If playback doesn't begin shortly, try restarting your device.
•
You're signed out
Videos you watch may be added to the TV's watch history and influence TV recommendations. To avoid this, cancel and sign in to YouTube on your computer.
CancelConfirm
Share
An error occurred while retrieving sharing information. Please try again later.
AK NEVIEŠ KAM IDEŠ, PRÍDEŠ KAM NECHCEŠ
V marketingu je to podobne, ako v šachu. Ak si dopredu nenaplánujete svoje kroky, je možné, že vám ich naplánuje váš súper a vy začnete hrať jeho hru…
Až príliš často sa stretávam s tým, že firmy podcenia strategické plánovanie svojej značky. Obzvlášť, ak sa jedna o začínajúcich podnikateľov, ktorí budujú svoj prvý biznis. Akoby ani neočakávali, že sa im v budúcnosti bude dariť a porastú.
Pri stavbe budovy, je nevyhnutné, aby architekt navrhol presný plán, ako bude budova vyzerať, pričom by mal počítať aj s prípadným rozšírením a úpravami. Rovnako aj marketingové plánovanie definuje to, ako bude vaša značka vyzerať a ako bude rásť.
0:06 - Strategické plánovanie
0:50 - Definícia značky
2:15 - Porovnanie s konkurenciou
2:35 - Cieľová skupina
3:46 - Analýza trhu
4:50 - Analýza konkurencie
5:15 - Pozícia značky
5:35 - Marketingové plánovanie
7:21 - Komunikačná stratégia
9:06 - Výzva pre teba…...more
AK NEVIEŠ KAM IDEŠ, PRÍDEŠ KAM NECHCEŠ
V marketingu je to podobne, ako v šachu. Ak si dopredu nenaplánujete svoje kroky, je možné, že vám ich naplánuje váš súper a vy začnete hrať jeho hru…
Až príliš často sa stretávam s tým, že firmy podcenia strategické plánovanie svojej značky. Obzvlášť, ak sa jedna o začínajúcich podnikateľov, ktorí budujú svoj prvý biznis. Akoby ani neočakávali, že sa im v budúcnosti bude dariť a porastú.
Pri stavbe budovy, je nevyhnutné, aby architekt navrhol presný plán, ako bude budova vyzerať, pričom by mal počítať aj s prípadným rozšírením a úpravami. Rovnako aj marketingové plánovanie definuje to, ako bude vaša značka vyzerať a ako bude rásť.
0:06 - Strategické plánovanie
0:50 - Definícia značky
2:15 - Porovnanie s konkurenciou
2:35 - Cieľová skupina
3:46 - Analýza trhu
4:50 - Analýza konkurencie
5:15 - Pozícia značky
5:35 - Marketingové plánovanie
7:21 - Komunikačná stratégia
9:06 - Výzva pre teba…...more