Sign in to confirm you’re not a bot
This helps protect our community. Learn more
Chianna way - Strategické marketingové plánovanie
4Likes
412Views
2019Aug 26
AK NEVIEŠ KAM IDEŠ, PRÍDEŠ KAM NECHCEŠ V marketingu je to podobne, ako v šachu. Ak si dopredu nenaplánujete svoje kroky, je možné, že vám ich naplánuje váš súper a vy začnete hrať jeho hru… Až príliš často sa stretávam s tým, že firmy podcenia strategické plánovanie svojej značky. Obzvlášť, ak sa jedna o začínajúcich podnikateľov, ktorí budujú svoj prvý biznis. Akoby ani neočakávali, že sa im v budúcnosti bude dariť a porastú. Pri stavbe budovy, je nevyhnutné, aby architekt navrhol presný plán, ako bude budova vyzerať, pričom by mal počítať aj s prípadným rozšírením a úpravami. Rovnako aj marketingové plánovanie definuje to, ako bude vaša značka vyzerať a ako bude rásť. 0:06 - Strategické plánovanie 0:50 - Definícia značky 2:15 - Porovnanie s konkurenciou 2:35 - Cieľová skupina 3:46 - Analýza trhu 4:50 - Analýza konkurencie 5:15 - Pozícia značky 5:35 - Marketingové plánovanie 7:21 - Komunikačná stratégia 9:06 - Výzva pre teba

Chianna way

8 subscribers