If playback doesn't begin shortly, try restarting your device.
•
You're signed out
Videos you watch may be added to the TV's watch history and influence TV recommendations. To avoid this, cancel and sign in to YouTube on your computer.
CancelConfirm
Share
An error occurred while retrieving sharing information. Please try again later.
1,766 views • Dec 1, 2023 • #brandstrategy #GymBeam #brand
Show less
Juraj Pobjecký pôsobí na pozícii Head of Strategy v Isadore a na pozícii Strategy Director v marketingovej agentúre Darwin and the Machines. Okrem iného sa môže pochváliť aj titulom Strategy Director roka za kampaň Fofola a Marketérom roka za kampaň pre Isadore, ktorá dokonca získala zlatú Euro Effie. Reklama ho stále nesmierne baví aj napriek tomu, že sa v týchto vodách pohybuje už viac ako 12 rokov. Vo svojej prednáške nám vysvetlí, ako pristupovať k zberu najužitočnejších dát a informácii pre nastavenie stratégie značky.
V prednáške sa okrem iného dozviete:
🔸Čo je marketingová stratégia a ako k nej pristupovať v súvislosti so značkou?
🔸Ako dizajnovať prieskumy tak, aby priniesli správne a užitočné dáta?
🔸Ako s informáciami z prieskumov ďalej pracovať?
🔸Prečo je dôležité poznať kľúčové potreby cieľovej skupiny?
🔸Ako v reklame pracovať s emóciami?
Ak sa vám video páčilo, podporte ho lajkom a zdieľaním. Aby ste nepremeškali podobné predn…...more
Juraj Pobjecký I Ako pristupovať k zberu dát pre nastavenie stratégie značky I Isadore
11Likes
1,766Views
2023Dec 1
Juraj Pobjecký pôsobí na pozícii Head of Strategy v Isadore a na pozícii Strategy Director v marketingovej agentúre Darwin and the Machines. Okrem iného sa môže pochváliť aj titulom Strategy Director roka za kampaň Fofola a Marketérom roka za kampaň pre Isadore, ktorá dokonca získala zlatú Euro Effie. Reklama ho stále nesmierne baví aj napriek tomu, že sa v týchto vodách pohybuje už viac ako 12 rokov. Vo svojej prednáške nám vysvetlí, ako pristupovať k zberu najužitočnejších dát a informácii pre nastavenie stratégie značky.
V prednáške sa okrem iného dozviete:
🔸Čo je marketingová stratégia a ako k nej pristupovať v súvislosti so značkou?
🔸Ako dizajnovať prieskumy tak, aby priniesli správne a užitočné dáta?
🔸Ako s informáciami z prieskumov ďalej pracovať?
🔸Prečo je dôležité poznať kľúčové potreby cieľovej skupiny?
🔸Ako v reklame pracovať s emóciami?
Ak sa vám video páčilo, podporte ho lajkom a zdieľaním. Aby ste nepremeškali podobné prednášky z Marketingových štvrtkov, nezabudnite odoberať kanál GymBeam Košice. 🔥
Sledujte nás:
▶ 💻 na webe: https://bit.ly/3Q7WPGT
▶ 📸 na Instagrame: https://bit.ly/3QahLwZ
▶ 👍 na Facebooku: https://bit.ly/46kHKr2
GymBeam - Eshop s progresívnymi potravinami
#GymBeam#MarketingovyStvrtok#JurajPobjecky#marketing#brandstrategy#brand#fofola#isadore…...more