Sign in to confirm you’re not a bot
This helps protect our community. Learn more

Intro

0:00

Čo ťa priťahovalo k móde?

1:44

Koľko rokov si mala?

4:32

Ako vznikla Janatini?

5:18

Vedela si, že hľadáš názov značke, ktorá raz môže byť aj väčšia, cítila si to v sebe prirodzene?

7:20

Kedy bol ten moment, keď si si uvedomila, že by si chcela niečo vlastné, ako to vzniklo?

8:35

Bolo to voľnočasové oblečenie alebo ako si sa medzičasom vyprofilovala?

11:18

Mala si pred tým skúsenosti so šitím?

12:39

Kde hľadáš ľudí, ktorí ti to ušijú?

14:57

Ako ti pomáha to, že si influencerka?

17:24

O čom je značka janatini?

18:18

Čo je najsilenejšia emócia, ktorú chceš, aby si spájali ľudia s tvojou značkou, keď nosia tvoje oblečenie?

20:19

Množstvo influencerov, ktorí robia oblečenie (merch) to robia preto, aby zarobili maximum z toho, že majú silné meno. My sme ťa aj vnímali, že to nie je len taký klasický merch, ale išla si do toho s dušou. AKo to vnímaš?

22:15

Tvoje zákazníčky sa nevyskytujú na Instagrame, kto je tvoja cieľová skupina?

23:25

Čo je to pop up store?

26:22

Podnikala si aj pred tým, ako si založila značku?

27:20

Ak by si vedela niečo zmeniť, pripravovala by si sa na to viac?

29:57

Aké máš plány do budúcna so značkou Janatini?

32:15

Cítiš to tak, že by si to chcela preklopiť z influencerstva primárne do značky?

34:12

Čo by si odporučila našim poslucháčom v súvislosti s marketingom?

37:20
#194 PODCAST: janatini - Ako vyzerá cesta influencera k vlastnej značke?
0Likes
66Views
2023Sep 25
viac informácii: https://www.levosphere.sk/ Jana Tomas je v módnom priemysle už 27 rokov, počas týchto rokov si prešla cestou od influencingu k vlastnej značke oblečenia janatini. Celý tento brand vystavala na emócii pohodlia, ktoré však nie je na úkor štýlu. Jej cesta nebola jednoduchá. Svoj prvý kúsok si ušila sama, pretože jej predstavy nevedel nikto zhmotniť. Aktuálne Jana nestíha ani vyrábať, pretože všetko, čo sa vyrobí, sa aj hneď predá. Čo stojí za týmto úspechom, nám prezrádza v rozhovore. 00:00 Intro 1:03: Predstavenie hostky Jany Tomas, známej ako Janatini 1:44 Čo ťa priťahovalo k móde? 4:32 Koľko rokov si mala? 5:18 Ako vznikla Janatini? 7:20 Vedela si, že hľadáš názov značke, ktorá raz môže byť aj väčšia, cítila si to v sebe prirodzene? 8:35 Kedy bol ten moment, keď si si uvedomila, že by si chcela niečo vlastné, ako to vzniklo? 11:18 Bolo to voľnočasové oblečenie alebo ako si sa medzičasom vyprofilovala? 12:39 Mala si pred tým skúsenosti so šitím? 14:57 Kde hľadáš ľudí, ktorí ti to ušijú? 17:24 Ako ti pomáha to, že si influencerka? 18:18 O čom je značka janatini? 20:19 Čo je najsilenejšia emócia, ktorú chceš, aby si spájali ľudia s tvojou značkou, keď nosia tvoje oblečenie? 22:15 Množstvo influencerov, ktorí robia oblečenie (merch) to robia preto, aby zarobili maximum z toho, že majú silné meno. My sme ťa aj vnímali, že to nie je len taký klasický merch, ale išla si do toho s dušou. AKo to vnímaš? 23:25 Tvoje zákazníčky sa nevyskytujú na Instagrame, kto je tvoja cieľová skupina? 26:22 Čo je to pop up store? 27:20 Podnikala si aj pred tým, ako si založila značku? 29:57 Ak by si vedela niečo zmeniť, pripravovala by si sa na to viac? 32:15 Aké máš plány do budúcna so značkou Janatini? 34:12 Cítiš to tak, že by si to chcela preklopiť z influencerstva primárne do značky? 37:20 Čo by si odporučila našim poslucháčom v súvislosti s marketingom?
📖 podcasty o PRÍEBHOCH ZNAČIEK
Levosphere

Levosphere

802 subscribers

🧭 podcasty o STRATÉGII

1

#209: Ako ovplyvňuje marketingová stratégia politické kampane?

