Sign in to confirm you’re not a bot
This helps protect our community. Learn more
Marketing k obedu: Oplatí sa riskovať závislosť na Google?
Vyhľadávač Google pridáva nové a nové funkcionality, vďaka ktorým nemusíme ísť na žiadnu ďalšiu webstránku a porovnáme si ceny chladničky, rezervujeme ubytovanie v hoteli alebo zistíme, aké bude zajtra počasie. Mnohé spoločnosti tak čelia novej konkurencii v podobe giganta. Ako sa s tým popasovať? Ako diverzifikovať riziko poklesu návštevnosti z Google? A otázka, ktorá bude dôležitá pre každú spoločnosť dodávajúcu službu: čo keď vo vyhľadávačoch bude dobre naučená umelá inteligencia? Odpovede hľadali marketing technology lead spoločnosti Kiwi Roman Studený a konzultantka Basta digital Katarína Duníková. 00:00:00 Úvod. 00:01:32 Pelikán vs Kiwi. Aký je rozdiel? 00:03:50 B2B2C pri letenkách? 00:06:20 Aké kanály lákajú najviac? 00:11:57 Kde sa dá ešte rásť? 00:13:05 Brandová a nebrandová SEO komunikácia. 00:16:18 Letenky na vrchu vyhľadávania. Ako s tým pracujete? 00:22:48 Ako integrujete do Googlu? 00:24:49 Zaznamenali ste nárast návštev z Bingu? 00:27:30 Prečo sme sa zľakli AI? 00:31:39 Ako optimalizovať pri AI? 🔴 Instagram: @basta_digital 🔴 Facebook: facebook.com/bastadigital 🔴 Web: bastadigital.com 🔴 Newsletter: bastadigital.com/newsletter/
Marketing k obedu
Basta digital

Basta digital

855 subscribers
Marketing k obedu
by Basta digital
Prípadové štúdie
by Basta digital
Chat Replay is disabled for this Premiere.