2 min. čítanie

Koncom mesiaca LinkedIn zruší lookalike publiká

Od 29. februára 2024 na LinkedIne nebude možné vytvoriť nové lookalike audiences. Dáta existujúcich lookalike audiences sa už nebudú obnovovať. Aktívne kampane, ktoré budú v prelomovom období využívať takéto cielenie, budú pokračovať v doručovaní s použitím statického publika.

Koncom mesiaca LinkedIn zruší lookalike publiká
Zdroj: Depositphotos

Ako si s tým poradiť? Platforma odporúča namiesto lookalike audiences využívať Predictive audiences na zdroje údajov ako sú zoznamy kontaktov, konverzie alebo dáta z Lead Gen Form. Ďalšou možnosťou je Audience Expansion pre Matched Audiences a cielenie na základe LinkedIn atribútov, ako sú zručnosti alebo záujmy. Tieto možnosti pomôžu zväčšiť dosah a identifikovať potenciálnych kupujúcich s najväčšou pravdepodobnosťou konverzie.

Od marca skončia aj Lookalike API. Zákazníci, ktorí na vytvorenie lookalike audience využívajú Marketing Partnera ako napríklad HubSpot, o túto možnosť prídu.

Pri kampaniach, ktoré využívajú lookalike audiences, je potrebné pridať Predictive audiences alebo povoliť Audience Expansion. Nevyužité lookalike audiences budú po 30 dňoch archivované a ich použitie bude statické. Archivované Lookalike audiences budú exspirované a odstránené.

Predictive audiences bude možné vytvárať len z jedného zdroja údajov (Lead Gen Form, zoznam kontaktov alebo konverzie) a musia mať minimálne 300 členov. Audience Expansion je zase zakázaná pre kampane s Predictive audiences.

Celkovo sú tieto zmeny súčasťou snahy LinkedInu o lepšie cielenie a dosahovanie relevantných cieľových skupín pre reklamné kampane.

Zdieľať článok
Redakcia

Ecommerce Bridge je online médium pre e-shopy, marketérov a všetkých fanúšikov e-commerce. Prinášame novinky, trendy, videorozhovory, podcasty a odborné články od profesionálov z brandže. Sledujeme aktuálne dianie a publikujeme pravidelný prehľad udalostí zo sveta e-commerce a marketingu.

Týždenný podcast UPdate
Podobné články
Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce
3 min. čítanie

Moderovanie obsahu na TikToku: Nové dáta EÚ a ich vplyv na e-commerce

TikTok zverejnil štvrtú správu o transparentnosti podľa Zákona o digitálnych službách (DSA), ktorá poskytuje jasnejší pohľad na praktiky moderácie obsahu na tejto obľúbenej sociálnej sieti. Dokument mapuje obdobie od júla do decembra 2024 a prináša niekoľko kľúčových zistení dôležitých pre e-commerce stratégie.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z
4 min. čítanie

Yope: Nová aplikácia, ktorá dobýva srdcia generácie Z

Sociálna sieť Yope sa zameriava na súkromné zdieľanie fotografií v skupinách. Mladí používatelia ju rýchlo prijali a v súčasnosti si získava čoraz väčšiu popularitu. Zároveň vzbudzuje veľký záujem medzi venture kapitalistami. Aplikácia sa môže pochváliť pôsobivými číslami: denne ju využíva 800-tisíc aktívnych používateľov a mesačne až 2,2 milióna.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?
3 min. čítanie

Nová éra objavovania: Prečo TikTok zatieňuje tradičné vyhľadávače?

Najnovšie údaje od spoločnosti Ipsos odhaľujú, že zákazníci používajú video platformy ako TikTok pri hľadaní nápadov pre svoje nákupy. Zistilo sa, že 3 zo 4 nakupujúcich na TikToku považujú túto platformu za najrelevantnejšiu pri objavovaní nových značiek a produktov. Tento výskum sa snaží dokázať, že tradičné vyhľadávače už nie sú hlavným prostriedkom, cez ktorý spotrebitelia […]

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Prečítať článok
Bridge Now

Najnovšie správy práve TERAZ

10+ neprečítaných

10+