Sign in to confirm you’re not a bot
This helps protect our community. Learn more
Juraj Pobjecký I Ako pristupovať k zberu dát pre nastavenie stratégie značky I Isadore
11Likes
1,766Views
2023Dec 1
Juraj Pobjecký pôsobí na pozícii Head of Strategy v Isadore a na pozícii Strategy Director v marketingovej agentúre Darwin and the Machines. Okrem iného sa môže pochváliť aj titulom Strategy Director roka za kampaň Fofola a Marketérom roka za kampaň pre Isadore, ktorá dokonca získala zlatú Euro Effie. Reklama ho stále nesmierne baví aj napriek tomu, že sa v týchto vodách pohybuje už viac ako 12 rokov. Vo svojej prednáške nám vysvetlí, ako pristupovať k zberu najužitočnejších dát a informácii pre nastavenie stratégie značky. V prednáške sa okrem iného dozviete: 🔸Čo je marketingová stratégia a ako k nej pristupovať v súvislosti so značkou? 🔸Ako dizajnovať prieskumy tak, aby priniesli správne a užitočné dáta? 🔸Ako s informáciami z prieskumov ďalej pracovať? 🔸Prečo je dôležité poznať kľúčové potreby cieľovej skupiny? 🔸Ako v reklame pracovať s emóciami? Ak sa vám video páčilo, podporte ho lajkom a zdieľaním. Aby ste nepremeškali podobné prednášky z Marketingových štvrtkov, nezabudnite odoberať kanál GymBeam Košice. 🔥 Sledujte nás: ▶ 💻 na webe: https://bit.ly/3Q7WPGT ▶ 📸 na Instagrame: https://bit.ly/3QahLwZ ▶ 👍 na Facebooku: https://bit.ly/46kHKr2 GymBeam - Eshop s progresívnymi potravinami #GymBeam #MarketingovyStvrtok #JurajPobjecky #marketing #brandstrategy #brand #fofola #isadore

GymBeam Košice

1.95K subscribers