Ako osloviť, získať a udržať B2B zákazníkov
Popis kurzu
Ronald Klačman ti v tejto prednáške predstaví overené procesy a rámce, ktoré poskytujú opakovateľný a škálovateľný prístup k získaniu a udržaniu B2B zákazníkov.
Nájsť zákazníkov môže byť jednoduché, ale získať ich a udržať ich je výzva. Ako ich premeniť na lojálnych a zabezpečiť, aby sa vracali?
Čo sa dozvieš?
- Ako identifikovať správnych zákazníkov a osloviť ich so správnym odkazom.
- Ako nastaviť predajný proces, ktorý funguje opakovane a škálovateľne.
- Prečo je starostlivosť o existujúcich zákazníkov kľúčová pre rast.
- Overené nástroje a frameworky, ktoré využívajú top B2B marketéri a sales tímy.
Tipy od Ronyho:
Salesloft
Outreach
Science says (practical marketing insights)
Fanatical Prospecting, Jeb Blount
Think with Google (Consumer Insights)
Sekcia o lektorovi
Kto je Ronald Klačman:
- Pôsobí ako Accelerated Growth Consultant v Google priamo v centrále Dublinu.
- Má skúsenosti so zvyšovaním príjmov a optimalizáciou riadenia výnosov.
- Pracoval v Salesforce, kde mal na starosti uzatváranie obchodov na strednom trhu.