Čitateľský klub Martinus
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)

32,92 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Prečítate na zariadeniach:

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)

The Brand Gap

How to Bridge the Distance Between Business Strategy and Design

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this... Čítať viac

Vydavateľstvo
Pearson, 2004
Počet strán
208

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

32,92 €

Na sklade 2 ks
Posielame ihneď
Túto knihu máme síce aktuálne na sklade, máme však už iba posledné kusy. Ak ju chcete mať rýchlo, ponáhľajte sa! Dodanie ďalších môže trvať dlhšie, zvyčajne do 29 dní.
Sledovať dostupnosť

Naši škriatkovia odporúčajú

Kolektív autorov - Insiderské príbehy
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
32,92 €

Viac o knihe

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to produce a “charismatic brand”—a brand that customers feel is essential to their lives.

In an entertaining two-hour read you’ll learn:

  • the new definition of brand
  • the five essential disciplines of brand-building
  • how branding is changing the dynamics of competition
  • the three most powerful questions to ask about any brand
  • why collaboration is the key to brand-building
  • how design determines a customer’s experience
  • how to test brand concepts quickly and cheapl
  • the importance of managing brands from the inside
  • 220-word brand glossary
Naše katalógové číslo
273040
Počet strán
208
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
136×203 mm
Hmotnosť
296 g
ISBN
9780321348104
Rok vydania
2004
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Pearson
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Kúpte spolu
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
Kniha: Support (Michal Truban)
46,87 €

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

Kúpte spolu
Kniha: The Brand Gap (Marty Neumeier)
Kniha: Support (Michal Truban)
46,87 €
Ak sa sústredíte na pozitívne veci, začnete v sebe rozvíjať pozitívne emócie.
Začať chat