Levosphere
2

#208 DIAGNÓZA PODNIKATEĽ: Stratégia je pravidlo o rozhodovaní sa

Levosphere
3

#204 Princípy úspešnej marketingovej stratégie

Levosphere
4

#200 VIDEOšpeciál od Anky a Nadi s Andrejom Csinom: Ako vydržať a tvoriť dlhodobo?

Levosphere
5

#199 VIDEOpodcast: Ambisio - Ako rásť vďaka rebrandingu?

Levosphere
6

#198 PODCAST: ActiveKids - Investovať do stratégie značky, alebo hľadať lacné riešenia?

Levosphere
7

#197 PODCAST: Ako zvláda Terno budovať dve odlišne značky naraz?

Levosphere

#194 PODCAST: janatini - Ako vyzerá cesta influencera k vlastnej značke?

Levosphere
9

#193 PODCAST: Čo dokáže generácia Z s minimom zdrojov?

Levosphere
10

#192 VIDEOpodcast: Aký je rozdiel medzi vizuálnou identitou za 1 000 € v. 10 000 €?

Levosphere
11

#191 PODCAST: Muziker - Ako rebrandovať značku bez straty doterajších úspechov?

Levosphere
12

#189 PODCAST: Partners Group - Dá sa predbehnúť svoja vlastná vízia?

Levosphere
13

#183 VIDEOpodcast: Dá sa prežiť, keď sa dostane firma do krízy?

Levosphere
14

#182 PODCAST: Ako si podmaniť niche segment v gastre?

Levosphere
15

#181 PODCAST: Chcete funkčný a zapamätateľný názov značky?

Levosphere
16

#180 PODCAST: Implementovať stratégiu v čase krízy?

Levosphere
17

#178 VIDEOpodcast: Chcete mať súhru 4P & značky a zistiť, ako to robí Coca-Cola?

Levosphere
18

#177 PODCAST: Curaprox - Je vaše strategické PREČO kľúčom k úspechu?

Levosphere
19

#174 PODCAST: Čo si môžu zobrať marketéri z developerského sveta?

Levosphere
20

#173 PODCAST: Ako dlho vydržíte bez marketingovej stratégie?

Levosphere
21

#171 PODCAST: Čo robí trendsetter inak ako konkurencia?

Levosphere
22

#169 PODCAST: Martin Knut - Aký je rozdiel medzi stratégom a kreatívcom?

Levosphere
23

#164 PODCAST: Dajana Rodriguez - ako sa z handmade výrobcu stať veľkou značkou

Levosphere
24

#163 PODCAST: Vely - nepodceňujte stratégiu, prináša stabilitu a oporu značky

Levosphere
25

#162 VIDEOPODCAST: Ako využiť marketingovú stratégiu pre rast e-shopu

Levosphere
26

#158 PODCAST: Pretlak - ako sa robí marketing pre marketérov

Levosphere
27

#157 PODCAST: Ján Gordulič o Silných rečiach - Ako vybudovať niečo, čo tu ešte nebolo

Levosphere
28

#156 PODCAST: Malinna - mať produkt nestačí, trh je preplnený, musíte sa odlíšiť

Levosphere
29

#155 PODCAST: Otvorte si myseľ! Vizuálna identita značky nie je o logu

Levosphere
30

#154 PODCAST: 365 - banka s názorom, ktorá si nebojácne razí cestu

Levosphere
31

#153 PODCAST: Prieskum v praxi - emócie sú spúšťačom úspechu biznisu, vyťažte z toho

Levosphere
32

#151 PODCAST: Slovíno - keď dáte zákazníkom len 1 možnosť, oslobodíte ich

Levosphere
33

#150 PODCAST: Kontentino - ako premeniť problém na globálny biznis

Levosphere
34

#149 PODCAST: Michal Vašečka - Slováci, toto potrebujete počuť

Levosphere
35

#148 PODCAST: Prieskum v praxi - domýšľavosť sa nevypláca, dáta v prieskumoch áno

Levosphere
36

#145 PODCAST: Lidl - škola využívania insightov pre všetkých

Levosphere
37

#144 PODCAST: Prieskum v praxi - Čo Slovák, to múdrosť. Ako sme sa zmenili?

