Ako na produktovú stránku, ktorá predáva?
Popis kurzu
Optimalizácia stránky je kľúčová pre úspech e-shopu. Každý návštevník môže byť zákazníkom, ak ho stránka správne usmerní v rozhodovaní. Na prednáške s Jankou Švitelovou zistíš, ktoré prvky rozhodujú o úspechu produktovej stránky a ako ich správne nastaviť pre maximálny predaj.
Čo sa dozvieš?
- Ako navrhnúť prehľadný a funkčný layout produktovej stránky.
- Význam produktových obrázkov a galérie pri rozhodovaní zákazníkov.
- Ako optimalizovať “Buy” sekcie – tlačidlo kúpiť, cena, dostupnosť.
- Ako písať predajné popisy produktov.
- Ako využiť pomocný obsah, aby ste zákazníkom pomohli s rozhodovaním.
Sekcia o lektorovi
Kto je Janka Švitelová:
- Certifikovaná UX konzultantka.
- Pomáha e-shopom zlepšiť ich stránku a zvýšiť konverzie.
- Aktuálne pôsobí v konzultačnej spoločnosti Opinest, ktorá pomáha e-commerce firmám identifikovať slabé miesta a optimalizovať ich online predaj.