektorým zo subjektov alternatívneho riešenia sporov sa môže domáhať len spotrebiteľ, pričom týka sa len sporov vyplývajúcich zo spotrebiteľských zmlúv uzatvorených na diaľku. 

 

Článok XVIII

Zodpovednosť poskytovateľa za vady a reklamačné podmienky

  1. Zodpovednosť poskytovateľa za vady a podmienky uplatnenia a vybavenia reklamácie sa riadia príslušnými ustanoveniami reklamačného poriadku prijatého poskytovateľom a zverejnenom na internetovej stránke www.digitalnauniverzita.sk.  

 

Článok XIX

Ochrana osobných údajov

  1. Osobné údaje objednávateľa spracúva poskytovateľ v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a rady č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (ďalej len „GDPR“) a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov (ďalej len „zákon o OOU“).
  2. Podmienky spracúvania osobných údajov poskytovateľom sú špecifikované na webovej stránke www.digitalnauniverzita.sk v sekcii Ochrana osobných údajov. 

 

Článok XX

Autorské práva

  1. Všetok obsah zverejnený na platforme, web stránke, na oficiálnych účtoch na sociálnych sieťach, príp. na iných miestach, vytvorený poskytovateľom, resp. jeho zamestnancami a dodávateľmi je chránený  zákonom č. 185/2015 Z. z. autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov (ďalej len "autorský zákon"). Návštevník je oprávnený ho použiť len na súkromné účely za účelom získania informácií o činnosti poskytovateľa, štúdiu a činnosti klubu. Akékoľvek iné použitie obsahu, vrátane jeho rozmnožovania, kopírovania, šírenia, bez predchádzajúceho súhlasu poskytovateľa je zakázané.
  2. Objednávateľ berie na vedomie, že všetok obsah, ktorý mu je zverejnený, poskytnutý alebo sprístupnený v súvislosti s jeho členstvom v klube, vrátane všetkých textov, obrázkov, videí, nahrávok, prezentácií, študijných materiálov a pod. (ďalej len "obsah"),  je chránený autorským zákonom. Všetky majetkové práva k tomuto obsahu je oprávnený vykonávať len poskytovateľ. Objednávateľ berie na vedomie, že zaplatením členského nezískava žiadne majetkové práva k obsahu podľa autorského zákona.
  3. Objednávateľ sa zaväzuje používať tento obsah len na súkromné účely v súvislosti so svojim členstvom a zdržať sa akéhokoľvek neoprávneného používania tohto obsahu. Akékoľvek iné použitie obsahu, vrátane jeho zaznamenávania, rozmnožovania, kopírovania, šírenia, poskytnutia alebo sprístupnenia tretej osobe, úpravy alebo zmeny, bez predchádzajúceho súhlasu poskytovateľa je zakázané. 
  4. Objednávateľ je oprávnený obsah prehliadať, sťahovať, otvárať a spúšťať na osobné účely v súvislosti so svojim členstvom, avšak nie je oprávnený do neho žiadnym spôsobom zasahovať, meniť ho a upravovať.
  5. Objednávateľ nie je oprávnený vyhotovovať a zverejňovať záznam z lekcií, podujatí, okrem prípadov, kedy je na to vyzvaný poskytovateľom, príp. s jeho súhlasom. 
  6. Objednávateľ sa zaväzuje obsah ako aj prístup do platformy chrániť pred jeho neoprávneným sprístupnením alebo použitím tretími osobami. Objednávateľ sa zaväzuje, že obsah ani prístup do platformy nesprístupní žiadnej tretej osobe. 
  7. V prípade porušenia niektorej z týchto povinností je objednávateľ povinný nahradiť škodu, ktorú tým poskytovateľovi spôsobil, vrátane ušlého zisku. Objednávateľ, ktorý nie je spotrebiteľom, je tiež v prípade porušenia tejto povinnosti povinný zaplatiť zmluvnú pokutu vo výške ... EUR. Porušením autorských práv môže tiež dôjsť k naplneniu skutkovej podstaty trestného činu porušovania autorského práva podľa § 283 zákona č. 300/2005 Z. z. Trestný zákon v znení neskorších právnych predpisov. V prípade porušenia týchto povinností objednávateľom, príp. študentom je poskytovateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. 

