Ako zvýšiť hodnotu značky cez porozumenie zákazníckym potrebám?

Popis kurzu

Dominika Babulicová ti v tejto prednáške ukáže na 4 case studies, ako práca s brand experience a zákazníckou skúsenosťou pomáha značkám rásť a redefinovať ich trhovú pozíciu.

Spôsob, akým si ľudia tvoria vzťah k značkám, sa za posledných päť rokov radikálne zmenil. Ako teda porozumieť novým očakávaniam spotrebiteľov?

Čo sa dozvieš?
- Ako porozumieť novým očakávaniam spotrebiteľov.
- Aké sú kľúčové spotrebiteľské trendy.
- Aké ponaučenia prinášajú 4 reálne prípadové štúdie.
- Ako aplikovať získané poznatky do vlastnej stratégie.

Sekcia o lektorovi

Kto je Dominika Babulicová?
- Marketingová riaditeľka Lighting Beetle*.
- Prepája marketingovú stratégiu, design thinking a zákaznícku skúsenosť pre rast značiek.
- Starala sa o B2C komunikáciu značiek Profesia a TEDxBratislava.