Ako osloviť, získať a udržať B2B zákazníkov

Popis kurzu

Ronald Klačman ti v tejto prednáške predstaví overené procesy a rámce, ktoré poskytujú opakovateľný a škálovateľný prístup k získaniu a udržaniu B2B zákazníkov. 

Nájsť zákazníkov môže byť jednoduché, ale získať ich a udržať ich je výzva. Ako ich premeniť na lojálnych a zabezpečiť, aby sa vracali?

Čo sa dozvieš?
- Ako identifikovať správnych zákazníkov a osloviť ich so správnym odkazom.
- Ako nastaviť predajný proces, ktorý funguje opakovane a škálovateľne.
- Prečo je starostlivosť o existujúcich zákazníkov kľúčová pre rast.
- Overené nástroje a frameworky, ktoré využívajú top B2B marketéri a sales tímy.

Tipy od Ronyho:

Salesloft

Outreach

Creative Samba (copywriting) 

Exit 5 (B2B marketing) 

Science says (practical marketing insights)

Esencializmus, Greg McKeown

Fanatical Prospecting, Jeb Blount

Think with Google (Consumer Insights)

30 Minutes to Presidents Club (sales)

JB Sales (sales)

Skill shop - kurzy od Google

Ronald Klacman LinkedIn

Sekcia o lektorovi

Kto je Ronald Klačman:
- Pôsobí ako Accelerated Growth Consultant v Google priamo v centrále Dublinu.
- Má skúsenosti so zvyšovaním príjmov a optimalizáciou riadenia výnosov.
- Pracoval v Salesforce, kde mal na starosti uzatváranie obchodov na strednom trhu.