Ako na produktovú stránku, ktorá predáva?

Popis kurzu

Optimalizácia stránky je kľúčová pre úspech e-shopu. Každý návštevník môže byť zákazníkom, ak ho stránka správne usmerní v rozhodovaní.  Na prednáške s Jankou Švitelovou zistíš, ktoré prvky rozhodujú o úspechu produktovej stránky a ako ich správne nastaviť pre maximálny predaj.

Čo sa dozvieš?
- Ako navrhnúť prehľadný a funkčný layout produktovej stránky.
- Význam produktových obrázkov a galérie pri rozhodovaní zákazníkov.
- Ako optimalizovať “Buy” sekcie – tlačidlo kúpiť, cena, dostupnosť.
- Ako písať predajné popisy produktov.
- Ako využiť pomocný obsah, aby ste zákazníkom pomohli s rozhodovaním.

Sekcia o lektorovi

Kto je Janka Švitelová:
- Certifikovaná UX konzultantka.
- Pomáha e-shopom zlepšiť ich stránku a zvýšiť konverzie.
- Aktuálne pôsobí v konzultačnej spoločnosti Opinest, ktorá pomáha e-commerce firmám identifikovať slabé miesta a optimalizovať ich online predaj.