If playback doesn't begin shortly, try restarting your device.
•
You're signed out
Videos you watch may be added to the TV's watch history and influence TV recommendations. To avoid this, cancel and sign in to YouTube on your computer.
CancelConfirm
Share
An error occurred while retrieving sharing information. Please try again later.
Vyhľadávač Google pridáva nové a nové funkcionality, vďaka ktorým nemusíme ísť na žiadnu ďalšiu webstránku a porovnáme si ceny chladničky, rezervujeme ubytovanie v hoteli alebo zistíme, aké bude zajtra počasie.
Mnohé spoločnosti tak čelia novej konkurencii v podobe giganta. Ako sa s tým popasovať? Ako diverzifikovať riziko poklesu návštevnosti z Google? A otázka, ktorá bude dôležitá pre každú spoločnosť dodávajúcu službu: čo keď vo vyhľadávačoch bude dobre naučená umelá inteligencia?
Odpovede hľadali marketing technology lead spoločnosti Kiwi Roman Studený a konzultantka Basta digital Katarína Duníková.
00:00:00 Úvod.
00:01:32 Pelikán vs Kiwi. Aký je rozdiel?
00:03:50 B2B2C pri letenkách?
00:06:20 Aké kanály lákajú najviac?
00:11:57 Kde sa dá ešte rásť?
00:13:05 Brandová a nebrandová SEO komunikácia.
00:16:18 Letenky na vrchu vyhľadávania. Ako s tým pracujete?
00:22:48 Ako integrujete do Googlu?
00:24:49 Zaznamenali ste nárast návštev z Bingu?
00:27:30 Prečo sme sa zľakli AI?
00:31:39 Ako optimalizovať pri AI?
🔴 Instagram: @basta_digital
🔴 Facebook: facebook.com/bastadigital
🔴 Web: bastadigital.com
🔴 Newsletter: bastadigital.com/newsletter/…...more
Marketing k obedu: Oplatí sa riskovať závislosť na Google?
Vyhľadávač Google pridáva nové a nové funkcionality, vďaka ktorým nemusíme ísť na žiadnu ďalšiu webstránku a porovnáme si ceny chladničky, rezervujeme ubytovanie v hoteli alebo zistíme, aké bude zajtra počasie.
Mnohé spoločnosti tak čelia novej konkurencii v podobe giganta. Ako sa s tým popasovať? Ako diverzifikovať riziko poklesu návštevnosti z Google? A otázka, ktorá bude dôležitá pre každú spoločnosť dodávajúcu službu: čo keď vo vyhľadávačoch bude dobre naučená umelá inteligencia?
Odpovede hľadali marketing technology lead spoločnosti Kiwi Roman Studený a konzultantka Basta digital Katarína Duníková.
00:00:00 Úvod.
00:01:32 Pelikán vs Kiwi. Aký je rozdiel?
00:03:50 B2B2C pri letenkách?
00:06:20 Aké kanály lákajú najviac?
00:11:57 Kde sa dá ešte rásť?
00:13:05 Brandová a nebrandová SEO komunikácia.
00:16:18 Letenky na vrchu vyhľadávania. Ako s tým pracujete?
00:22:48 Ako integrujete do Googlu?
00:24:49 Zaznamenali ste nárast návštev z Bingu?
00:27:30 Prečo sme sa zľakli AI?
00:31:39 Ako optimalizovať pri AI?
🔴 Instagram: @basta_digital
🔴 Facebook: facebook.com/bastadigital
🔴 Web: bastadigital.com
🔴 Newsletter: bastadigital.com/newsletter/…...more