Levosphere
38

#141 PODCAST: Vaši zákazníci sú zmätení, pochopte ako sa cítia a vyhráte

Levosphere
39

#140 PODCAST: Odkrytá podstata marketingu očami profesora UK

Levosphere
40

#135 PODCAST: Ako dosiahnuť, aby zákazníci robili, čo chcete

Levosphere
41

#131 PODCAST: Kávoholik – aj dobrá káva potrebuje dobrú stratégiu

Levosphere
42

#130 PODCAST: Tieto chyby pri stratégii určite nerobte

Levosphere
43

#128 PODCAST: Prečo venovať pozornosť športovému marketingu?

Levosphere
44

#127 PODCAST: Má váš nápad zmysel? Zvalidujte ho

Levosphere
45

#123 PODCAST: Design thinking – keď značka rozmýšľa za nás

Levosphere
46

#115 VIDEO PODCAST: Vízia - nebojte sa snívať srdcom, zákazníci vás budú nasledovať

Levosphere
47

#104 PODCAST: Zľavomat - keď sa rebranding značky podarí

Levosphere
48

#103 PODCAST: Digitálna stratégia prakticky

Levosphere
49

PODCAST: O magnetizujúcom online kurze a prečo je dobré ho mať

Levosphere
50

#101 PODCAST: Poradca podnikateľa - ako vybudovať značku, ktorá vydrží desaťročia

Levosphere
51

#100 PODCAST: Crème de la Crème podcast

Levosphere
52

#97 PODCAST: KOTLER V PRAXI 12. diel - Životný cyklus produktu

Levosphere
53

#93 PODCAST: KOTLER V PRAXI 11. diel - Proces vývoja nového produktu

Levosphere
54

#89 PODCAST: KOTLER V PRAXI 10. diel - Úvod do teórie produktu

Levosphere
55

#84 PODCAST: KOTLER V PRAXI 9. diel - Teória positioningu

Levosphere
56

#83 PODCAST: Michal Vašečka - Slováci pohľadom sociológa

Levosphere
57

#80 PODCAST: KOTLER V PRAXI 8. diel - 4 stratégie výberu cieľovej skupiny

Levosphere
58

#79 PODCAST: Bory Mall - Ako na marketing nákupného centra?