 

Článok XXI

Platnosť zmluvy

  1. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa zvoleného obdobia trvania členstva. V prípade mesačného členstva objednávateľ súhlasí s automatickým predlžovaním obdobia uzatvorenia zmluvy na ďalší mesiac až do zrušenia premium členstva v súlade s čl. VI ods. 10 týchto obchodných podmienok.
  2. Zaplatením členského poplatku na ďalšie obdobie sa zmluva automaticky predlžuje na túto dobu. 
  3. Zmluva zaniká:
  1. v prípade nezaplatenia členského poplatku na ďalšie obdobie uplynutím času, na ktorý bola dohodnutá,
  2. dohodou zmluvných strán, 
  3. vymazaním užívateľského účtu, 
  4. vylúčením objednávateľa z klubu, 
  5. zrušením premium členstva, 
  6. vystúpením z klubu. 

 

   4. Objednávateľ je oprávnený kedykoľvek zrušiť premium členstvo v súlade s čl. VI ods. 10 týchto obchodných podmienok, v dôsledku čoho bude jeho prístup obmedzený na neplatené služby v rámci činnosti klubu. 

   5. Objednávateľ môže kedykoľvek vystúpiť z klubu vymazaním užívateľského účtu alebo zaslaním oznámenia na email poskytovateľa. Poskytovateľ po doručení oznámenia o vystúpení vymaže užívateľský účet objednávateľa.

   6. Poskytovateľ je oprávnený vylúčiť objednávateľa z klubu v prípadoch vyplývajúcich z týchto obchodných podmienok, a to

  1. ak je objednávateľ v omeškaní so zaplatením členského poplatku, 
  2. ak objednávateľ porušil tieto obchodné podmienky, podmjenky používania platformy, zákon alebo konal v rozpore s dobrými mravmi, 
  3. porušil autorské práva poskytovateľa alebo lektorov, 
  4. porušil podmienky používania platformy,
  5. ak má poskytovateľ dôvodné podozrenie, že objednávateľ poškodzuje dobré meno poskytovateľa, najmä zverejnením nepravdivých informácií, ohováraním a vyvolaním nebezpečenstva vzniku škody, 
  6. ak objednávateľ narúša pokojný priebeh činnosti klubu alebo vyvoláva konflikty a nepriateľskú atmosféru v klube, 
  7. ak iným závažným spôsobom porušuje tieto obchodné podmienky.

 

   7. Vylúčením z klubu táto zmluva zaniká ku dňu odoslania oznámenia o vylúčení. V prípade vylúčenia objednávateľ nemá nárok na vrátenie už zaplateného členského poplatku ani jeho alikvotnej časti ani na žiadnu inú náhradu. 

   8. Poskytovateľ má právo dočasne pozastaviť členstvo v klube v prípade, že má dôvodné podozrenie, že by mohli byť splnené podmienky pre vylúčenie člena z klubu. V prípade dočasného pozastavenia členstva v klube člen nemá nárok na vrátenie zaplateného členského poplatku ani jeho alikvotnej časti a to aj v prípade, ak sa preukáže, že nie sú splnené podmienky na vylúčenie člena z klubu. 

 

Článok XXII

Záverečné ustanovenia

  1. Tieto obchodné podmienky platia v znení uvedenom na web stránke v deň odoslania prihlášky, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
  2. Poskytovateľ  si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť tieto obchodné podmienky, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy. O zmene bude objednávateľ informovaný emailom alebo zverejnením oznamu na tabuli v platforme. 
  3. Tieto obchodné podmienky sú vypracované advokátskou kanceláriou Lanikova Group, s.r.o. pre prevádzkovateľa jazykovej školy, pričom sú chránené v zmysle zákona 185/2015 Z. z. Autorský zákon v znení neskorších právnych predpisov. Bez súhlasu autora je zakázané toto autorské dielo akýmkoľvek spôsobom použiť, a to najmä, nie však výlučne, kopírovať, zverejňovať, meniť, upravovať, rozširovať a inak zneužívať.
  4. Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 1.12.2024.