Najčastejšie slepé miesta marketérov
Popis kurzu
Braňo Macko, skúsený marketér, ti v prednáške odhalí najčastejšie chyby, ktoré môžu stáť zbytočne veľa peňazí aj stratených príležitostí. Aj malé nedostatky môžu mať veľký vplyv na výsledky, preto je dôležité vedieť, ako sa im vyhnúť.
Čo sa okrem toho ešte dozvieš?
- Ako identifikovať a vyhnúť sa najväčším marketingovým chybám.
- Ako optimalizovať marketingové stratégie, aby boli skutočne účinné
- Ako správne využívať rôzne marketingové kanály.
- Ako efektívne nastaviť komunikáciu s cieľovou skupinou.
Sekcia o lektorovi
Kto je Braňo Macko:
- Zakladateľ a kreatívny riaditeľ content marketingovej agentúry Ponyhouse.
- Predtým, ako založil vlastnú agentúru, pôsobil niekoľko rokov v renomovaných agentúrach, ako sú MUW Saatchi&Saatchi, Digitask či ADMA
- Počas svojej kariéry spolupracoval s významnými klientmi ako IBM, Telekom, RedBull, Sedita, 365.banka, RTVS a ďalšími.