Levosphere
59

#77 PODCAST: Lifestyle prieskum - Slováci očami dát

Levosphere
60

#76 PODCAST: KOTLER V PRAXI 7. diel - ako segmentovať trh

Levosphere
61

LIVE PODCAST Black Friday: Pomáhame lokálnym biznisom

Levosphere
62

#72 PODCAST: Neuromarketing - otvorte dvere do ľudskej mysle

Levosphere
63

#71 PODCAST: KOTLER V PRAXI 6. diel - Preniknite do rozhodovania spotrebiteľa

Levosphere
64

#70 PODCAST: Martinus - Ako uviesť knihu na trh

Levosphere
65

#67 PODCAST: KOTLER V PRAXI 5. diel - Čo je spotrebiteľské správanie

Levosphere
66

#66 PODCAST: Cieľová skupina a jej insight

Levosphere
67

#63 PODCAST: KOTLER V PRAXI 4. diel - Zákazník v centre pozornosti

Levosphere
68

#59 PODCAST: KOTLER V PRAXI 3. diel - aké sú možnosti rastu podniku

Levosphere
69

#55 PODCAST: KOTLER V PRAXI 2. diel - Marketing a jeho úloha v rozvoji podniku

Levosphere
70

#42 PODCAST: BONUS - Ako pristúpiť k značke zamestnávateľa

Levosphere
71

#39 PODCAST: Stratégia sociálnych sietí

Levosphere
72

#36 PODCAST: Ako úspešne robiť biznis na LinkedIn

Levosphere
73

#28 PODCAST: Príbeh o malej miestnej lovebrand Color Boom

Levosphere
74

#24 PODCAST: Zvýšte predajnosť vďaka psychológií

Levosphere
75

#21 PODCAST: Prieskum trhu - ako nám dáta pomôžu priblížiť sa k zákazníkovi

Levosphere
76

#20 PODCAST: Cestovný ruch nie je len dovolenka

Levosphere
77

#17 PODCAST: Ako na najčastejší problém vo firmách, chaos?

Levosphere
78

KOTLER V PRAXI #1 - 5 koncepcií marketingového riadenia

Levosphere
79

#15 PODCAST: Ako na marketing v neziskovom sektore

Levosphere
80

#14 PODCAST: Kráľovná marketingu - značka a jej hodnota

Levosphere
81

#11 PODCAST: Čo je trade marketing a ako vám môže pomôcť?

Levosphere
82

#8 PODCAST: Brand marketing - svoju značku je treba poznať až do čriev a doslova ju vypitvať!

Levosphere
83

#7 PODCAST: Biznis marketingová stratégia

Levosphere
84

#212: Presvedčia vás dáta, že budovanie značky má zmysel?

Levosphere
85

#216: Brand Slovensko - Ako je na tom Slovensko ako značka?

Levosphere
86

#216: BONUS: Brand Slovensko - Ako je na tom Slovensko ako značka?

Levosphere
87

#218: Čo ponúka vzdelávací systém mladým marketérom?

Levosphere
88

#222 Využívate čísla v biznise vo svoj prospech?

Levosphere
89

#224: Cenné skúsenosti o Táni Ondrejkovej, Pelikáne a Jame Levovej?

Levosphere
90

#225: Ako zvládnuť rozdielne očakávania v marketingu v rodinných podnikoch?

Levosphere
91

#228: Ako predávať, keď sa 95% nákupných rozhodnutí deje podvedome?

Levosphere
92

#230 Niceboy: Aké strategické rozhodnutia stáli za vzostupom značky?

Levosphere
93

#234 Footshop: Z nuly k e-commerce impériu v streetwear

Levosphere
94

#235 Margarita Fries - Rozdiely v budovaní značiek v Česku a na Slovensku

Levosphere
95

#236 Slevomat: Čo pomôže značke vymaniť sa zo zliav a začať budovať hodnotu?

Levosphere
96

#238 101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi

Levosphere
97

#239 Strategické výhody ESG a CSR pre podnikateľov

Levosphere
98

#241 Decathlon rebranduje: Adaptácia na digitálny vek a súčasné výzvy

Levosphere
99

#242 Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu

Levosphere
100

#245 LinkedIn kolotočári radia: Ako využiť LinkedIn pre vaše podnikanie

Levosphere
101

#247 Proces formovania biznis marketingovej stratégie

Levosphere
102

#253 V mysli CZ komunikačného stratéga: Tomáš Mrkvička o marketingu

Levosphere
103

#258 "Pre viac ďakujem" od Balónikový svet

Levosphere
104

#259 Zradné hormóny šťastie

Levosphere
105

#260 Kompetencie stratéga

Levosphere
106

#266 ČISTÁ STRATÉGIA, ŽIADNA NÁHODA: Live w/GUDVIO

Levosphere
107

#268 JEDNA VETA NESTAČÍ: Prečo positioning rozhoduje o úspechu

Levosphere
108

#269 RITSON VS. SHARP: Rozdielne svety marketingu

Levosphere
109

#270 ESENCIA JEDINEČNOSTI: Marketing v regulovanom segmente

Levosphere
110

#271 Najprv slovo, potom obraz: Stratégia, základ značky!

Levosphere
111

#272 LINKBUILDING BUDUJE VZŤAHY: Nie je to málo muziky za veľa roboty?

Levosphere
2 unavailable videos are hidden